Vinderen Legekontor DA

Slemdalsveien 72 0373 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Vinderen Legekontor DA

fantastisk lege på en gammeldags senter

Lege: Hanne Moen Undlien Skrevet

Hun er blant de beste fastlegene jeg har hatt. Det er dessverre slik at jeg måte bytte fastlege på grunn av at hun jobber på et legekontor som har som fremste mål å avvise så mange pasienter som mulig. Det var veldig tidskrevende å få en time og legen var sjelden tilgjengelig når jeg hadde behov for det, eller innen rimelig tid (bestille time en måned i forveien var ikke aktuelt for meg). Da sønnen min ble født var det helt uaktuelt å la det gå en måned før jeg fikk en lege se på hva som helst som plaget ham for tiden.

En flink lege som jeg stoler på!

Lege: Rolf Christofer Raddum Frog Skrevet

Dr. Frog tar meg på alvor, selv når jeg selv synes symptomene mine er litt diffuse og føler meg litt flau over at det stadig er noe jeg føler feiler meg. Han er veldig flink til å lytte. Vekker tillit og jeg er sikker på at han tar nødvendige og riktige undersøkelser av meg.

Tjaaaa

Lege: Kari Sofie Fauskanger Skrevet

Profesjonell ,konsis og målrettet,men mangler empati og menneskelig innsikt !

Dyktig!

Lege: Rolf Christofer Raddum Frog Skrevet

Effektiv, og nesten aldri forsinket. Tar meg på alvor, og er veldig grundig. Får rask respons på spørsmål, og han ringer meg dersom det skulle være noe. Kan virke litt stresset når man er der, men det er nok bare sånn han er som type. Faglig svært dyktig! Dette er en av de beste fastlegene jeg har hatt!

Flink, interessert, effektiv lege

Lege: Hanne Moen Undlien Skrevet

Grundig, seriøs, oppdatert, henviser videre ved behov, tar imot forslag, lytter med respekt og interesse. Kan anbefales!