Ibsen Tannklinikk

Ibsen Tannklinikk holder til i Oslo

Siste vurderinger av Ibsen Tannklinikk

Hyggelig, men...

Tannlege: Sazan Bajalan Skrevet

Hos denne tannlegen har jeg lagt igjen de sureste pengene jeg kan huske. Jeg var ikke fornøyd med resultatet. Betale måtte jeg visst likevel. Jeg var helt oppgitt og så meg nødt til å gå til en annen klinikk.

Her skal jeg aldri legge igjen en eneste krone mer. Heldigvis er det valgfritt hvilket tannlegekontor en bruker. Mager trøst for de sure pengene jeg har lagt igjen, men dog en trøst.

Beste tannlege <3

Tannlege: Sazan Bajalan Skrevet

Jeg er så utrolig fornøyd med min hyggelige tannlege som heter Sazan Bajalan. Jeg og hele familien min går til henne. Vi er veldig fornøyd med behandling, sørvis. Pris stedet. Dr Sazan Bajalan og hennes søte kolega gir alltid den beste tannbehandling i Oslo . Store hilsen fra en veldig fornøyd pasien <3 <3

Sazan Bajalan

Tannlege: Sazan Bajalan Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min tannlege som heter Sazan Bajalan . Etter mange år med tannlegeskrekk og dårlige opplevelser hos min gamle tannlege i Oslo har jeg endelig funnet en tannlege som jeg stoler på. Hun er beroligende og får meg til å slappe av mer og mer i tannlegestolen.

Burde lytte på kunden

Tannlege: Sazan Bajalan Skrevet

Denne tannlegen hørte ikke særlig etter på hva jeg ville ha, og jeg ble ikke fornøyd med arbeidet heller. Jeg endte opp med å gå til en annen tannlege. Det som er bra er at de fremstår som hyggelige, men jeg synes ikke det hjelper så veldig mye når selve behandlingen ikke er som forventet

Veldig fornøyd!

Tannlege: Sazan Bajalan Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk og det var slik jeg fant frem til Ibsen tannklinikk. Jeg blir alltid tatt godt imot, og både tannlegen og tannpleieren er utrolig hyggelige og imøtekommende. Under behandlingen blir jeg alltid spurt hvordan det går, og hvis jeg trenger en pause får jeg det. Får også veldig god oppfølging på hva jeg kan gjøre selv for å bedre tannhygienen min.

Anbefaler absolutt både tannlege og tannpleier!!