Bendvold Tannlegesenter AS

Vestre Strandgate 42 4612 Kristiansand S
Tlf: 38 12 98 88 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Bendvold Tannlegesenter AS holder til i Kristiansand

Siste vurderinger av Bendvold Tannlegesenter AS

Svært hyggelig og dyktig tannlege

Tannlege: Svein Bendvold Skrevet

Du blir alltid tatt godt i mot og tannlegen er svært rolig, sikkert for at pasientene skal ane fred og ingen fare.

Den beste tannlegen jeg har vært borti!

Tannlege: Kristine Marie Utne Skrevet

Kan ikke få fullrost denne tannlegen godt nok. Med tannlegeskrekk ble man behandlet pent. Og i dag har jeg ikke det. Man fikk liketil vurderinger og man har fått mer enn enn noen plass. Forsiktigheten er stor. Når implantat må til så gjøres det på en skånsom måte og tar å forbereder en på alle måter også hva det koster psykisk å ikke selv ha egne tenner lengre. Det er bare så glad for å ha fått plass her. Etter mange år med slit har vi fått ekstremt godt hjelp. Og alltid et smil på lur. Og ikke minst beroligende effekt på en. Og lett å snakke med. Beste som har hent oss.

Tannlege: Vladimir Svrzic Skrevet

En fin opplevelse å gå til denne tannlegen, og jeg anbefaler ham gjerne, spesielt om du har litt tannlegeskrekk. Han er ikke så veldig pratsom, men hyggelig, noe som passer meg fint. Han forklarer alt han skal gjøre, og sier fra om du kommer til å kjenne noe. Det er den mest smertefrie tannlegebehandling jeg har vært ute for, og jeg har hatt skrekken for tannleger tidligere.

Kristiansands beste tannlege!

Tannlege: Kristine Marie Utne Skrevet

Blir alltid tatt godt i mot!
Blid og hyggelig kompinert med en fantastisk kunnskap og interesse for faget.

Veldig fornøyd!

Tannlege: Kristine Marie Utne Skrevet

En tannlege jeg opplever som veldig imøtekommende. Jeg følte meg godt ivaretatt og setter pris på at hun har en informerende, forklarende og forsiktig tilnærming. Hun klarte å gjøre tannlegebesøket mitt til en god opplevelse, og jeg ble veldig fornøyd med resultatet av behandlingen! :)

Anbefales!!

Tannlege: Vladimir Svrzic Skrevet

Begynte å gå her mens jeg var student. Ferdig utdannet nå, men kommer ikke til å bytte tannlege! Utrolig god på å gå igjennom alt han skal gjøre og gjør - sammen med meg. Forklarer underveis, og jeg er trygg på at han gjør det han skal på en god måte. Betrygger meg underveis (jeg er ikke glad i å gå til tannlege), og sier etter hver time, at jeg bare må ringe om jeg lurer på noe, eller det er noe jeg ønsker å gjøre før den faste årlige sjekken. Stille og rolig, men trygg og dyktig i det han gjør! Anbefales!

En veldig kunnskapsrik og nøyaktig tannlege

Tannlege: Vladimir Svrzic Skrevet

Jeg gikk først til Vladimir Svrzic på grunn av en god pris for studenter, men nå etter studiene vil jeg ikke bytte. Jeg har vært hos Svrzic på årlig kontroll flere år på rad nå. Han er svært dyktig i jobben sin, han kan svare på spørsmål på stående fot og er meget nøyaktig i arbeidet sitt. Jeg har aldri hatt større tillit til en tannlege. Anbefales!

Veldig god lege

Tannlege: Vladimir Svrzic Skrevet

Jeg har vært hos denne legen flere ganger med forskjellige problemer med tennene og er svært fornøyd med måten han jobber på. Han er en dyktig lege.

Flink, rask og hyggelig!

Tannlege: Kristine Marie Utne Skrevet

Effektiv og du føler deg godt ivaretatt som pasient.
Hadde tidligere tannlegeskrekk, borte etter bytte av tannlege.
Anbefales virkelig!

Sympatisk og flink tannlege

Tannlege: Kristine Marie Utne Skrevet

Hele vår familie bruker henne og vi er kjempefornøyd. Hun tar seg tid, forklarer, har ett sympatisk vesen, virker flink tannlege teknisk og lytter når en innimellom klarer å få ut noen forståelige ord mellom alle instrumentene i munnen:), samtidig som hun har ett profesjonelt vesen som viser kunnskap(og det gir iallefall meg tillit). Og om noe er galt får en time veldig fort på Bendvold tannlegesenter. Kollegene er også hyggelige samt tannlege sekretærene. Og prismessig er de helt normale.

Tannlege: Kristine Marie Utne Skrevet

Syntes hun er en kjempe flott tannlege.
Har tannlege skrekk og kunne ikke vært mer fornøyd med å gå til henne.
Hun er forsiktig, forstålig og tar seg god tid til å forklare hva enn man måtte lure på.

alvorlig mann...

Tannlege: Vladimir Svrzic Skrevet

denne tannlegen er svært alvorlig, stille og trekker ikke på smilebåndet om det sto om livet, men når sant skal sies så har jeg aldri hatt komplikasjoner eller smerter etter timene hos Vladimir.
flink tannlege med svært god utdannelse, det merkes.

Den beste tannlegen

Nydelig håndverk
behagelig person
flink til å forklare

Anbefalest på det varmeste

Tannlege: Svein Bendvold Skrevet

Han er helt topp på alle måter! Her kan en være trygg. Rent og pent. Hyggelige damer har han og med seg.

Klok hjelp

Tannlege: Vladimir Svrzic Skrevet

Tok seg tid til å undersøke litt "utenfor boksen" for å finne løsningen på mitt problem. Fant en løsning ingen andre har funnet før.

God valuta for pengene!

Super!

Tannlege: Svein Bendvold Skrevet

Svært behagelig! Grundig og kunnskapsrik. Meget god på kommunikasjon.Lett å få time ved akutte tilfeller. Rene og behagelige lokaler. Anbefales!

Flink tannlege!

Tannlege: Svein Bendvold Skrevet

Veldig hensynsfull mot pasienter med tannlegeskrekk.