Askøy Tannlegesenter AS

Telefonnummer900 77 333900 77 3 ...
Juvikflaten 14a 5008 Bergen
Askøy Tannlegesenter AS holder til i Bergen

Siste vurderinger av Askøy Tannlegesenter AS

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Kyrre Teigen Skrevet

Har gått regelmessig til denne tannlegen i flere år og er svært fornøyd. Tannlegen er nøyaktig, tålmodig og gjør altid en god jobb.
Enkelt å finne fram, gode parkeringsmuligheter.
Gode og detaljerte kostnadsoverslag, ingen overraskelser.

Kyrre Teigen

Tannlege: Kyrre Teigen Skrevet

Begynte hos tannlegen for å få utført et ganske stort prosjekt. Han laget et prisoverslag for det arbeidet han skulle utføre.
I begynnelsen gikk alt etter planen, jeg betalte for hver time og det så ut til å fungere bra. Etter hvert skjer mange ting som han ikke hadde tatt med i sin beregning og arbeidet tok da lenger tid en han hadde forutsett.
Tannlegen forlangte da å få pengene utbetalt for hele arbeidet før dette var ferdig.
Da dette var et stort pengebeløp, syntes jeg at det var svært urimelig og det var heller ikke det vi hadde avtalt på forhånd.
Jeg gav utrykk for at jeg ikke ville betale på forhånd.
Det ble et opphold før jeg fikk ny time, en diskusjonstime hvor han bad meg velge å betale alt eller finne meg en annen tannlege. Han kom også med trusler om inkasso og kreditinfo.
Hvilken tannlege ville ta over et halvferdig arbeid, tenkte jeg. Jeg ble virkelig redd for dette utspillet hans, og følte meg truet til å betale.
Ikke å anbefale.

Dyktig

Tannlege: Kyrre Teigen Skrevet

Veldig behagelig person som Gjør en fantastisk jobb, anbefales.

Veldig bra!

Tannlege: Ivar Krohn-Dale Skrevet

Har man tannlegeskrekk vil jeg anbefale denne tannlegen.
Rolig og behersket person som gjerne sitter på musikk for at du som pasient skal føle deg ivaretatt.
Forstår pasienten, og følger pasienten opp.
Har selv slitt med tannlegeskrekk men etter møte og behandling hos han er alt blitt mye bedre.

Den beste tannlegen jeg har hat. Best på tannlege skrek

Tannlege: Irene Våge Skrevet

Utrolig flink med folk med tannlege skrek. Føler meg tryg når jeg er der. Hun er flink til å hjelpe meg til å forsette.