Hvite Smil AS

Tordenskiolds Gate 22 3044 Drammen
Hvite Smil AS holder til i Drammen

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Hvite Smil AS

For et sted! For en tannlege!

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Jeg har hatt fornøyelsen av å gå til dette tannlegekontoret i mange år. Jeg er såpass opp i årene at jeg var med på den tiden da det var andre tannleger der. Jeg har sett utviklingen fra den gang det var et umoderne nedslitt tannlegekontor til dagens superlekre tannlegesenter. Alt er nyoppusset. Helt nye tannlegestoler og det siste nye av alt tenkelig utstyr. Det er så rent, flott og delikat at det er en fornøyelse å være der. Det lukter ikke engang tannlege! I tillegg kommer et fantastisk hyggelig personell. Tannlege Claus Gamborg Nielsen har alltid godt humør. Han er meget flink og prisene er heller ikke avskrekkede. Kan varmt anbefales! :)

Fornøyd kunde

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Har hatt denne tannlegen i mange år. Tilfeldigvis oppdaget jeg negative omtaler på legelisten. Synes det virker rart at noen kan få lov å skrive slike omtaler. Dersom en tannlege ønsker å ta betalt for sine tjeneste der og da, så er det etter mitt skjønn forståelig.
Har som nevnt gått hos Hvite smil i mange år og har alltid opplevd en god behandling og at prisen har vært som forespeilet. Dette er heller ikke den dyreste klinikken å gå til. Jeg kommer til å fortsette å gå der i overskuelig fremtid.

Hyggelig og profesjonell.

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Anbefales på det sterkeste! Jeg har tannlegeskrekk, og hadde gruet meg da jeg trengte en krone. Jeg ble møtt av hyggelige og profesjonelle mennesker. Jeg har utvilsomt fått meg ny tannlege! Hvite smil, Drammen. Anbefales!

Ubehagelig opplevelse

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Meget lite interessert i sine pasienter, og ikke flink til å lytte. Avtalte pr telefon at puss og rens skulle være inkludert i prisen på undersøkelse av mine tenner, men han klarte å ombestemme seg da jeg satt på tannlegestolen! Da skulle han plutselig ha 600 kr ekstra, og hadde ikke tid før om 2 timer. Hadde generelt ganske uhøflig kroppsspråk også. Da jeg betalte for undersøkelsen ga han meg kvitteringen mens ryggen hans var snudd. Latterlig oppførsel. Handler kun om penger for han virker det som. Folk i denne bransjen burde kunne ha sympati for sine pasienter, og klare å holde ord selv om ting blir avtalt muntlig!

Et lite mareritt.

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Tannlege Claus virker som en empatiløs og overstresset tannlege med fokus på penger.
Da min lønn mot formodning ikke var inne til avtalt tid kunne jeg plutselig ikke gjøre opp for behandlingen som kostet ca 1200 kroner. Jeg forklarte problemet for Claus og spurte om jeg kunne få med meg en faktura på beløpet, men da gikk han helt i stå og sa at det kom aldri til å skje. (Snakk om å ha tillit til folk!)
Efter litt frem og tilbake bestemte jeg meg for å prøve betalingsterminalen en gang til, og denne gangen gikk betalingen igjennom. Dette i tillegg til at uerfarne assistenter får pridontittrensejobber de ikke er kapable til å utføre førte til at jeg byttet tannlege raskt.
Kan ikke anbefales.