Sandaker Legekontor

Sandakerveien 59 0477 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Sandaker Legekontor

Dårlig førsteinntrykk

Lege: Kazaaf Khadim Hussain Skrevet

Han møtte for sent til timen, var totalt uforberedt, og toppet det med å skrive feil i henvisningen til spesialisten hvilket koster meg uker ekstra i ventetid. Det virker som et kommunikasjonsproblem siden han skrev henvisning på feil kroppsdel, uten at vi hadde snakket om denne kroppsdelen i konsultasjonen.

Godt ivaretatt og grundig kartlegging første besøk

Lege: Kazaaf Khadim Hussain Skrevet

Var spent på Hussain før første møte, men fikk et godt inntrykk. Grundige spørsmål, lyttet til det jeg sa og forholdt seg til mine vurderinger av behov. Lite kunnskap om en spesiell medisinering, derfor ikke full score.

Likegyldig holdning

Lege: Zahid Mukhtar Skrevet

God på resepter, dårlig lytter. Defensiv og uinteressert. Samlebåndslege. Bør unngås dersom du har et mer enn gjennomsnittlig utfordrende sykdomsbilde.

Grundig, sympatisk og kunnskapsrik

Lege: Kazaaf Khadim Hussain Skrevet

Min første time hos ny fastlege. Han var lyttende, tar pasienten på alvor og virker trygg. Bruker god tid. Jeg er fornøyd.

Dårlig på komunikasjon

Lege: Kazaaf Khadim Hussain Skrevet

Var hos denne legen som har blitt vår nye fastlege for første gang. Han skulle fylle ut en legeerklæring vedrørende TT kort. Måtte forklare hva som skulle fylles ut selv. Tok mobilen under legetime og skravlet på sitt eget språk. Luktet sterkt av parfyme. Jeg har astma og ble dårlig etter timen. En negativ opplevelse