Maida Ilic

Tlf: 22 74 90 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Maida Ilic er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Maida Ilic

Dyktig!

Maida Ilic er en av de beste fastlegene jeg har hatt! Hun har en egen evne til å lytte. Er ofte forberedt når jeg kommer inn døren. Gir råd og veiledning utover det som kreves.

Behagelig!

Dette er en lege jeg har stor tillit til! Hun tar seg, stort sett, tid til å lytte til pasienten, hun stiller spørsmål(ikke bare om den konkrete årsaken til at jeg er hos henne) og lar meg få svare utdypende, hun følger alltid opp det hun lover å gjøre, samt at hun er veldig behagelig som person!

En god lege

Maida er en lege som tar seg tid til deg, hun lytter og tar deg som pasient på alvor. Hun utstråler en god trygghet. Har hatt henne som fastlege i flere år, og kommer til å fortsette med det.

Har hatt Maida som fastlege de siste 9 årene, og hun er en utrolig sympatisk og empatisk lege. Hun tar seg alltid god tid til å høre på meg som pasient, og tar meg alltid på alvor. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt av henne, både fysisk og psykisk. Hun er vennlig i sin væremåte og tilstede gjennom hele konsultasjonen. Forklarer og beskriver grundig når det er behov. Anbefaler Maida til andre på det sterkeste!

En god menneskelig lege

Ilic er en lege som er dyktig i sitt fag og flink å kommunisere. Jeg har tidligere slitt med en helt utrolig legeskrekk, og etter en time hos llic er den borte som dugg for solen. Hun er av den typen helsepersonell som får deg til å føle deg trygg, samme hvor nervøs du er i utgangspunktet. Hun utstråler en ro og menneskelig varme, virker faglig og menneskelig trygg på legegjerningen. Hun er et "realt menneske av hel ved". Hun er en lege som ser på deg, som pasient og menneske. Hun er ikke opptatt av PC skjermen sin, som andre leger er, spesielt ovenfor redde pasienter. Jeg anbefaler henne på det varmeste.

Lambertseter Legesenter

Jeg har haft Maida Ilic som fastlege, de gangene jeg skulle til fastlegen var hon alltid syk så på de tre gangene jeg er hos fastlegen per år har hon vart syk to av de. Så jeg har alltid fått noen annen. Det som er er vel at det ikke er noe feil på Maida Ilic, fikk god hjelp når jeg var hos henne den ene gangen. Det går vel mer på hele fastlege sentret på Lambertseter.

Opplever det som et stresset og opptatt legesenter. De roter bort papirer, du får vente på blodtagning i en evighet, otrevlig personal, har ikke peiling på hva saken din gjelder, de jeg da har fått da Maida vart syk sitter mye ved pc, private telefonsamtaler i timen osv. Hon i resepsjonen har vart vansklig da man ber henne om hjelp ang resepter/timebestilling/generelle spørsmål. Allt går på at de ikke har tid. Her er det ikke snakk om at være litt enkel eller hjelpsom.

Jeg har nå byttet til en annen fastlege og legesenter ikke minst.

En super lege!

Alltid blid, tar seg god tid, lytter og gir pasienten en følelse av å bli tatt på alvor. Hun gir henvisning dersom hun er i tvil om noe. Er i tillegg super med barn - en lege jeg absolutt vil anbefale!

Hyggelig og empatisk

Har vært hos henne kun én gang, men et utrolig varmt og godt menneske. Dyktig medisiner som tar grep og henviser videre ved behov.

Favorittlegen min på Lambertseter!

Maida er både veldig hyggelig, og veldig dyktig. Hun hører faktisk på deg og avfeier aldri bekymringene dine. Hun er også grundig, i motsetning til noen av de andre legene på samme sted.

Veldig hyggelig og flink lege,

Maida har vært min fastlege i 8 år, blir alltid grundig undersøkt og fulgt opp om det skulle være noe.