Bendvold Tannlegesenter AS

Vestre Strandgate 42 4612 Kristiansand S
Bendvold Tannlegesenter AS holder til i Kristiansand

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Bendvold Tannlegesenter AS

Sterk tannlegeskrekk.. Ikke her

Tannlege: Vladimir Svrzic Skrevet

Jeg opplever at han lett forstår mine behov. Respekterer og er ærlig! Minner meg på, gjevnlig, uten at det er for mye.. Alt jeg trenger er et tegn med fingeren å han stopper..

Samtidig opplever jeg at han jobber slik at jeg ikke trenger å be om dem..

Den følelsen av halve tryne som er bedøvet flere timer etterpå, slapp jeg har. Jeg fikk prøve mye uten bedøvelse.. Å de gangene jeg MÅTTE ha, var bedøvelsen ute i det han var ferdig..

Veldig rolig vesen, noe som for meg hjelper 😁

Første gang i mitt liv at jeg har fullført noe tannbehandling. (det var litt, så det tok ca et år)

Har du tannlegeskrekk, er dette et trygt valg!

Tannlege: Vladimir Svrzic Skrevet

Vladimir Svrzic oppleves som svært kompetent. Etter å ha hatt Svrzic som tannlege de siste årene, er det ikke skummelt for meg å skulle møte opp til tannlegetimene. Han tar vel gjennomtenkte faglige vurderinger og forklarer klienten alternativer på en forståelig måte. Jeg ble imponert når han reddet en tann med dyp rotfylling som egentlig skulle trekkes, der bare "skallet" var igjen.
På slutten av timene får jeg gode råd om alt fra hygieneprodukter til øvelser man kan gjøre om man sliter med ting som går utover kjeve eller tenner. 10/10!

Super tannlege!

Tannlege: Kristine Marie Utne Skrevet

Med dyp frykt og dårlige erfaringer ble jeg tatt så godt vare på. Hun er dyktig, trygg og veldig koselig. Jeg følte meg rolig og har endret mitt syn på en hel yrkesgruppe! Ikke redd mer, og jeg har fått en ny fast tannlege. Prismessig helt ok. Tusen takk!

Trygg tannlege

Tannlege: Kristine Marie Utne Skrevet

Kristine er en meget dyktig, trygg og nøye tannlege. Har trukket to visdomstenner ved separate besøk samt hatt en generell undersøkelse. Hun er livlig og får deg til å slappe av i tannlegestolen. Flink til å forklare hva hun gjør og hvorfor. Kristine oppfyller alle de kravene jeg har til en tannlege - pluss enda litt til. Jeg har funnet min faste tannlege.

Den beste tannlegen jeg har hatt.

Tannlege: Kristine Marie Utne Skrevet

Første gang jeg faktisk har hatt det gøy under en tannlegetime, Kristine gir en trygghet og går nøye igjennom det hun gjør. Assistentene og alt var kjempe, følte meg skikkelig velkommen. Jeg har funnet fast tannlege.