Hvite Smil AS

Hvite Smil AS holder til i Drammen

Siste vurderinger av Hvite Smil AS

Anbefales på det varmeste

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Må si at jeg er overrasket over de negative tilbakemeldingene i denne tråden.
Jeg har vært pasient hos Hvite Smil i mange år og har kun godt å si om tannlege Claus Gamborg Nielsen. Jeg har tidligere hatt problemer med nåler og tannlegeskrekk, men Claus har kurert meg. Han er utrolig dyktig og profesionell i sitt fag. Han er lett på hånden slik at bedøvelse og følgende behandling er helt smertefri. Klinikken er en opplevelse i seg selv. Flotte og freshe lokaler med toppmoderne utstyr. Jeg anbefaler Claus Gamborg Nielsen på det varmeste.

Anbefaler!

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Veldig god tannlege. Liker at Claus jobber fort og effektivt. Får alltid et konkret og ordentlig svar på det jeg lurer på. Fornøyd.

Beste tannlegen!

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Jeg fikk den beste oppfølgingen jeg noen sinne har opplevd i forbindelse med min rotfylling. Hyggelig og med god empati for pasient med tannlegeskrekk.

Beste Tannlegesenter jeg vært på

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Veldig flink tannlege ! Helt smertefritt, dyktig og effektiv. Kjæmpefornøyd ! Veldig god service. Blid og hyggelig. Kan anbefales på det sterkeste.

Fikk tannlegeskrekk

Tannlege: Claus Gamborg Nielsen Skrevet

Aldri opplevd en tannlege som dette. Han er ikke særlig interessert i deg som pasient. Fikser problemet så raskt som mulig (ikke særlig kosmetisk pent!!) å om du har spørsmål etter behandlingen er han plutselig gått ut av rommet. Er veldig hardhent å nedlatende. Skal aldri tilbake dit!