Øivind Nerheim Torkelsen

Øivind Nerheim Torkelsen er tannlege i Sandnes

Siste vurderinger av Øivind Nerheim Torkelsen

Traumatisert

Klinikk: Forus Tann- og Kjeveklinikk Skrevet

Ble skikkelig traumatisert av denne tannlegen. Har jobbet med meg selv i mange år for å komme over tannlegeskrekken. Hadde ett litt stort hull, ga beksjed flere ganger om att der gjorde vondt, men han ville bare fortsette for han hadde jo bare 3 sekunder igjen. Fikk etter hvert mer bedøvelse, men da ventet han i ca 10 sekunder før han bare begynte å båre igjen. Nå kaldsvetter jeg bare av tanken på tannlege igjen…

Skrev og en Mail om dette, men hele forus tann er så useriøs att de svarer ikke på klager. STYR UNNA.

Styr unna

Klinikk: Forus Tann- og Kjeveklinikk Skrevet

Vil ikke anbefale Tannlege Torkelsen til noen. Var innom for sjekk i fjor og fikk beskjed at jeg hadde to hull som måtte tas. Jeg var på denne tiden arbeidsledig og han foreslo at NAV skulle ta kostnaden og ga meg noen papirer jeg kunne levere til dem.

Fikk avslag og hvem satt igjen med regningen på den administrative kostnaden han tok for å lage papirene? Meg.

Klagde og fikk pengene igjen og ville ikke tilbake. Nå 1 år senere har jeg vært hos en annen tannlege for å ta hullene han fant. Dette viser seg å være "begynner hull" som ikke er nødvendige å ta.

Kynisk og uproft.

Verdens mest behagelige tannlege.

Beroligende og dyktig!
Perfekt for meg som har litt tannlegeskrekk. Rolig, effektiv og forklarer alltid hva han skal gjøre i forkant når jeg ønsker det.

Dyktig, profesjonell og hyggelig!

Klinikk: Tannlegesenteret i Løkkeveien Skrevet

Jeg er en mann i tyveårene som er lite fan av tannleger og sprøyter i munnen, men Øyvind Nerheim Torkelsen var svært rask og trygg i sin behandling. Jeg anbefaler han på det varmeste.

Veldig hjelpsom og dyktig

Klinikk: Tannlegesenteret i Løkkeveien Skrevet

Er det hast om å komme til tannlegen så blir dette ordnet på en meget effektiv måte, slik at du unngår å vente I dagevis. Jeg har alltid fått komme til samme dag når jeg har hatt smerter og fått effektiv behandling.
Jeg har vært hos mangen tannleger og det er kun denne klinikken jeg kan anbefale.