Rolf Christofer Raddum Frog

Vinderen Legekontor DA Mann, 44 år

Autorisert2003
Ledige plasser 2 av 1500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Vinderen Legekontor DA

Slemdalsveien 72 0373 Oslo
Rolf Christofer Raddum Frog er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Rolf Christofer Raddum Frog

En flink lege som tar deg på alvor

Jeg har hatt Dr. Frog som fastlege siden han startet på Vinderen legesenter og jeg har vært fornøyd fra første besøk. Jeg har hatt en del "småproblemer", men som samtidig har vært svært plagsomme for meg. Han har alltid tatt mine henvendelser seriøst og sendt meg videre til spesialister når det har vært nødvendig. Jeg opplever ham som en flink lege med bred kompetanse samtidig som han har glimt i øyet. En human lege med evne til å vise både sympati og empati samtidig som han ikke kaster piller, kurer og antibiotika etter deg. Uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt.

En lege som liker jobben sin

Dr. Frog tar pasientene sine på alvor og følger opp på en svært god måte. Han henviser til spesialister når det er behov, og gjør grundig research når det er nødvendig. Jeg er svært godt fornøyd med oppfølgingen gjennom min kreftsykdom.

lytter og tar deg på alvor!

dr frog tok min sønns problemer på alvor og lyttet til det vi hadde å si. deretter henviste han oss til spesialister som kunne gjøre videre undersøkelser uten at vi fikk følelse av at vi ikke trengte det. han var med hele veien med spesialister og samarbeide mellom dem. vi er veldig glade for å ha funnet vår lege!

En meget dyktig og bra lege

Dr. Frog. er en veldig kompetent og flink lege som tar seg tid til å lytte til deg og bryr seg virkelig om deg. Den beste legen jeg noen gang har hatt og har aldri fått så god hjelp før. Kom til han med mine psykiske vansker og han har tatt meg på alvor og gjort sitt beste for meg

Kompetent og effektiv

Jeg opplever Dr. Frog som faglig interessert og kompetent. Han lytter, stiller målrettede spørsmål og forklarer kort og forståelig sine vurderinger og konklusjoner. Dette gir tillitt.