Tanntunet

Nydalen allé 71 0485 Oslo
Tanntunet holder til i Oslo

Siste vurderinger av Tanntunet

Veldig flink og hyggelig tannlege

Tannlege: Eivind Ytterdal Skrevet

Har gått hos Ytterdal noen år. Han forklarer underveis, har gode sosiale ferdigheter og virker såvidt jeg kan bedømme, utrolig kompetent. Alltid fornøyd når jeg har vært hos ham.

Beste tannlegen jeg har vært hos!

Tannlege: Kristin Wendelborg Haugstoga Skrevet

Besøker Kristin 2 ganger i året for oppfølgning av mine tenner. Møtes alltid med profesjonalitet og ikke minst en veldig hyggelig samtale! Sammen holder vi min Perio i sjakk og den negative trenden snudde etter jeg begynte å gå fast til Kristin

Flink og nøye tannlege

Tannlege: Kathrina Aarseth Norbye Skrevet

Hyggelig og flink tannlege. :) :)
Hun er imøtekommende og tar hensyn tar hensyn til meg. Beste tannlegen!

Svært misfornøyd

Tannlege: Kristin Wendelborg Haugstoga Skrevet

Etter en sjekk fortalte jeg henne i fortrolighet at jeg ikke hadde råd til å gjøre alt på en gang, men ønsket å ta behandlingene som måtte til over tid. Hun prestere å si høyt at «Da setter vi opp time til dette nå, og så får du ta resten når du har råd» foran andre pasienter og ansatte på venterommet da jeg skulle betale. Det var flaut og uprofesjonelt. Kommer ikke til å gå tilbake til henne.

Solid og hyggeleg tannlege

Tannlege: Eivind Ytterdal Skrevet

Har gått til Eivind i fleire år, først i klinikken på Grefsen og etter at dei flytta til Storo, og har fått god hjelp og alltid med eit smil og solid kunnskap. Vil fortsette å gå til han så lenge det er praktisk mogeleg.