Lambertseter Legesenter AS

Mellombølgen 47 1157 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Lambertseter Legesenter AS

Omsorgsfull

Lege: Swaira Fahad Skrevet

Omsorgsfull, lytter og tar seg tid til pasienten. Stiller oppfølgingsspørsmål for å få et bedre bilde av situasjonen og pasientens meninger. Kommer med alternativer. Holder øyekontakt, informerer og tar hensyn til pasienten. Man føler seg respektert og anerkjent

Dyktig

Lege: Maida Ilic Skrevet

Maida Ilic er en dyktig lege. Rolig, empatisk, lytter og kommer med gode råd. Man føler virkelig at man blir sett og hørt. Anbefales.

Trygg og lyttende

Lege: Maida Ilic Skrevet

Maida er en trygg og lyttende lege som tar seg tid til å høre på mine plager. Hun tar meg på alvor og avfeier aldri det som plager meg. Jeg får følelsen av at hun ønsker meg det beste og spør gjerne om jeg har forslag til tiltak. Maida er en rolig og vennlig dame - anbefales på det sterkeste!

Beste legen jeg har hatt

Lege: Ruchika Sarna Skrevet

Byttet lege i 2018 etter stor frustrasjon for ikke å ha kommet noen vei med langvarige plager. Ruchika tok tak i det fra dag 1, og har hjulpet meg mye!
Her blir du møtt med forståelse, men også autoritet.
Det blir leit å bytte fastlege.
Om det er noe jeg skal sette fingeren på, så er det at det noen ganger kan føles som at tiden ikke strekker til, og at timen blir litt forhastet.

Trygg og omsorgsfull

Lege: Ruchika Sarna Skrevet

Utrolig koselig dame, som er lett å prate med, og ikke dyktig til få meg til slappe av om jeg kommer med noe ubehagelig/pinlig!
Fikk raskt time, og måtte bare vente et par minutter på å komme inn. Ros