Bøler Tannhelseklinikk

Utmarkveien 1 0689 Oslo
Bøler Tannhelseklinikk holder til i Oslo

Siste vurderinger av Bøler Tannhelseklinikk

Jeg vil ikke bytte til annen tannlege!

Tannlege: Unni Bialk Skrevet

I motsetning til hva en annen her skriver, har jeg veldig gode erfaringer med Unni. Jeg har gått hos henne i mange år. Jeg har tannlegeskrekk, og hun tar hensyn til det, og forteller underveis hva hun skal gjøre. Jeg gjør tegn med en finger hvis jeg trenger at hun stopper og tar pause.

Selv om jeg har flyttet til nabokommunen, tar jeg heller den ekstra veien til Bøler for å kunne fortsette hos Unni. Hun har et behagelig vesen og en humor som jeg liker. Men sånt har sikkert med kjemi å gjøre.

Prismessig tror jeg hun ligger omtrent midt på treet.

Aldri igjen!

Tannlege: Unni Bialk Skrevet

Jeg dro til denne tannlegen fordi hun reklamerte med og uttalte at hun tok god tid og hensyn til pasienter med tannlegeskrekk. Ved telefonsamtale før besøket så fortalte jeg hvor ille min tannlegeskrekk var, og at det måtte tas hensyn til om jeg skulle få gjennomført besøket.

Når jeg først kom dit virket hun hyggelig, men det var før behandlingen tok til. Under behandlingen tok hun ingen hensyn og kjørte på selv om jeg satt i stolen og gråt.

Gikk derfra reddere enn noen gang! Før besøket hos henne hadde jeg ikke vært hos tannlegen på 15 år og trengte virkelig en sjekk. Heldigvis har jeg funnet en tannlege nå som tar skrekken på alvor, slik at jeg får sjekket tennene jevnlig.

Aldri mer til denne her, og jeg anbefaler henne ikke til noen.