Drammen Tannlegesenter AS

Telefonnummer32 83 60 0032 83 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Øvre Torggate 10 3017 Drammen
Drammen Tannlegesenter AS holder til i Drammen

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Drammen Tannlegesenter AS

Beste tannlegen

Tannlege: Hallgeir Ulsaker Skrevet

Jeg har gått og unngått flere tannleger. På grunn av tannlegeskrekk har jeg måttet ha følge til tannlegen i voksen alder. Hos Hallgeir går jeg alene og blir møtt av en veldig sympatisk type. Min tannlegeskrekk er så og si borte. Han forklarer og spør underveis. Kan virkelig anbefale han på det sterkeste.

Uten å overdrive: Den beste tannlegen jeg har vært hos.

Tannlege: Jan Marius Martinsen Skrevet

Etter flere ti-år uten behandling var behovet for å gjøre noe med tennene stort. Det ble først tatt en status og jeg fikk et detaljert tilbud på nødvendig behandling. 9 måneder og mange besøk senere er jeg nå ferdig. Og jeg er veldig fornøyd med absolutt alt. Så selv med min tannlegeskrekk greide vi i felleskap å komme oss greit "i land".

Verdens beste tannlege

Tannlege: Hallgeir Ulsaker Skrevet

Kom inn på dagen med tannpine og forferdelig tannlegeskrekk, ble møtt av en rolig og empatisk tannlege som fikk meg til å slappe av og ha en oppriktig behagelig opplevelse.
Humoristisk, avslappende, ærlig og dyktig!

Superfornøyd

Tannlege: Hans Morten Alm Skrevet

Hans Morten er knall. Hatt han i 5 år nå super fornøyd! Husker til og med hvilken farge jeg sist hadde på håret (er der en gang i året )

Den beste og mest behagelig tannlegen i Drammen.

Tannlege: Hans Morten Alm Skrevet

Han for deg til å ikke bli redd (jeg har tannlegeskrekk) forteller hva han skal gjøre behagelig musikk i bakgrunnen😊 Rask og ryddig på alle måter anbefales på det varmeste