Åsvang Legekontor

Raveien 6A 1430 Ås

Siste vurderinger av behandlere ved Åsvang Legekontor

Dårlig

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

Burde lyttet til anmeldelsene her. Kommer til å bytte. Virker hyggelig nok men vil ikke ta seg tid // ta pasienten seriøst.

vanskelig å bestile time det er ikke mulig

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

det er ikke mulig å bestille time hvor er knappen å trykke på? ringe ingen er svar å veldig vanskellig å bestille time

Nedlatende og pengegrisk - styr unna

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

Jeg tar meg som oftest ikke tid til å skrive anmeldelser som dette, men nå er jeg så lei at jeg må advare andre. Blir alltid møtt med et smil, men jeg opplever at jeg ikke blir tatt seriøst, i tillegg til at hun har en ovenfra og ned-tilnærming: hun er lege, jeg er dum. Har benyttet meg av e-konsultasjon de siste gangene, fordi jeg ikke får noe ut av å dra dit, men hun avslutter konsultasjonen før vi er ferdig snakket, jeg får regning, og blir nødt til å starte en ny konsultasjon. Hårreisende at hun for fortsette slik med folk som trenger legehjelp. Jeg står på venteliste et annet sted.

Treg med tilbakemelding/glemmer det

Lege: May Berit Barli Skrevet

Doktor Barli er sikkert en hyggelig dame og man føler seg sett når man er på kontoret hennes, men der slutter det. Hun er forferdelig glemsk/treg med å sende henvisninger og til å svare NAV. Virker faktisk veldig ustrukturert. Dette forsinker alt for meg som syk pasient og jeg kunne ikke lenger godta det. Det er uholdbart at man må mase flere ganger på legen for å få utført viktige ting. Må være slitsomt for henne også. Har nå fått en lege som gjør alt med det samme, og raskere enn jeg forventer.

Hyggelig, effektiv og hjelpsom

Lege: Unni Britt Velle Sørli Skrevet

Jeg forstår egentlig ikke alt det negative som skrives her, da jeg personlig hadde et fint møte med fastlegen og fikk den hjelpen jeg trengte. Legen var hyggelig og i godt humør, lett å prate med, effektiv og ga meg de reseptene og rådene jeg trengte. Det var et hyggelig møte, en helt normal legetime rett og slett.

Det ble litt venting på venteværelset, men slik er det jo for de aller fleste legekontorer.
Litt vanskelig å komme gjennom via telefon, derfor er det veldig praktisk å kunne sende melding og bestille time via PasientSky-appen ("PatientSky") :)