Bendvold Tannlegesenter AS

Vestre Strandgate 42 4612 Kristiansand S
Bendvold Tannlegesenter AS holder til i Kristiansand

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Bendvold Tannlegesenter AS

Dyktig tannlege

Tannlege: Vladimir Svrzic Skrevet

Svrzic er en meget sympatisk og behagelig tannlege. Han forklarer godt hva som må gjøres og han er uten tvil den beste tannlegen jeg har hatt. Jeg opplever ham ytterst seriøs og dyktig i sitt fag. Jeg setter pris på alle de gode råd jeg får til god tannhygiene.

Dyktig til fingerspissene!

Tannlege: Svein Bendvold Skrevet

Takk og lov for tannlege Bendvold!
Kunne ikke ha en bedre tannlege, på alle plan!
Og da mener jeg alle plan! Fint også med prisoverslag før behandlingen.

Meget dyktig og profesjonell.

Tannlege: Svein Bendvold Skrevet

Klart beste erfaring jeg har hatt hos noen tannlege. Kompetent, rolig, smertefritt og utmerket sluttresultat.

Sterk tannlegeskrekk.. Ikke her

Tannlege: Vladimir Svrzic Skrevet

Jeg opplever at han lett forstår mine behov. Respekterer og er ærlig! Minner meg på, gjevnlig, uten at det er for mye.. Alt jeg trenger er et tegn med fingeren å han stopper..

Samtidig opplever jeg at han jobber slik at jeg ikke trenger å be om dem..

Den følelsen av halve tryne som er bedøvet flere timer etterpå, slapp jeg har. Jeg fikk prøve mye uten bedøvelse.. Å de gangene jeg MÅTTE ha, var bedøvelsen ute i det han var ferdig..

Veldig rolig vesen, noe som for meg hjelper 😁

Første gang i mitt liv at jeg har fullført noe tannbehandling. (det var litt, så det tok ca et år)

Har du tannlegeskrekk, er dette et trygt valg!

Tannlege: Vladimir Svrzic Skrevet

Vladimir Svrzic oppleves som svært kompetent. Etter å ha hatt Svrzic som tannlege de siste årene, er det ikke skummelt for meg å skulle møte opp til tannlegetimene. Han tar vel gjennomtenkte faglige vurderinger og forklarer klienten alternativer på en forståelig måte. Jeg ble imponert når han reddet en tann med dyp rotfylling som egentlig skulle trekkes, der bare "skallet" var igjen.
På slutten av timene får jeg gode råd om alt fra hygieneprodukter til øvelser man kan gjøre om man sliter med ting som går utover kjeve eller tenner. 10/10!