Bestill time
Logo for Heimdal Tannlegesenter AS

Heimdal Tannlegesenter AS

Logo for Heimdal Tannlegesenter AS

Om klinikken

Klinikken er en moderne og hyggelig tannklinikk midt i Heimdal sentrum i Trondheim. Våre dyktige tannleger og tannpleier har høy kompetanse og jobber i team sammen våre trivelige tannhelsesekretærer.

Beliggenhet: Heimdal Tannlegesenter ligger nær både Metrobuss-stasjon, togstasjon og taxiholdeplass. Vi holder til kun få minutter med bil fra Byåsen og Trondheim sentrum, og det er parkeringsplasser i umiddelbar nærhet.

Behandlingstilbud: Vi tilbyr alle typer allmenn behandling med avansert og moderne utstyr: Undersøkelser: fyllingsterapi, rotfyllinger, kroner, broer, proteser, implantater, fjerning av visdomstenner, tannkjøttbehandlinger, tannrens, tannbleking osv.

Akutt: Vi prioriterer også akutt-pasienter og tilbyr time på dagen dersom du tar kontakt på morgenen.

Pris: Våre priser er svært konkurransedyktige, og prislisten er oversiktlig. Vi er også nøye med å gi deg et overslag ved større behandlingsbehov.

Heimdal Tannlegesenter AS holder til i Trondheim

• Profilbilde av tannlege Friederike Wünsche

Siste vurderinger av Heimdal Tannlegesenter AS

Veldig behagelig og flink

Tannlege: Knut Gätzschmann Skrevet

Havnet her første gang helt tilfeldig da min (daværende) faste klinikk var feriestengt.
Jeg hadde ingen ting å utsette på den gamle, men Knut ligger mange mange hakk lengre opp på skalaen! En mer behagelig type skal en lete lenge etter. Han får en til å virkelig slappe av, og forklarer alt han gjør/skal gjøre på en veldig tillitsvekkende måte.
Kvaliteten på arbeidet har så langt vært upåklagelig, og mitt inntrykk er at prisene også er konkurransedyktige.
Samspillet mellom tannlege og sekretær synes jeg også utmerker seg positivt her.

Flink og hyggelig

Tannlege: Rune Denstad Skrevet

Beste tannlegen! Har gått til ham i mange år nå og han har laget flere kroner som holder år etter år. Flink og hyggelig.

Fantastisk

Tannlege: Rune Denstad Skrevet

Rune er en så behagelig tannlege, og er som en gammel venn når man prater sammen.
Han forklarer alt som skal skje og får deg til å slappe av før behandlingen.

Super tannlege Knut!

Tannlege: Pål Stakston Kvinge Skrevet

Ubeskrivelig takknemlig og fornøyd med å ha Knut som tannlege. Kunne ikke bedt om bedre service i tannlegestolen enn hva han og hans assistent Tove hadde å tilby. 10/10 ville dratt tilbake dit🤩

En god opplevelse!

Tannlege: Friederike Wünsche Skrevet

Fjernet visdomstenner hos Friederike. Jeg opplevde henne som dyktig, kunnskapsrik og god til å forklare både før og underveis, som gjorde at jeg følte meg trygg. De andre ansatte jeg møtte på tannlegesenteret var også trivelige og atmosfæren var behagelig. Pluss for god oppfølging etter fjerningen. Anbefales!