Helene Læknes

Kokstadflaten 4 5257 Kokstad

Siste vurderinger av Helene Læknes

Utrolig flink og hyggelig

Klinikk: Kokstad Tannlegepraksis Skrevet

En veldig flink tannlege med stor T. I tillegg er hun verdens hyggeligste og morsom, men samtidig er hun seriøs når det gjelder dine problemer.

En virkelig super tannlege!

Klinikk: Kokstad Tannlegepraksis Skrevet

Helene er ikke bare utrolig hyggelig som person, men hun får deg til å føle deg virkelig ivaretatt både medisinsk og økonomisk! Hun er alltid ærlig og forklarer og diskuterer gjerne mulige løsninger med deg, og du får aldri følelsen av at hun har hånden i lommeboken din.
Helene er grundig og svært flink i faget sitt, og arbeider med det mest moderne og oppdaterte av utstyr og materialer uten at dette er videre reflektert i prisene. I tillegg er hun svært tålmodig og forståelsesfull mht kundens følelse av trygghet og komfort under behandling.
Kontoret er delikat innredet, og alltid rent og pent.
Absolutt en tannlege å anbefale!

Utrolig fornøyd

Klinikk: Kokstad Tannlegepraksis Skrevet

Veldig flink tannlege - tar eierskap i problemene og sørger for oppfølging og løsning. Ingenting å utsette på noe som helst.

En behagelig tannlege som anbefales på det varmeste

Klinikk: Kokstad Tannlegepraksis Skrevet

Helene er den beste tannlegen jeg har hatt. Og den eneste grunnen til det er at hun ikke er hardhendt og behandlingene rett og slett kjennes mindre smertefulle ut enn hos andre tannleger jeg har vært hos.

I tillegg er hun hyggelig og lett og snakke med, som er en bonus.

Prisen er helt gjennomsnittlig, ikke dyr og ikke billigst. Har derfor ikke gitt full score, da jeg mener at man må være blant de billigste for å få full score. I tillegg hadde det vært fint om prisinformasjon ble lagt ut på hjemmesiden til klinikken.

Den beste tannlegen jeg har hatt!

Klinikk: Kokstad Tannlegepraksis Skrevet

Ble møtt med smil og for første gang kom ut av stolen med en veldig positiv erfaring.
Er den minst smertefulle behandlingen jeg har hatt noensinne, samt mest effektive.
Behandlingen som ble gjort har for første gang igjen vart over 6 måneder da jeg returnerne for sjekk med null hull og null problemer, noe som henviser til god kvalitet.
Bare positive ting å si her, ikke nøl dette er stedet å få ordnet problemene, hvis du har tannlegeskrekk eller er redd for mye smerter ved bedøvelse og lignende.