Grefsen Tannlegepraksis AS

Kjelsåsveien 7 0488 Oslo
Tlf: 22 15 30 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Grefsen Tannlegepraksis AS holder til i Oslo

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Grefsen Tannlegepraksis AS

Fornøyd

Tannlege: Eivind Ytterdal Skrevet

Beskriver alt som blir gjort, tar hensyn, forklarer priser, alltid blid og hyggelig.
Ellers er stedet veldig flinke med å gjøre alt de kan så man får den hjelpen man trenger.

Veldig flink tannlege!

Tannlege: Eivind Ytterdal Skrevet

Ytterdal er en veldig flink tannlege. Han tar seg god tid, forklarer underveis og beroligger. Han er alltid veldig hyggelig og fleksibel ift timebestilling og betaling. Vil anbefale han på det varmeste!

Veldig hyggelig og flink tannlege

Tannlege: Eivind Ytterdal Skrevet

Har gått til Eivind i et par år med omfattende behandling. Han er alltid like hyggelig og flink.
Anbefales på det sterkeste!

De er også fleksible på timebestillinger og setter kunden i fokus.

Meget dyktig tannlege!

Tannlege: Eivind Ytterdal Skrevet

Finner alltid hva som er problemet og gjør det riktige. Foreslår flere løsninger hvis mulig. Angir både tid og pris. Jeg har tillit. Serviceinnstilt, tilgjengelig og dyktig.

Anbefales på det varmeste

Tannlege: Eivind Ytterdal Skrevet

Svært hyggelig, omtenksom, flink og opptatt av hele mennesket. Flink til å ordne med papirer til Helfo, og hjelper til med å ordne avbetalinger. Anbefaler ham på det varmeste.

Dyktig tannlege

Tannlege: Eivind Ytterdal Skrevet

Har hatt Ytterdal i to år nå og må si jeg er strålende fornøyd. Han tar seg tid til å gå grundig gjennom status på tennene og yter det ekstra lille som gir følelsen av friske tenner når man er ferdig. Flink til å forklare og gi råd. Hyggelig og grei. Anbefales!

Utrolig serviceminded og profesjonell

Tannlege: Kristin Wendelborg Haugstoga Skrevet

Ble tatt inn under vingen her etter å ha knekt en tann og trengte akutt hjelp. Har fortsatt å gå dit regelmessig, og har ikke sett meg tilbake.

Hyggelig og imøtekommende

Tannlege: Eivind Ytterdal Skrevet

Vennlig og flink til å forklare hva som skal skje. Føles trygt for en som er preget av litt tannlegeskrekk. Og tar seg tid til å svare på spørsmål.

Anbefales!

Tannlege: Kristin Wendelborg Haugstoga Skrevet

Dyktig og hyggelig tannlege. Føler meg godt ivaretatt!

Veldig fornøyd!

Tannlege: Diana Dobran Skrevet

Timen var ikke dyr, og Dobran er en dyktig og omsorgsfull lege, som jeg gjerne fortsetter å gå til for årlige sjekk, og behandling.

Superb gjennomføring

Tannlege: Andreas Karatsaidis Skrevet

Må si meg veldig fornøyd med trekking av begge visdomstennene.

Andreas er rett på sak og hans arbeidsmetodikk oser av erfaring.
Begge inngrepene tok relativt kort tid og ble gjort på en ryddig måte.

Prisen for trekking av den første tanna var rundt 2500 (fikk igjen noe fra helfo)
og 1700ish for den andre tanna (får igjen fra helfo der og)

Hvis du vil trekke visdomstenner er Grefsen Tannlegepraksis et rimelig alternativ.

Dyktig og grundig

Tannlege: Kristin Wendelborg Haugstoga Skrevet

Kristin er en veldig dyktig tannlege. Jeg har stor tillitt til henne og har brukt henne som tannelege nå i snart 8 år. Har på følelsen at hun klart var flinkest i klassen da hun gikk på tannlegehøyskolen.

Her er det bra :)

Tannlege: Kristin Wendelborg Haugstoga Skrevet

Har gått her i mange år og kan anbefale denne tannklinikken. Flinke og hyggelige folk, god stemning, topp utstyr og god service. Rene og pene lokaler og grei parkering utenfor.

God til å forklare det teoretiske, men trenger mer erfaring

Tannlege: Diana Dobran Skrevet

Virker som klinikken ligger på et ok prisnivå, og utstyr er nytt og moderne.
Jeg har vært hos Dobran to ganger og synes hun jobber langsomt, forsiktig og fremstår som usikker. Jeg har fått vite i ettertid at hun er relativt nyutdannet og hadde satt pris på om jeg hadde fått den informasjonen før jeg ble satt opp hos henne.