Skjetten Legesenter AS

Nordens vei 15 2013 Skjetten

Siste vurderinger av behandlere ved Skjetten Legesenter AS

Fantastisk lege

Lege: Joanna Kafel Skrevet

Joanna er en meget samvittighetsfull og dyktig lege. Hun er flink til å stille riktig diagnose. Hun lytter til meg som pasient og tar meg på alvor. Det er en fornøyelse å ha med henne å gjøre

Tipp Topp lege

Lege: Joanna Kafel Skrevet

Suveren fastlege. Ringer på kvelder for å høre hvordan det går og lytter og setter av tid til sine pasienter. Følger opp og gir seg ikke før pasientene har fått den behandlingen de trenger. Hele familien bruker henne og vi er alle veldig fornøyde med henne.

Gir seg ikke før han har svar og sender videre hvis han ikke finner svar selv.

Lege: Helge Einar Lundberg Skrevet

Føler meg trygg og ivaretatt. Lett å prate med. Takket være han, fant de ut om min kroniske sykdom før jeg jeg ble ordentlig syk

Kjempe fornøyd!

Lege: Joanna Kafel Skrevet

Joanna er en super hyggelig og behagelig lege! Hun er veldig oppmerksom, og bryr seg om sine pasienter. Det er det inntrykket jeg har fått :) Jeg føler meg alltid komfortable og hørt på hvert besøk! Jeg er kjempe fornøyd.

Helt ok - men langt fra beste fastlege

Lege: Helge Einar Lundberg Skrevet

Har hatt Dr. Lundberg en del år nå og han er en veldig hyggelig person. Tidligere var jeg aldri syk så da var det heller ikke noe problem og ha han som fastlege. Derimot nå som jeg oftere går til han, føler jeg at han ikke tak meg seriøst. Når han har gitt deg en løsning er det kun det som er løsningen. Jeg oppfattet han som at han ikke klarer å se hele bilde og redd for å spørre andre om hjelp/ sende videre til spesialist. Løsningen for meg var å gå til en annen lege. Denne legen hadde en annen oppfatning av mitt problem og ga meg gode svar og løsning. Dette er årsaken til at jeg nå velger å bytter fastlege.