Ibsen Tannklinikk

Ibsen Tannklinikk holder til i Oslo

Siste vurderinger av Ibsen Tannklinikk

Rekommenderas!

Tannlege: Sazan Bajalan Skrevet

Har bara bra saker att säga om Ibsen Tannklinikk. Jag har letat länge efter en tandläkare som visar ett genuint intresse för min tandhälsa, och jag har äntligen hittat rätt. Tandläkaren är mycket trevligt och tar sig alltid tid att svara på frågor, vilket gör att man som patient känner sig trygg och omhändertagen. Hon och hennes team ger ett ytterst kompetent intryck, och jag rekommenderar dem till alla mina vänner och bekanta. Bästa möjliga tandvård med glimten i ögat!

Sazan Bajalan

Tannlege: Sazan Bajalan Skrevet

Å glede seg å gå til tannlegen er ikke alle forunt.Det er undertegnede når jeg som pasient komme til Ibsen Tannklinikk.Hun er en dyktig pedagog og er veldig dyktig med å forklare hva hun skal gjøre.I tillegg overbehandler hun ikke men gir deg alternative muligheter ved behandling.I tillegg har hun humor som gjør at tannlegebesøket oppleves veldig behagelig.Gode priser er selvfølgelig et pluss.Har du antydninger til tannlegeskrekk er Ibsen Tannklinikk et veldig godt valg.

En god tannlege! Anbefales!

Tannlege: Sazan Bajalan Skrevet

En svært hyggelig, blid og imøtekommende tannlege som jeg er veldig fornøyd med!
Tar seg god tid og forklarer godt, man føler seg godt ivaretatt! Er faglig sterk og dyktig, det er mitt inntrykk!
Samtidig så har hun stort fokus på smertelindring under behandling, det er ett stort pluss!
Kan virkelig anbefale denne tannlegen!