Bendvold Tannlegesenter AS

Telefonnummer38 12 98 8838 12 98 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vestre Strandgate 42 4612 Kristiansand S
Bendvold Tannlegesenter AS holder til i Kristiansand

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Bendvold Tannlegesenter AS

Super tannlege!

Tannlege: Kristine Marie Utne Skrevet

Med dyp frykt og dårlige erfaringer ble jeg tatt så godt vare på. Hun er dyktig, trygg og veldig koselig. Jeg følte meg rolig og har endret mitt syn på en hel yrkesgruppe! Ikke redd mer, og jeg har fått en ny fast tannlege. Prismessig helt ok. Tusen takk!

Trygg tannlege

Tannlege: Kristine Marie Utne Skrevet

Kristine er en meget dyktig, trygg og nøye tannlege. Har trukket to visdomstenner ved separate besøk samt hatt en generell undersøkelse. Hun er livlig og får deg til å slappe av i tannlegestolen. Flink til å forklare hva hun gjør og hvorfor. Kristine oppfyller alle de kravene jeg har til en tannlege - pluss enda litt til. Jeg har funnet min faste tannlege.

Den beste tannlegen jeg har hatt.

Tannlege: Kristine Marie Utne Skrevet

Første gang jeg faktisk har hatt det gøy under en tannlegetime, Kristine gir en trygghet og går nøye igjennom det hun gjør. Assistentene og alt var kjempe, følte meg skikkelig velkommen. Jeg har funnet fast tannlege.

Fantastisk tannlege

Tannlege: Kristine Marie Utne Skrevet

Emaptisk, imøtekommende og veldig behagelig tannlege. Forklarte alt hun gjorde og hvorfor. Hadde en generell undersøkelse, og fikk trekt visdomstann selv om dette ikke var avtalt på forhånd.

Svært hyggelig og dyktig tannlege

Tannlege: Svein Bendvold Skrevet

Du blir alltid tatt godt i mot og tannlegen er svært rolig, sikkert for at pasientene skal ane fred og ingen fare.

Den beste tannlegen jeg har vært borti!