Elisabeth Aurstad Riksen AS

Elisabeth Aurstad Riksen AS holder til i Oslo

Siste vurderinger av Elisabeth Aurstad Riksen AS

unik empatisk respektfull

Tannlege: Alexandra Miazina Skrevet

Jeg har ikke opplevd å bli behandlet av en så forståelsesfull lege som ikke gjør forskjell på konge eller tigger.
Hun tilbyr kun sitt aller beste, uansett hvem som spør.

Det finnes ikke en mer profesjonell tannlege,- en tannlege som er så inderlig dedikert til sine pasienter og sitt virke!

Tannlege: Alexandra Miazina Skrevet

Tannlege Alexandra utmerker seg i sin profesjonalitet! Jeg har aldri tidligere hatt en tannlege som er så inderlig glad i sitt arbeide som tannlege og som viser en ekte omsorg for meg som menneske og som pasient!- Og som er så inderlig bevisst på å utføre en perfekt jobb!

Jeg føler meg 100% trygg og ivaretatt på alle tannlegefaglige områder i tillegg til at hun er svært bevisst på at min tann- og munnhelse er en enormt stor del av meg som alvorlig og kronisk syk. Jeg er så takknemlig for at jeg har funnet tannlege Alexandra, - det kan ikke bli bedre tannfaglig og menneskelig omsorg for meg! Anbefales sterkt!

Unik tannlege som du kan stole på!

Tannlege: Elisabeth Aurstad Riksen Skrevet

Dette er en helt unik tannlege! Jeg har vært hos mange tannleger før henne, og har aldri vært sikker på om jeg rett og slett ble lurt. Men hos Elisabeth føler jeg meg 100% trygg. Både på at behandlingen jeg får er nødvendig, og at prisen jeg betaler er seriøs. Elisabeth underviser på tannlegehøyskolen, og det ga meg også trygghet. For om hennes elever følger hennes eksempel, så får vi mange gode tannleger i framtiden! Elisabeth stiller opp raskt om noe er galt, og retter opp problemer umiddelbart.
Hun er så dyktig, at jeg har anbefalt to med tannlegeskrekk å dra til henne. Begge er nå kvitt sin tannlegeskrekk, og har klart mesterstykke å borre uten bedøvelse hos Elisabeth!

Alexandra is wonderful.

Tannlege: Alexandra Miazina Skrevet

After several years of bad oral health, and shame about going to a dentist, I was recommended to go to Alexandra by a friend. She was kind and caring, she took care of my damaged teeth, removed some, had amazingly natural looking crowns made, arranged for me to have dental surgery to remove problematic wisdom teeth - and most importantly of all, she gave me back my smile.

Highly professional

Tannlege: Alexandra Miazina Skrevet

Very nice and very professional! I am absolutely happy with everything.