Hvite Smil AS

Hvite Smil AS holder til i Drammen

Siste vurderinger av Hvite Smil AS

Overladisk kundebehandling

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Lite tillitskapende kontaktevne med pasienten; virker å sette rask og effektiv behandling i høysetet. Det som gjøres, gjøres bra. Synes i overkant ivrig til ta betalt. Liten interesse for å undersøke utover det mer akutte problemet når det er litt omfattende, selv om behovet for dette burde være åpenbart. Kostnadsoverslag tas lite seriøst og gjøres ikke dokumentert, og slett ikke uoppfordret, slik jeg er blitt vant til hos andre.

Tar ikke pasienten seriøst

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Anbefales ikke, ukomfortabel opplevelse. Tannlegen virker irritert og svarer nedlatende. Følte meg ikke trygg under behandlingen. Kommer aldri tilbake hit. I tillegg var fyllingen for høy og på grunn av dette hadde sterke smerter, men da jeg ringte tannlegen for jeg beskjed at det blir bedre etter noen dager.

Veldig fornøyd!

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Det er tydeligvis vanskelig å gjøre alle fornøyd. Har en meget positiv opplevelse av tannlege Claus Gamborg Nielsen. Han er alltid på godt humør og slår av en prat. Man blir rett å slett glad hver gang man kommer. Han er en meget dyktig tannlege. Veldig nøyaktig og behandlingen er helt smertefri. Han er veldig flink til å sette sprøyter. Jeg vil varmt anbefale alle å gå til han.

Tannlegeskrekk forsterket

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Forstod etter tannlegebytte fra Hvite smil hvor hyggelig og imøtekommende andre tannleger er. Følte at han ikke hadde tid til å prate med meg, og oppfølging videre.

Veldig dårlig kundeservice

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Kommer virkelig ikke til å gå tilbake hit, og absolutt ikke anbefale til andre. Arrogant og nedlatende, ikke imøtekommende. Lite hyggelig opplevelse!