Sæter legegruppe

Ekebergveien 233 1162 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Sæter legegruppe

Meget god

Lege: Jess Pedersen Nymark Skrevet

Jeg er godt fornøyd med legen kompetanse og holdning og vil gjerne gi han en god vurdering
[Navn fjernet av moderator]

likegyldig lege

Lege: Ida Marie Skumlien Sandvand Skrevet

sier mye jeg "vet ikke" eller "har ikke erfaring med denne problemstillingen. "Jeg opplevde å få mere uro etter å ha snakket med henne, for hun kunne ikke hjelpe med noen ting. Hun fremstår samtidig uinteressert. Jeg kan ikke anbefale denne legen, da jeg fikk en klump i magen etter å ha snakket med henne.

Trygg og kunskapsrik

Lege: Hafiz Muhammad Mahmood-Ul-Hassan Skrevet

Følger veldig godt opp og tar seg tid til å forklare resultatene fra undersøkelsene. Flink til å berolige når han gir tilbakemelding på ny diagnose.

Uhøffelig og ikke forståelsesfull

Lege: Ida Marie Skumlien Sandvand Skrevet

Har hatt Linda Nguyen Luu som var dyktig, flink og hjelpsom fastlege. Endte opp med å få Ida som fastlege. Henne setter seg IKKE inn i sykehistorie! Bedt henne via nettet om å fornye noen resepter som henne nektet om og ville jeg skulle møte opp til timen! Noe som var uforståelig! Da disse medisiner er noe jeg går på fast i over lengre tid! Ved en time endte det opp med at henne ikke trodde på det jeg sa, og måtte få frem legemiddel listen min på helsenorge for at hun ga meg mine faste medisiner! Det endte opp med oppblussing av min tilstand i dårlig retning uten medikament! Anbefaler ikke er arrogant og frekk lege!

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Ida Marie Skumlien Sandvand Skrevet

Har kun hatt Ida som vikar på Rosenhoff, men skulle gjerne hatt henne fast. Makan til dedikasjon, ro og tid dedikert til pasientene har jeg ikke opplevd før. Hun er spesielt god på kvinnehelse, og jeg følte meg utrolig ivaretatt i forbindelse med celleprøve og oppfølging.

Tilgjengelighet er irrelevant her, for som lege er hun enestående.