Grefsen Tannlegepraksis AS

Grefsen Tannlegepraksis AS holder til i Oslo

Siste vurderinger av Grefsen Tannlegepraksis AS

Pålitelig og omsorgsfull

Tannlege: Karim Amin Mobarak Skrevet

Karim er reguleringstannlege og virker både grundig, omsorgsfull og pålitelig i sitt arbeid. Han forklarte hvilken grad av refusjon vi kunne forvente og forklarte hvorfor.

Storfornøyd med tannlege Ytterdal.l

Tannlege: Eivind Ytterdal Skrevet

Jeg likte ikke å gå til tannlegen, skrekken satt igjen fra skoletannlegen på 70 tallet.
Letet etter en flink tannlege og hvor man kan dele opp sum om man må.
Kunne ikke funnet ett bedre sted.
Tannlegen er så hyggelig, jeg blir berolige av han.
Flink til å forklare alt han gjør og hva som er den beste løsningen.
Vil fortsette å bruke denne flinke tannlegen som vet hva han gjør.
Flytter etter når de åpner nytt sted /v Storo.

Veldig hyggelig tannlege

Tannlege: Kristin Wendelborg Haugstoga Skrevet

Jeg har alltid hatt tannlegeskrekk, men hos Kristin følte jeg meg sett og ivaretatt. Jeg har en problematisk, skadet tann og hun forklarte på en god måte hva mine alternativer for å ordne dette problemet var, og lyttet til mine ønsker. Når hun sjekket tannen satte hun en bedøvelse jeg så vidt kjente og forklarte alt hun gjorde underveis. Anbefaler å gå til Kristin!!

Veldig bra

Tannlege: Kristin Wendelborg Haugstoga Skrevet

Her har jeg gått i 10 år og er veldig fornøyd. Liker ikke å gå til tannlegen, men Kristin er alltid blid og imøtekommende. Jeg opplever at hun vurderer ordentlig hva hun skal gjøre, og konsulterer med sine kollegaer om hun er usikker. Har vært hos flere tannleger som bare fikser alt mulig bare for å tjene penger, men slik oppleves det ikke her. Hun sjekker også underveis om det går greit med deg som pasient. Anbefaler Kristin på det varmeste.

Veldig flink tannlege!

Tannlege: Eivind Ytterdal Skrevet

Ytterdal er en veldig flink tannlege. Han tar seg god tid, forklarer underveis og beroligger. Han er alltid veldig hyggelig og fleksibel ift timebestilling og betaling. Vil anbefale han på det varmeste!