Oris Dental Drammen

Oris Dental Drammen holder til i Drammen

Siste vurderinger av Oris Dental Drammen

Beste tannlege

Tannlege: Hallgeir Ulsaker Skrevet

Hallgeir er en utrolig flink tannlege som gjør at jeg mestrer min tannlegeskrekk bedre og bedre. Han er veldig flink til å forklare samt utføre arbeidet på en mest mulig behagelig måte. Jeg får alltid lov til å ha min svigermor med inn som min støtte. Både han og hans sekretær Anne er hyggelige og tar seg tid hele veien. Med hans forståelse og ikke minst tålmodighet gjør slik at jeg tør å komme til tannlege når det trengs. Anbefales på det sterkeste. Hilsen [Navn fjernet av moderator]

Meget dyktig tannlege *****

Tannlege: Pernille Bjørnstad Solheim Skrevet

Meget flink, rask og behagelig.
Anbefaler på det sterkeste❤️
Bedre tannlege har jeg aldri hatt
Lucie

Meget flink

Tannlege: Sebastian Geissler Skrevet

Fikk en akutt tid og møte en meget flink og behagelig tannlege. Sliter med refluks men dette gikk så bra. Rekomenderer han meget.

Den beste tannlegen!

Tannlege: Anne Gro Andersen Torstvedt Skrevet

Anne Gro Torstvedt er den beste tannlegen jeg har vært hos i mitt 50 år lange liv. Hun er selvsagt dyktig med tennene mine, sånn rent faglig. Men like viktig: hun har et behagelig vesen, mild og vennlig, rolig og skånsom. Det er en fryd og en stund med velvære! I motsetning til alle andre steder der jeg opplevde tannlegetimene som anstrengende og slitsomt.

Gikk altfor lenge uten å ha vært til tannlege

Tannlege: Pernille Bjørnstad Solheim Skrevet

Og Pernille ryddet opp i det. Har siden vært til sjekk, røntgen og tannsteinfjerning årlig.

Tannlege "skrekk" fra skoletannlege tiden sitter fortsatt i, men det fungerer når Pernille er rolig, rask og forklarende.