Øivind Nerheim Torkelsen

Klinikk

Tannlegesenteret i Løkkeveien

Løkkeveien 56 4008 Stavanger

Siste vurderinger av Øivind Nerheim Torkelsen

Dyktig, profesjonell og hyggelig!

Klinikk: Tannlegesenteret i Løkkeveien Skrevet

Jeg er en mann i tyveårene som er lite fan av tannleger og sprøyter i munnen, men Øyvind Nerheim Torkelsen var svært rask og trygg i sin behandling. Jeg anbefaler han på det varmeste.

Veldig hjelpsom og dyktig

Klinikk: Tannlegesenteret i Løkkeveien Skrevet

Er det hast om å komme til tannlegen så blir dette ordnet på en meget effektiv måte, slik at du unngår å vente I dagevis. Jeg har alltid fått komme til samme dag når jeg har hatt smerter og fått effektiv behandling.
Jeg har vært hos mangen tannleger og det er kun denne klinikken jeg kan anbefale.

Dyktig, beroligende og pasientvennlig

Klinikk: Tannlegesenteret i Løkkeveien Skrevet

En veldig dyktig tannlege som jeg har vært hos flere ganger. Tar seg god tid til å gjennomføre behandlingen, slik at en føler seg godt ivaretatt. Topp tannpleiere/assistenter har han også.

God og rolig

Klinikk: Tannlegesenteret i Løkkeveien Skrevet

Har slitt med litt tannlegeskrekk etter å ha brukt tannleger som ikke lytter til pasientens behov. Dette har gjort opplevelsen mer stressende og smertefull enn nødvendig.

Dette er ikke tilfelle hos denne tannlegen. Han er rolig og konsentrert. Kontoret er moderne og ryddig. Jeg vet lite om tannlegefaget, men har inntrykk av at han er trygg og rutinert i sitt arbeid.

Parkering i veien utenfor, med parkometer (ta med småpenger dersom du kjører).

Kanskje ikke den billigste tannlegen og du må betale med kort der og da, men han tilbyr studentrabatt og deler gjerne opp behandlingene i mtp. økonomi.

KOMPLETT EKSPERTISE

Klinikk: Tannlegesenteret i Løkkeveien Skrevet

Definitivt den beste tannlegen jeg har prøvd!(og jeg har jammen prøvd mange !).