Berg Legekontor DA

Vinkelveien 7 0870 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Berg Legekontor DA

Beste lege

Lege: Irfan Hadri Skrevet

Han har byttet arbeidssted/kommune. Jeg kjører til han nå ca 1 time og det er verdt det. Imøtekommende og dyktig lege

Trygg og bra

Lege: Irfan Hadri Skrevet

Hadri er den beste fastlegen jeg har hatt han er direkte og har stor kompetanse hadde det ikke vært for han så hadde jeg vært borte for og si det sånn 👍

Ubehagelig

Lege: Irfan Hadri Skrevet

Dette er ikke min fastlege, men han var sommervikar.

Hilste ikke på meg da jeg kom inn, lot døren stå åpen og var veldig direkte. Virket irritert på meg og stilte spørsmål på en hard måte om igjen flere ganger om jeg ikke svarte med en gang og trengte betenkningstid. Var i en veldig sårbar posisjon og følte meg ikke møtt på noe som helst måte. Psyken til folk burde også ivaretas hos leger, og de har et ansvar om å få pasienter til å føle seg komfortable og ivaretatt. Jeg føler ikke at jeg ble tatt seriøst.

Useriøs

Lege: Irfan Hadri Skrevet

Er tilsynelatende en imøtekommende fastlege. Men har en rekke ganger vist manglende evne (eller vilje?) til å følge opp. Han skrev en (for meg viktig) henvisning til en spesialist. Den inneholdt en rekke irrelevante opplysninger (som han var helt enig i da jeg påpekte det), og samtidig ble ikke de viktige opplysningene tatt med. Dette er langt unna hva man må kunne forvente av en god fastlege.

Dyktig Lege til å stole på.

Lege: Irfan Hadri Skrevet

Dr Hadri er en utrolig dyktig lege, med høy kompetanse, moral og evne til å se mennesker for hvem de er. Med ærlighet og god kunnskap har han bestandig gitt meg den beste helsehjelpen.