Colosseum Tannlege Kristiansund

1 vurdering

Siste vurderinger av Colosseum Tannlege Kristiansund

Vil ikke bytte tannlege

Tannlege: Inger Elisabeth Strømman Skrevet

Jeg har gått til Elisabeth siden barndommen. Nå er jeg voksen og har flyttet til en annen kant av Norge, men jeg går fortsatt til henne. Er redd jeg ikke klarer å finne en like god tannlege på nytt. Er jeg i Krsund så blir det ofte en tur innom henne for å sjekke at alt er ok med tennene.

Hun kurerte tannlegeskrekken min

Tannlege: Inger Elisabeth Strømman Skrevet

For første gang er jeg ikke nervøs før et tannlegebesøk. Elisabeth er alltid hyggelig og forståelsesfull. Hun er nøye og gjør en utrolig bra jobb. Hun setter bestandig bedøvelse, siden hun kjenner til min tidligere tannlegeskrekk.

En tannlege jeg trygt kan anbefale!

Tannlege: Inger Elisabeth Strømman Skrevet

Har bare positivt å si om Elisabeth. Hun er alltid blid, hyggelig og imøtekommende. Viser tydelig interesse for pasienten, og slår gjerne av en hyggelig prat, mens det gjøres klart.

Hun er tydelig dyktig, og har ordnet opp i noen vankelige tenner hos meg. Hun bedøver når det er nødvendig, og sier hun at vi kan prøve uten, så stemmer det alltid!

God service, helt utenom det vanlige har jeg også opplevd: På selveste juleaften bet jeg et stykke ut av en tann. Og mens ribben stod i ovnen stillte hun opp og fikk repparert tanna!