Grefsen Tannlegepraksis AS

Telefonnummer22 15 30 0022 15 30 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kjelsåsveien 7 0488 Oslo
Grefsen Tannlegepraksis AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Grefsen Tannlegepraksis AS

Veldig hyggelig tannlege

Tannlege: Kristin Wendelborg Haugstoga Skrevet

Jeg har alltid hatt tannlegeskrekk, men hos Kristin følte jeg meg sett og ivaretatt. Jeg har en problematisk, skadet tann og hun forklarte på en god måte hva mine alternativer for å ordne dette problemet var, og lyttet til mine ønsker. Når hun sjekket tannen satte hun en bedøvelse jeg så vidt kjente og forklarte alt hun gjorde underveis. Anbefaler å gå til Kristin!!

Beste tannlegen jeg har vært hos!

Tannlege: Diana Dobran Skrevet

Diana er en veldig omsorgsfull og snill person. Beste tannlegen jeg har vært hos. Anbefaler henne på det sterkeste. Har hørt rykter om at hun ikke jobber på Grefsen tannlegepraksis lenger og hvis det så er tilfelle kommer jeg nok til å bytte tannlegekontor desverre.

Veldig bra

Tannlege: Kristin Wendelborg Haugstoga Skrevet

Her har jeg gått i 10 år og er veldig fornøyd. Liker ikke å gå til tannlegen, men Kristin er alltid blid og imøtekommende. Jeg opplever at hun vurderer ordentlig hva hun skal gjøre, og konsulterer med sine kollegaer om hun er usikker. Har vært hos flere tannleger som bare fikser alt mulig bare for å tjene penger, men slik oppleves det ikke her. Hun sjekker også underveis om det går greit med deg som pasient. Anbefaler Kristin på det varmeste.

Fornøyd

Tannlege: Eivind Ytterdal Skrevet

Beskriver alt som blir gjort, tar hensyn, forklarer priser, alltid blid og hyggelig.
Ellers er stedet veldig flinke med å gjøre alt de kan så man får den hjelpen man trenger.

Veldig flink tannlege!

Tannlege: Eivind Ytterdal Skrevet

Ytterdal er en veldig flink tannlege. Han tar seg god tid, forklarer underveis og beroligger. Han er alltid veldig hyggelig og fleksibel ift timebestilling og betaling. Vil anbefale han på det varmeste!