Rolf Christofer Raddum Frog

Vinderen Legekontor DA

2003

Vinderen Legekontor DA Telefonnummer22 70 39 5022 70 39 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Slemdalsveien 72 0373 Oslo
Rolf Christofer Raddum Frog er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Rolf Christofer Raddum Frog

Den beste fastlegen jeg har hatt

Frog er uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt. Han er oppmerksom, sympatisk og virker oppriktig interessert, og jeg har aldri måttet vente lenge på time. Jeg har som pasient følt meg ivaretatt og sett ved hvert eneste besøk (som i løpet av 2-3 år har rukket å bli blitt ganske mange). Jeg er dessverre nødt til å bytte fastlege grunnet flytting, og kan på det varmeste anbefale Frog som fastlege.

Sympatisk og dyktig

Dr. Frog er den aller beste legen jeg har møtt. Han er lyttende, kunnskapsrik og oppmerksom. Han vekker umiddelbart tillit og har en vennlig og imøtekommende innstilling til sine pasienter.

Dyktig

Dyktig og god som gir inntrykk av at han har tid til pasienten. Følger opp og lytter. Henviser videre til spesialisthelsestjenesten når nødvendig. Fulgt opp sønnen vår veldig bra. Virker faglig oppdatert og ser pasienten.

En dyktig og troverdig lege og person

Han er en Lyttende lege! Virker faglig meget orientert og følger opp pasienter på eget initiativ. Han skaper en beroligende atmosfære og har heldigvis også humor.
Har faste, men få og fornuftige prinsipper.

Den beste legen jeg har hatt

Raddum Frog er en fantastisk lege. Han er grundig, empatisk og flink til å lytte. Han virker oppriktig engasjert i deg som pasient og er alltid forberedt. Får inntrykk av at han er en lege som er glad i jobben sin og som ønsker å hjelpe pasienten så godt han kan. Han henviser også videre hvis han ser det nødvendig. Tommel opp for Raddum Frog.