Rolf Christofer Raddum Frog

Vinderen Legekontor DA
Slemdalsveien 72 0373 Oslo
Rolf Christofer Raddum Frog er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Rolf Christofer Raddum Frog

Den beste legen jeg har hatt

Raddum Frog er en fantastisk lege. Han er grundig, empatisk og flink til å lytte. Han virker oppriktig engasjert i deg som pasient og er alltid forberedt. Får inntrykk av at han er en lege som er glad i jobben sin og som ønsker å hjelpe pasienten så godt han kan. Han henviser også videre hvis han ser det nødvendig. Tommel opp for Raddum Frog.

den dyktigste legen jeg har hatt

Ved første konsultasjon fant Raddum Frog hva som feilet meg i over 10 år, henviste raskt til den riktige klinikken - nå er jeg nesten kvitt problemet! I tillegg tok han seg tid til å snakke, lytte og diskutere. Han leste gjennom alle gamle notater fra forige fastlege-forhold.

Faglig dyktig, nøye, engasjert, forståelsesfull, empatisk, interessert, objektiv, tar seg tid, tilgjengelig, behjelpelig. Jeg er så glad for at jeg tilfeldig kom til Raddum Frog da min forrige fastlege var borte!

Anbefales!

Raddum Frog gir et meget godt inntrykk. Han er seriøst interessert i pasientene, lytter og tar deg på alvor. I mitt tilfelle har han alltid vært godt forberedt, og har undersøkt videre når det har vært nødvendig. Kan absolutt anbefales.

En flink lege som tar deg på alvor

Jeg har hatt Dr. Frog som fastlege siden han startet på Vinderen legesenter og jeg har vært fornøyd fra første besøk. Jeg har hatt en del "småproblemer", men som samtidig har vært svært plagsomme for meg. Han har alltid tatt mine henvendelser seriøst og sendt meg videre til spesialister når det har vært nødvendig. Jeg opplever ham som en flink lege med bred kompetanse samtidig som han har glimt i øyet. En human lege med evne til å vise både sympati og empati samtidig som han ikke kaster piller, kurer og antibiotika etter deg. Uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt.

En lege som liker jobben sin

Dr. Frog tar pasientene sine på alvor og følger opp på en svært god måte. Han henviser til spesialister når det er behov, og gjør grundig research når det er nødvendig. Jeg er svært godt fornøyd med oppfølgingen gjennom min kreftsykdom.