Christer Ranfelt

Telefonnummer22 56 79 1922 56 79 ...
Bogstadv 15 A 0355 Oslo
Christer Ranfelt holder til i Oslo

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Christer Ranfelt

Dyktig tannlege men veldig irriterende

Tannlege: Christer Vilhelm Ranfelt Skrevet

Han er en dyktig tannlege, det kan jeg ikke nekte. Men han forklarer ingenting og tåler ikke mer enn 3 spørsmål uten å bli veldig frekk. Man får aldri noe skriftlig og behandling varer ukevis. Man får aldri en time på forhånd og det er alltid en kunst å få time. Han svarer aldri på mail heller.

Utmerket

Tannlege: Christer Vilhelm Ranfelt Skrevet

Christer har vært min faste tannlege nå i snart 20 år.
Blid hyggelig og omtenksom. Trenger du en som får jobben gjort er dette tannlegen for deg.
Anbefales.

Meget god.

Tannlege: Christer Vilhelm Ranfelt Skrevet

Christer Ranfelt er en utmerket tannlege som tar alle hensyn til sine pasienter. Han er aldri negativ og lytter mer enn veldig mange profesjonelle medisinere.

Utrolig dyktig og proff tannlege!

Tannlege: Christer Vilhelm Ranfelt Skrevet

Alt som heter angst i forbindelse med tannlegebesøk har forsvunnet etter jeg begynte å gå til Christer, han er en proff og behagelig person som gjør at jeg føler meg trygg i tannlegestolen.

Jeg har utført flere forskjellige behandlinger her, og får alltid gode svar eller råd om jeg har spørsmål. Jeg har i løpet av årene flyttet på meg slik at det ville vært enklere å gå andre steder, men behandlingen her er så god at det er verdt en omvei!

Anbefales på det sterkeste!

Super tannlege!

Tannlege: Christer Vilhelm Ranfelt Skrevet

Jeg hadde tannlegeskrekk delux og hadde ikke vært hos en tannlege på 18 år da jeg trengte en. Fikk anbefalt tannlege Christer Ranfelt av ei venninne, gikk til ham og tannlegeskrekken forsvant. Dyktig, trivelig og behagelig, og jeg føler meg trygg i tannlegestolen hans. Anbefales! - Anne