Forus Tann- og Kjeveklinikk

Forus Tann- og Kjeveklinikk holder til i Sandnes

Siste vurderinger av Forus Tann- og Kjeveklinikk

Utrolig trivelig...

Tannlege: Linh Vu Duy Bui Skrevet

...og dyktig flink tannlege som også har humor.

Var hos han i forbindelse med en større «tannjobb» og ble imponert over kundebehandlingen han gav meg. Det faglige var selvsagt også på plass.

På en kontroll 1 år senere så han meg når jeg var på vei ut, kom og hilste og det var tydelig at han husket meg.

Opplevdes trygt i etterkant.

Kjempe flink og profesjonell kirurg!

Tannlege: Peter Schleier Skrevet

Jeg opererte ut alle mine 4 retinerte visdomstennene hos oralkirurg Peter Schleier. Kjempe flink og profesjonell kirurg og bra team. Anbefales på det sterkeste!

Rogalands beste oralkirurg!

Tannlege: Peter Schleier Skrevet

Jeg opererte ut en av mine visdomstenner hos Peter Schleier. Jeg var ganske nervøs med tanke på at dette var min første fjerning og at det var også snakk om cyste rundt tannen som også måtte fjernes og at dette var veldig nærme nerven.

Peter og teamet hans var veldig hyggelig og informerende og holdt meg oppdatert gjennom hele operasjonen. Jeg følte meg veldig trygg i deres hender.

Operasjonen var smertefri og ble gjort med presisjon og dyktighet. Jeg er utrolig glad jeg valgte Peter, han er svært dyktig og har veldig mye kunnskap.

Jeg anbefaler han på det aller høyeste!

Meget fornøyd

Tannlege: Linh Vu Duy Bui Skrevet

Takker min tannlege som har vært en av de beste tannlege jeg har vært hos noen gang.
Fikk hjelp med alt fra vanlig tannkontroll til komplekse behandlinger som visdomstann behandling ( nesten operasjon), eller
Krone bytte.
Han har vært snill, omtenksom, forståelig, altid har tid til å forklare om hva er det som foregår hvis jeg måtte vite.
Anbefaler.

Veldig dyktig

Veldig dyktig tannlege.
- Hyggelig
- Han har vært klar på tiden alle ganger jeg har vært der.
- Han fikset på en krone jeg har hatt problemer med i mange år. Rakst og rimeligt.