Maida Ilic

Autorisasjon (2000)

Maida Ilic er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Maida Ilic

Vennlig, lyttende og forståelsefull

Flink lege som tar seg god tid. Vennlig og rolig. Veldig forståelsesfull og kommer emd gode råd. Ingenting å utsette!

Veldig dyktig

En av de beste Legene jeg har hatt. Tar meg som pasient alvorlig og tar seg god tid. Legeskrekken min har nesten blitt borte etter jeg begynte hos Maida. Trygg og kunnskapsrik lege å ha.

En real dame på pasientens side av saken

Det sitter langt inne å bytte fastlege etter å ha funnet Maida. Hun er en forståelsesfull og ansvarsfull person som tar pasienten på alvor, og som gjør sitt beste for at pasienten skal ha det så bra som mulig i sykdomstiden. Hun jobber ikke i mot deg, men er på samme lag, og oppleves som en stor støtte i en vanskelig tid. Hun viser stor medfølelse, og bryr seg virkelig om deg. Hun er absolutt en fastlege du skal lete lenge etter!

Dyktig

Maida Ilic er en dyktig lege. Rolig, empatisk, lytter og kommer med gode råd. Man føler virkelig at man blir sett og hørt. Anbefales.

Trygg og lyttende

Maida er en trygg og lyttende lege som tar seg tid til å høre på mine plager. Hun tar meg på alvor og avfeier aldri det som plager meg. Jeg får følelsen av at hun ønsker meg det beste og spør gjerne om jeg har forslag til tiltak. Maida er en rolig og vennlig dame - anbefales på det sterkeste!