Bendvold Tannlegesenter AS

Vestre Strandgate 42 4612 Kristiansand S

Tilknyttede tannleger

Klikk her for å legge til en tannlege.

Klikk her for å se prislisten.

Vestre Strandgate 42 4612 Kristiansand S

Bendvold Tannlegesenter AS holder til i Kristiansand

Siste vurderinger av Bendvold Tannlegesenter AS

Fantastisk

Tannlege: Vladimir Svrzic Skrevet

En fin opplevelse å gå til denne tannlegen, og jeg anbefaler ham gjerne, spesielt om du har litt tannlegeskrekk. Han er ikke så veldig pratsom, men hyggelig, noe som passer meg fint. Han forklarer alt han skal gjøre, og sier fra om du kommer til å kjenne noe. Det er den mest smertefrie tannlegebehandling jeg har vært ute for, og jeg har hatt skrekken for tannleger tidligere.

Kristiansands beste tannlege!

Tannlege: Kristine Marie Utne Skrevet

Blir alltid tatt godt i mot!
Blid og hyggelig kompinert med en fantastisk kunnskap og interesse for faget.

Et hyggelig besøk

Tannlege: Kristine Marie Utne Skrevet

Opplever både henne og hennes ansatte som beroligende og et godt sted å gå med tannlegeskrekk. Ho har gjort meg trygg igjen

Veldig fornøyd!

Tannlege: Kristine Marie Utne Skrevet

En tannlege jeg opplever som veldig imøtekommende. Jeg følte meg godt ivaretatt og setter pris på at hun har en informerende, forklarende og forsiktig tilnærming. Hun klarte å gjøre tannlegebesøket mitt til en god opplevelse, og jeg ble veldig fornøyd med resultatet av behandlingen! :)

Anbefales!!

Tannlege: Vladimir Svrzic Skrevet

Begynte å gå her mens jeg var student. Ferdig utdannet nå, men kommer ikke til å bytte tannlege! Utrolig god på å gå igjennom alt han skal gjøre og gjør - sammen med meg. Forklarer underveis, og jeg er trygg på at han gjør det han skal på en god måte. Betrygger meg underveis (jeg er ikke glad i å gå til tannlege), og sier etter hver time, at jeg bare må ringe om jeg lurer på noe, eller det er noe jeg ønsker å gjøre før den faste årlige sjekken. Stille og rolig, men trygg og dyktig i det han gjør! Anbefales!