Bendvold Tannlegesenter AS

Vestre Strandgate 42 4612 Kristiansand S
Bendvold Tannlegesenter AS holder til i Kristiansand

Siste vurderinger av Bendvold Tannlegesenter AS

Svært hyggelig og dyktig tannlege

Tannlege: Svein Bendvold Skrevet

Du blir alltid tatt godt i mot og tannlegen er svært rolig, sikkert for at pasientene skal ane fred og ingen fare.

Den beste tannlegen jeg har vært borti!

Fantastisk

Tannlege: Kristine Marie Utne Skrevet

Kan ikke få fullrost denne tannlegen godt nok. Med tannlegeskrekk ble man behandlet pent. Og i dag har jeg ikke det. Man fikk liketil vurderinger og man har fått mer enn enn noen plass. Forsiktigheten er stor. Når implantat må til så gjøres det på en skånsom måte og tar å forbereder en på alle måter også hva det koster psykisk å ikke selv ha egne tenner lengre. Det er bare så glad for å ha fått plass her. Etter mange år med slit har vi fått ekstremt godt hjelp. Og alltid et smil på lur. Og ikke minst beroligende effekt på en. Og lett å snakke med. Beste som har hent oss.

Fantastisk

Tannlege: Vladimir Svrzic Skrevet

En fin opplevelse å gå til denne tannlegen, og jeg anbefaler ham gjerne, spesielt om du har litt tannlegeskrekk. Han er ikke så veldig pratsom, men hyggelig, noe som passer meg fint. Han forklarer alt han skal gjøre, og sier fra om du kommer til å kjenne noe. Det er den mest smertefrie tannlegebehandling jeg har vært ute for, og jeg har hatt skrekken for tannleger tidligere.

Kristiansands beste tannlege!

Tannlege: Kristine Marie Utne Skrevet

Blir alltid tatt godt i mot!
Blid og hyggelig kompinert med en fantastisk kunnskap og interesse for faget.

Veldig fornøyd!

Tannlege: Kristine Marie Utne Skrevet

En tannlege jeg opplever som veldig imøtekommende. Jeg følte meg godt ivaretatt og setter pris på at hun har en informerende, forklarende og forsiktig tilnærming. Hun klarte å gjøre tannlegebesøket mitt til en god opplevelse, og jeg ble veldig fornøyd med resultatet av behandlingen! :)