Rolf Christofer Raddum Frog

Slemdalsveien 72 0373 Oslo
Tlf: 22 70 39 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Rolf Christofer Raddum Frog er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Rolf Christofer Raddum Frog

En dyktig og troverdig lege og person

Han er en Lyttende lege! Virker faglig meget orientert og følger opp pasienter på eget initiativ. Han skaper en beroligende atmosfære og har heldigvis også humor.
Har faste, men få og fornuftige prinsipper.

Den beste legen jeg har hatt

Raddum Frog er en fantastisk lege. Han er grundig, empatisk og flink til å lytte. Han virker oppriktig engasjert i deg som pasient og er alltid forberedt. Får inntrykk av at han er en lege som er glad i jobben sin og som ønsker å hjelpe pasienten så godt han kan. Han henviser også videre hvis han ser det nødvendig. Tommel opp for Raddum Frog.

den dyktigste legen jeg har hatt

Ved første konsultasjon fant Raddum Frog hva som feilet meg i over 10 år, henviste raskt til den riktige klinikken - nå er jeg nesten kvitt problemet! I tillegg tok han seg tid til å snakke, lytte og diskutere. Han leste gjennom alle gamle notater fra forige fastlege-forhold.

Faglig dyktig, nøye, engasjert, forståelsesfull, empatisk, interessert, objektiv, tar seg tid, tilgjengelig, behjelpelig. Jeg er så glad for at jeg tilfeldig kom til Raddum Frog da min forrige fastlege var borte!

Anbefales!

Raddum Frog gir et meget godt inntrykk. Han er seriøst interessert i pasientene, lytter og tar deg på alvor. I mitt tilfelle har han alltid vært godt forberedt, og har undersøkt videre når det har vært nødvendig. Kan absolutt anbefales.

En flink lege som tar deg på alvor

Jeg har hatt Dr. Frog som fastlege siden han startet på Vinderen legesenter og jeg har vært fornøyd fra første besøk. Jeg har hatt en del "småproblemer", men som samtidig har vært svært plagsomme for meg. Han har alltid tatt mine henvendelser seriøst og sendt meg videre til spesialister når det har vært nødvendig. Jeg opplever ham som en flink lege med bred kompetanse samtidig som han har glimt i øyet. En human lege med evne til å vise både sympati og empati samtidig som han ikke kaster piller, kurer og antibiotika etter deg. Uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt.

En lege som liker jobben sin

Dr. Frog tar pasientene sine på alvor og følger opp på en svært god måte. Han henviser til spesialister når det er behov, og gjør grundig research når det er nødvendig. Jeg er svært godt fornøyd med oppfølgingen gjennom min kreftsykdom.

lytter og tar deg på alvor!

dr frog tok min sønns problemer på alvor og lyttet til det vi hadde å si. deretter henviste han oss til spesialister som kunne gjøre videre undersøkelser uten at vi fikk følelse av at vi ikke trengte det. han var med hele veien med spesialister og samarbeide mellom dem. vi er veldig glade for å ha funnet vår lege!

En meget dyktig og bra lege

Dr. Frog. er en veldig kompetent og flink lege som tar seg tid til å lytte til deg og bryr seg virkelig om deg. Den beste legen jeg noen gang har hatt og har aldri fått så god hjelp før. Kom til han med mine psykiske vansker og han har tatt meg på alvor og gjort sitt beste for meg

Kompetent og effektiv

Jeg opplever Dr. Frog som faglig interessert og kompetent. Han lytter, stiller målrettede spørsmål og forklarer kort og forståelig sine vurderinger og konklusjoner. Dette gir tillitt.

En flink lege som jeg stoler på!

Dr. Frog tar meg på alvor, selv når jeg selv synes symptomene mine er litt diffuse og føler meg litt flau over at det stadig er noe jeg føler feiler meg. Han er veldig flink til å lytte. Vekker tillit og jeg er sikker på at han tar nødvendige og riktige undersøkelser av meg.

Dyktig!

Effektiv, og nesten aldri forsinket. Tar meg på alvor, og er veldig grundig. Får rask respons på spørsmål, og han ringer meg dersom det skulle være noe. Kan virke litt stresset når man er der, men det er nok bare sånn han er som type. Faglig svært dyktig! Dette er en av de beste fastlegene jeg har hatt!

Meget dyktig lege.

Endelig lege som som fant ut hva som feiler meg. Det skulle bare til en enkel blodprøve for å finne ut at det jeg har trodd i ca. 10 år har noe med magen å gjøre er egentlig noe helt annet.