Joanna Kafel

Skjetten Legesenter

2009

Skjetten Legesenter Telefonnummer64 83 18 8064 83 18 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nordens vei 15 2013 Skjetten
Joanna Kafel er en av 43 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Joanna Kafel

Fantastisk og dyktig lege!

En lege som virkelig er der for deg og prøver å forstå. Hun bryr seg og er en dyktig lege som får ting gjort. Hun flyttet og jeg fikk ny lege. Hun er også flink, men savner fremdeles Joanna Kafel da jeg hadde henne i mange år.
Absolutt en lege og anbefale! 😀

Joanna er en meget samvittighetsfull og dyktig lege. Hun er flink til å stille riktig diagnose. Hun lytter til meg som pasient og tar meg på alvor. Det er en fornøyelse å ha med henne å gjøre

Tipp Topp lege

Suveren fastlege. Ringer på kvelder for å høre hvordan det går og lytter og setter av tid til sine pasienter. Følger opp og gir seg ikke før pasientene har fått den behandlingen de trenger. Hele familien bruker henne og vi er alle veldig fornøyde med henne.

Kjempe fornøyd!

Joanna er en super hyggelig og behagelig lege! Hun er veldig oppmerksom, og bryr seg om sine pasienter. Det er det inntrykket jeg har fått :) Jeg føler meg alltid komfortable og hørt på hvert besøk! Jeg er kjempe fornøyd.

Storfornøyd med en tillitsfull lege

Jeg har vært pasienten hos Joanna Kafel i snart to år, og kan ikke si at jeg er noe annet enn veldig fornøyd. Hun er faglig dyktig, oppmerksom og veldig behjelpelig.