Rolf Christofer Raddum Frog

Rolf Christofer Raddum Frog er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Rolf Christofer Raddum Frog

Ikke tillitvekkende

Jeg hadde denne fastlegen i litt over 10 år. Mitt førsteinntrykk var at han var kunnskapsrik. Etterhvert ble jeg i stadig større tvil om hvorvidt han er tilstrekkelig oppdatert på for eksempel bivirkninger av medisiner, dosering av medisiner og kostholdsråd.
I tillegg virker det som at han velger raske løsninger for å få pasientene fortest mulig ut døren.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Han er den beste fastlegen jeg har hatt. Imøtekommende, kunnskapsrik og dyktig. Bytter dessverre fastlege på grunn av flytting. Det blir vanskelig finne en like god fastlege senere :-)

Følger opp , faglig dyktig

Dr. Raddum Frog er samvittighetsfull, dyktig, lyttende og seriøs. Anbefales på det sterkeste.Jeg føler meg tatt på alvor, henviser videre når det er nødvendig.

En fenomenal fastlege!

Jeg vil på det varmeste anbefale Raddum Frog. Han er interessert, utrolig kunnskapsrik (ikke bare innen medisin), og 'detektiv' på området diagnoser. Og det han eventuelt ikke har helt oversikt over, undersøker han.

Kunnskapsrik.

Tar ting på alvor. Henviser videre ved behov, lyttende og har min fulle tillit. Han har glimt i øye. Flink til å snakke et språk som pasienten forstår.