Mortensrud Medisinske Senter

Helga Vaneks vei 3B 1281 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Mortensrud Medisinske Senter

Trygg og kunnskapsrik lege

Lege: Perapakaran Arulanandam Skrevet

Praba er veldig flink på kommunikasjon, bruker god tid på pasientene og setter seg godt inn i probelemene. Veldig flink til å følge opp pasientene sine. Anbefaler han på det sterkeste og må si han er en absolutt dyktig lege.

fantastisk lege.føler du blir hørt.lyttet til.jordnær og menneskelig .alltid føler seg varm og velkommen når en praba

Lege: Perapakaran Arulanandam Skrevet

en fantastisk og god lege ,som virkelig tar deg på alvor og følger deg opp.en føler seg betrygget hos han.møter alltid med ett smil.godeste legen jeg har hatt i mitt liv.aldri følt meg mer trygg,,

Får meg til å føle meg forstått

Lege: Anna Phinga Pham Skrevet

Anna Pham får meg til å føle meg hørt og forstått. Hun tar meg alltid på alvor og har tid til å lytte.

Fantastisk Lege

Lege: Perapakaran Arulanandam Skrevet

Kjempe dyktig lege med mye kunnskap. Du får riktig oppfølging og hjelp. Veldig blid og hyggelig til enhver tid. Anbefales

Imøtekommende, profesjonell med sans for humor

Lege: Anna Phinga Pham Skrevet

Dr Anna Pham er ikke min fastlege, jeg går til henne bare for gynekologiske undersøkelser. Hun er veldig hensynsfull og lett å forholde seg til. Effektiv uten å gi inntrykk av at hun har dårlig tid. Hun gir en god og fullverdig behandling uten å kaste bort tiden, samtidig som hun spøker litt innimellom, hun er så livlig. Hvis jeg skulle si noe negativt så måtte det være at hun har lang ventetid, men det er jo klart at en så god lege er populær. Dessuten er mine undersøkelser kun rutine, så jeg har aldri hatt problemer med å vente. Jeg bestiller time via helsenorge.no, så hva telefontid angår så jeg vet ingenting om telefonkø.