Skjetten Legesenter AS

Nordens vei 15 2013 Skjetten

Siste vurderinger av behandlere ved Skjetten Legesenter AS

Kunnskapsrik, empatisk, nøye

Lege: Sosan Lotfi Skrevet

Kunnskapsrik lege som tar deg på alvor og er empatisk og nøye. Hun er flink til å lytte og lar deg prate ferdig. Hun har også humoristisk sans som gjør besøket hyggelig.

Useriøst

Lege: Joanna Kafel Skrevet

Har ikke tillit til pasienten. Anbefales ikke. Hun stoler ikke på det du sier. Sykemelding hvis du trenger den er nesten et problem. Verste legen jeg har hatt.

Lite imøtekommende

Lege: Qudsia Norin Usman Skrevet

Trengte en sykemelding pga jobbsituasjon, hun mente jeg var problemet og måtte gå i meg selv. Jeg fortalte om situasjon og følte hun ikke lyttet eller forstod meg - men at jeg heller fikk kjeft.
Vært hos henne et par ganger, og alltid følt meg uønsket. Nesten vært på gråten når jeg går derifra.

Imøtekomme, hyggelig og forståelsesfull.

Lege: Sosan Lotfi Skrevet

Anbefaler Sosan som fastlege.
Hun er utrolig varm og dedikert fastlege med godt hjerte. Hun ser deg!! Kommer aldri til å bytte fastlege:)

Interessant og grundig.

Lege: Milos Stevanovic Skrevet

Dyktig lege, følger opp henvisninger når det er behov for det, følger også opp resepter på Helse-Norge!
Litt at det som går igjen er ofte lang ventetid men når man først kommer inn blir man både sett og hørt! flink til å forklare, igangsette tester o.l.
Godt humør og god oppfølging.

Selve legekontorene begynner å bære preg av lite modernisering. Men opplever også at andre leger kan være behjelpelige v vanskelige tider.