Joanna Kafel

Tlf: 64 83 18 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Joanna Kafel er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Joanna Kafel

Tipp Topp lege

Suveren fastlege. Ringer på kvelder for å høre hvordan det går og lytter og setter av tid til sine pasienter. Følger opp og gir seg ikke før pasientene har fått den behandlingen de trenger. Hele familien bruker henne og vi er alle veldig fornøyde med henne.

Kjempe fornøyd!

Joanna er en super hyggelig og behagelig lege! Hun er veldig oppmerksom, og bryr seg om sine pasienter. Det er det inntrykket jeg har fått :) Jeg føler meg alltid komfortable og hørt på hvert besøk! Jeg er kjempe fornøyd.

Storfornøyd med en tillitsfull lege

Jeg har vært pasienten hos Joanna Kafel i snart to år, og kan ikke si at jeg er noe annet enn veldig fornøyd. Hun er faglig dyktig, oppmerksom og veldig behjelpelig.

Ufølsom og upersonlig

Slet med å lytte og forstå hva problemene var og hadde kun ett forslag til løsning. Hvilket ikke var relatert til hva som var feil. Noe så enkelt som bivirkninger av medisinen...

Kafel er den beste legen jeg har tatt

Synd at hun har flyttet seg til Skjetten legesenter. Savner virkelig Johanna Kafel. Hun tar virkelig vare på deg som pasient!!

Kunnskapsrik lege som bryr seg

Bra lege som bryr seg virkelig om deg som pasient. Sundet legesenter er derimot absolutt ikke å anbefale, vanskelig å komme fram til legen gjennom "mur" av resepsjonister som alt for ofte anbefaler at du heller skal gå til legevakt etter kontortid.

Fantastisk bra lege!

Omsorgsfull og samvittighetsfull lege. Suveren pasientbehandling. Seriøs, analytisk og kompetent. Lytter til meg, og hjelper til å stille diagnose på bakgrunn av hva jeg sier, opplever og føler, i tillegg til objektive kriterier.

Alltid blid. Veldig serviceminded.

Dessverre kan man ikke si det om Sundet Legesenter som har en stab på mottak og laboratorier som er konstant sure, tilsynelatende oppfatter pasienter som brysomme og krevende, og har en total mangel på serviceinnstilling. Det varierer litt fra gang til gang, avhengig av hvem som er til stede, men gjennomgående er det en prøvelse å ha med dem å gjøre. Og tilgjengeligheten på telefon er under enhver kritikk. Litt bedre etter SMS-bestilling, men selv det er jo et tjenestenivå som er på 1995-nivå og ikke 2013-nivå.

Grei

Hyggelig lege, men legekontoret er under enhver kritikk. Nesten umulig å komme gjennom på telefonen til langt på dag. Selv om du har fått resept av legen for å sette vaksine og selv har med vaksinen ville de ikke sette denne. Måtte avbestille en nødvendig blodprøve før en hjerteundersøkelse hos spesialist (fått rekv. fra fastlegen min på samme kontor). Fikk jeg ikke tid til ny blodprøve da jeg kom tilbake. Måtte selv ta meg til Ahus hvor jeg fikk tatt denne som måtte tas en uke før undersøkelsen.
Nå gått snart to uker siden jeg var hos spesialisten, Han sa at resultatet skulle bli sendt raskt til fastlegen. Pr. i dag har jeg ikke hørt ett ord derfra.
Legekontoret er stygt. Gamle aviser og eldgamle skitne blader/fagblader.
Damene i luken burde så godt som en få et kurs i smileteknikk.
Yter ingen service.

Veldig flink lege

Fikk mitt liv på rett vei, Etter feil medisiner fra annet lege.
Veldig flink.
Men å nå Legesenter på tlf er helt håpløst.

ekte lege!!!

Joana er ekte lege ,hu aldri gi opp og altid finner en løsning ,hu er veldig service innstilt,hjelpsøm og bestemt ,det er en beste lege som jeg har had noen gang ,hvis vi hade flere leger som hu så det vært mindre helse problemer i Norge :)
p.s.
sykepleiere på service avdeling er motsat !! sure og negative hele tiden !!

En av de bedre leger jeg har hatt

Jeg måtte bytte lege da jeg flyttet til Eidsvoll for et par år siden og jeg er meget fornøyd med Dr.Kafel. Hun har tatt tak i problemene jeg har hatt med helsa de siste årene og jeg føler at jeg blir tatt seriøst. Hun er alltid blid og imøtekommende. Takk.

Bra lege

Dette er en meget god lege, men hun hadde hatt de bedre hos ett annet legesenter.
Sundet legesenter sliter under udugelige ansatte i resepsjon/mottak, så tilgjengeligheten blir dårlig. Man kommer ikke igjennom pr. telefon, noe bedring etter sms bestilling.

Fantastisk

Hun viser forståelse, har tid til deg men går rett på sak når det trengs. Tar tak i ting og følger opp. Gir tilbakemeldinger og husker deg og din familie. Viser genuin interesse og opptatt av andres helse, på ulikt plan. En fantastisk lege

Fantastisk dame..

Dette er den beste legen jeg har vært borti. Hun er seriøs, bestemt og veldig flink.. Veldig hjelpsom og gjør alt hun kan for at du skal ha det bra.. :) Hun gir aldri opp. :)