Maida Ilic

Lambertseter Legesenter AS

2000

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Maida Ilic er en av 535 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Maida Ilic

Glemte å henvise meg i 1 år

Denne legen skulle henvise meg til spesialist, og jeg hørte aldri noe mer. Da jeg spurte 1 år senere hvor det ble av timen hos spesialist, fikk jeg endelig en henvisning. Da måtte jeg selvsagt vente 6 mnd på time, som er vanlig i spesialisthelsetjenesten. Ergo tok det 1,5 år før jeg fikk time. Fikk ikke noe unnskyldning eller beklagelse. Anbefaler ikke denne legen.

Veldig flink og snill

Hun er veldig flink og snill . Alltid får jeg hjelpen som jeg trenger . Ikke lett å få time hos henne . Jeg anbefaler Maida

Detaljert,dyktig,blir,erfart,ansvarlig...

Maida er dyktig lege som anbefsles sterk.For ti år siden hadde jeg besøkt lege -Maida og har ikke behov å bytte henne.

Utrolig flink

Jeg lette lenge etter en forståelsesfull og god lege her i Oslo. Fant endelig et sted der jeg føler meg trygg og forstått. Maida er en dyktig lege, som ser deg, lytter og hjelper på de områdene som trengs. Noe jeg trenger etter et langt og bredt sykdomsbilde. Kommunikasjon synes jeg er noe av det viktigste og det føles ikke ubehagelig å snakke vanskelige helseproblemer her. Reiseveien er verdt det. Har bare fint å si om Maida.

Dyktig!

Maida Ilic er en av de beste fastlegene jeg har hatt! Hun har en egen evne til å lytte. Er ofte forberedt når jeg kommer inn døren. Gir råd og veiledning utover det som kreves.