Joanna Kafel

Skjetten Legesenter

Nordens vei 15 2013 Skjetten
Joanna Kafel er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Joanna Kafel

Storfornøyd med en tillitsfull lege

Jeg har vært pasienten hos Joanna Kafel i snart to år, og kan ikke si at jeg er noe annet enn veldig fornøyd. Hun er faglig dyktig, oppmerksom og veldig behjelpelig.

Ufølsom og upersonlig

Slet med å lytte og forstå hva problemene var og hadde kun ett forslag til løsning. Hvilket ikke var relatert til hva som var feil. Noe så enkelt som bivirkninger av medisinen...

Kafel er den beste legen jeg har tatt

Synd at hun har flyttet seg til Skjetten legesenter. Savner virkelig Johanna Kafel. Hun tar virkelig vare på deg som pasient!!

Kunnskapsrik lege som bryr seg

Bra lege som bryr seg virkelig om deg som pasient. Sundet legesenter er derimot absolutt ikke å anbefale, vanskelig å komme fram til legen gjennom "mur" av resepsjonister som alt for ofte anbefaler at du heller skal gå til legevakt etter kontortid.

Fantastisk bra lege!

Omsorgsfull og samvittighetsfull lege. Suveren pasientbehandling. Seriøs, analytisk og kompetent. Lytter til meg, og hjelper til å stille diagnose på bakgrunn av hva jeg sier, opplever og føler, i tillegg til objektive kriterier.

Alltid blid. Veldig serviceminded.

Dessverre kan man ikke si det om Sundet Legesenter som har en stab på mottak og laboratorier som er konstant sure, tilsynelatende oppfatter pasienter som brysomme og krevende, og har en total mangel på serviceinnstilling. Det varierer litt fra gang til gang, avhengig av hvem som er til stede, men gjennomgående er det en prøvelse å ha med dem å gjøre. Og tilgjengeligheten på telefon er under enhver kritikk. Litt bedre etter SMS-bestilling, men selv det er jo et tjenestenivå som er på 1995-nivå og ikke 2013-nivå.