Heimdal Tannlegesenter AS

Ringvålveien 2 7080 Heimdal
Heimdal Tannlegesenter AS holder til i Trondheim

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Heimdal Tannlegesenter AS

Fremragende tannlege

Tannlege: Knut Gatzschmann Skrevet

Jeg har vært klient hos denne tannlegen i snart 7 år, og må si at jeg aldri har hatt bedre tannlege. Jeg har slitt med tannlegeskrekk stort sett hele livet, Men dette er det slutt på nå. Dessuten er han svært profesjonell, og gjør etter mitt syn en svært god jobb. Har overhodet ingen kritiske kommentarer.

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Pål Stakston Kvinge Skrevet

En tannlege som tar seg tid til pasienten og samtidig har god kompetanse. Har alltid hadd litt frykt for å gå til tannlegen, men den frykten er borte etter jeg begynte å gå til Pål. Kan anbefale han på det sterkeste! Alle på tannklinikken er utrolig hyggelig og imøtekommende.

Absolutt den beste tannlegen.

Tannlege: Knut Gatzschmann Skrevet

Behagelig, forklarer og forteller alt han gjør, svært hyggelig, omsorg, bryr seg om, løsningsorientert, yter alltid det lille ekstra, han lytter til pasienten og viser interesse. Han er helt spesiell - må oppleves. Har vært til mange tannleger, men aldri opplevd et så hyggelig tannlegekontor. God service og hyggelige ansatte er godt befestet i hele kontoret.

Faglig dyktig og hyggelig tannlege

Tannlege: Rune Denstad Skrevet

Uklanderlig mottak og behandling. Forklarer å en forståelig måte status og hva som må gjøres.
Virker faglig sterk. Virker også som en god teknisk tannlege.

Hyggelig og flink

Tannlege: Knut Gatzschmann Skrevet

Har helt glemt skrekken jeg har hatt i alle år for å gå til tannlegen. Hyggelig å bli tatt imot med et smil og bli forklart hva som skal gjøres.