Joanna Kafel

Autorisasjon (2009)

Joanna Kafel er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Joanna Kafel

trygg og kunnskapsrik

Fantastisk lege !!! Jeg og familien min er veldig fornøyd med legen, hun er veldig hyggelig og kompetent

Useriøst

Har ikke tillit til pasienten. Anbefales ikke. Hun stoler ikke på det du sier. Sykemelding hvis du trenger den er nesten et problem. Verste legen jeg har hatt.

Fantastisk lege

Jeg føler at jeg blir hørt når jeg er hos henne.
Vi har en fin kommunikasjon. Hun følger deg opp og gjør sitt beste. Jeg føler at jeg er i de beste hender.

Nærmere den gamle "huslegen" kommer man ikke

En lege som følger opp hele tiden og som sitter inne med mye kunnskap, så jeg med flere kroniske sykdommer er trygg på at hun ser helheten.
Alltid blid og hyggelig og har en god kommunikasjon hvor hun forklarer og begrunner hvorfor hun velger de forskjellige behandlingene, eller hvorfor hun velger at jeg skal innlegges på sykehus.

Når jeg flyttet undersøkte jeg at jeg ikke trengte å bytte fastlege, så jeg har i dag en distanse som er tre ganger så langt som til nærmeste legesenter.

Legesenteret med andre leger og ansatte er også helt viktig for meg som pasient, så jeg kan føle meg helt trygg på at får god og riktig behandling.

Den BESTE fastlega en kan få!!!

Utrolig flink, dyktig profesjonell og omsorgsfull lege! Har hatt henne som min og min mors fastlege i over 5 år.
Utrolig empatisk og sympatisk lege som sender prøvesvar med grundig forklaring før åpningstider og ringer på kvelder for å høre om helsetilstanden. Min mor er sååå takknemlig for at hun har kafel som sin fastlege. Tar kjempe godt vare på sine pasienter!