Maida Ilic

Mellombølgen 47 1157 Oslo
Maida Ilic er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Maida Ilic

Dyktig!

Maida Ilic er en av de beste fastlegene jeg har hatt! Hun har en egen evne til å lytte. Er ofte forberedt når jeg kommer inn døren. Gir råd og veiledning utover det som kreves.

Behagelig!

Dette er en lege jeg har stor tillit til! Hun tar seg, stort sett, tid til å lytte til pasienten, hun stiller spørsmål(ikke bare om den konkrete årsaken til at jeg er hos henne) og lar meg få svare utdypende, hun følger alltid opp det hun lover å gjøre, samt at hun er veldig behagelig som person!

En god lege

Maida er en lege som tar seg tid til deg, hun lytter og tar deg som pasient på alvor. Hun utstråler en god trygghet. Har hatt henne som fastlege i flere år, og kommer til å fortsette med det.

Har hatt Maida som fastlege de siste 9 årene, og hun er en utrolig sympatisk og empatisk lege. Hun tar seg alltid god tid til å høre på meg som pasient, og tar meg alltid på alvor. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt av henne, både fysisk og psykisk. Hun er vennlig i sin væremåte og tilstede gjennom hele konsultasjonen. Forklarer og beskriver grundig når det er behov. Anbefaler Maida til andre på det sterkeste!

En god menneskelig lege

Ilic er en lege som er dyktig i sitt fag og flink å kommunisere. Jeg har tidligere slitt med en helt utrolig legeskrekk, og etter en time hos llic er den borte som dugg for solen. Hun er av den typen helsepersonell som får deg til å føle deg trygg, samme hvor nervøs du er i utgangspunktet. Hun utstråler en ro og menneskelig varme, virker faglig og menneskelig trygg på legegjerningen. Hun er et "realt menneske av hel ved". Hun er en lege som ser på deg, som pasient og menneske. Hun er ikke opptatt av PC skjermen sin, som andre leger er, spesielt ovenfor redde pasienter. Jeg anbefaler henne på det varmeste.