Maida Ilic

Lambertseter Legesenter AS

2000

Lambertseter Legesenter AS Telefonnummer22 74 90 5022 74 90 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Mellombølgen 47 1157 Oslo
Maida Ilic er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Maida Ilic

Detaljert,dyktig,blir,erfart,ansvarlig...

Maida er dyktig lege som anbefsles sterk.For ti år siden hadde jeg besøkt lege -Maida og har ikke behov å bytte henne.

Utrolig flink

Jeg lette lenge etter en forståelsesfull og god lege her i Oslo. Fant endelig et sted der jeg føler meg trygg og forstått. Maida er en dyktig lege, som ser deg, lytter og hjelper på de områdene som trengs. Noe jeg trenger etter et langt og bredt sykdomsbilde. Kommunikasjon synes jeg er noe av det viktigste og det føles ikke ubehagelig å snakke vanskelige helseproblemer her. Reiseveien er verdt det. Har bare fint å si om Maida.

Dyktig!

Maida Ilic er en av de beste fastlegene jeg har hatt! Hun har en egen evne til å lytte. Er ofte forberedt når jeg kommer inn døren. Gir råd og veiledning utover det som kreves.

Behagelig!

Dette er en lege jeg har stor tillit til! Hun tar seg, stort sett, tid til å lytte til pasienten, hun stiller spørsmål(ikke bare om den konkrete årsaken til at jeg er hos henne) og lar meg få svare utdypende, hun følger alltid opp det hun lover å gjøre, samt at hun er veldig behagelig som person!

En god lege

Maida er en lege som tar seg tid til deg, hun lytter og tar deg som pasient på alvor. Hun utstråler en god trygghet. Har hatt henne som fastlege i flere år, og kommer til å fortsette med det.