Drammen Tannlegesenter AS

Øvre Torggate 10 3017 Drammen
Tlf: 32 83 60 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Drammen Tannlegesenter AS holder til i Drammen

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Drammen Tannlegesenter AS

Uten å overdrive: Den beste tannlegen jeg har vært hos.

Tannlege: Jan Marius Martinsen Skrevet

Etter flere ti-år uten behandling var behovet for å gjøre noe med tennene stort. Det ble først tatt en status og jeg fikk et detaljert tilbud på nødvendig behandling. 9 måneder og mange besøk senere er jeg nå ferdig. Og jeg er veldig fornøyd med absolutt alt. Så selv med min tannlegeskrekk greide vi i felleskap å komme oss greit "i land".

Lite forståelsesfull

Tannlege: Shelley Meena Khullar Godtfredsen Skrevet

Viser ingen forståelse for tannlegeskrekk, forsinket 20 min første gang og 15 min andre gang og sier såvidt hei når jeg kommer inn. Følte meg ikke trygg eller tatt vare på i det hele tatt!

Verdens beste tannlege

Tannlege: Hallgeir Ulsaker Skrevet

Kom inn på dagen med tannpine og forferdelig tannlegeskrekk, ble møtt av en rolig og empatisk tannlege som fikk meg til å slappe av og ha en oppriktig behagelig opplevelse.
Humoristisk, avslappende, ærlig og dyktig!

Kjempeflink tannlege!

Tannlege: Kjersti Asta Titterud Skrevet

Hun er veldig flink, og har alltid "truffet" med bedøvelsessprøyten, hvilket jeg (nesten) alltid vil/må ha. Hun er hyggelig og flink og nøye med alt. Jeg er storfornøyd! Tør ikke tenke på at hun skal bli pensjonist... Hyggelige sekretærer!

Superfornøyd

Tannlege: Hans Morten Alm Skrevet

Hans Morten er knall. Hatt han i 5 år nå super fornøyd! Husker til og med hvilken farge jeg sist hadde på håret (er der en gang i året )

Den beste og mest behagelig tannlegen i Drammen.

Tannlege: Hans Morten Alm Skrevet

Han for deg til å ikke bli redd (jeg har tannlegeskrekk) forteller hva han skal gjøre behagelig musikk i bakgrunnen😊 Rask og ryddig på alle måter anbefales på det varmeste

Dyktig og empatisk tannlege

Tannlege: Pernille Bjørnstad Solheim Skrevet

Skånsom og effektiv behandling. Tar hensyn til deg som pasient og forsøker å gjøre behandlingen så smertefri som mulig. Merket ikke stikket av bedøvelsessprøyten overhodet. Anbefales spesielt til pasienter med tannlegeskrekk. Tidvis noe lang ventetid.

Meget behagelig behandling

Tannlege: Shelley Meena Khullar Godtfredsen Skrevet

Må vel være Norges om ikke verdens beste kirurg.
profesjonel til tuppen av skalpelen. rask og smidig.

Overfladisk, lite fornøyd

Tannlege: Hans Morten Alm Skrevet

Arbeider lite forebyggende. Utsetter ofte en behandling
for så å begynne forfra igjen ved neste besøk. Dyr.
Virker usikker og overlater vanskeligere arbeider til kolleger.

Bedre tannlege finnes vel ikke !!

Tannlege: Hans Morten Alm Skrevet

Har hatt Hans Morten Alm hos Drammen Tannlegesenter i snart 20 år.

En forståelsesfull, dyktig, og rask tannlege finnes vel ikke.

Anbefaler på det sterkeste !!

Svært god

Tannlege: Pernille Bjørnstad Solheim Skrevet

Behagelig og faglig dyktig. Servicevennlig og behandler kunden med stø hånd. Kan anbefales.

Fantastisk hensynsfull, fokus på smertelindring

Tannlege: Trond Anderssen Skrevet

Kvalitet i arbeidet, du kjenner nesten ikke at han er i munnen din, pasientens opplevelse skal være så hensynsfull som mulig. Utrolig god tannlege. Hyggelig og oppmerksom. Hele sentret gir en totalløsning fra tannpleier, tannlege til det ypperste av kirurgisk spesialiast

Svært hyggelig og flink tannlege

Tannlege: Trond Anderssen Skrevet

Svært hyggelig, omtenksom tannlege som setter pasienten i fokus.

Resten av staben ved Drammen Tannlegesenter er også utrolig hyggelig og hjelpsomme.

Den beste tannlegen :-)

Tannlege: Malin Ulrika Ahlborg Shaughnessy Skrevet

Hun er utrolig dyktig og kurerer enhver tannlegeskrekk :-)
Rolig og behagelig og forteller hva hun gjør og ser til at besøket blir en hyggelig opplevelse.
Kan trygt anbefale henne til alle.
Har gått til henne i ca 13 år og jeg var livredd tannleger etter dårlig behandling av skoletannlegen som opplevdes som i overkant brutal.
Nå gleder jeg meg til hvert besøk og hun er ogs flink til å oppmuntre og gi ros som gjør at man tenker litt mer på tannpuss og hvor viktig det er for helsen 😄

En meget dyktig og behagelig tannlege.

Tannlege: Hans Morten Alm Skrevet

Hans Morten Alm er en svært dyktig og behagelig tannlege.Følger godt med på nye behandlingsmetoder . Man føler seg meget trygg,og "glemmer" å være "redd" når denne tannlegen arbeider. Forteller hele tiden hva han gjør og skaper dermed en avslappende atmosfære rundt seg.
Øvrige personell er veldig dyktig og blide,samt meget imøtekommende og lydhøre. Kunne ikke tenke meg en annen tannlege.