Sazan Bajalan
Kvinne, 48 år
Jeg har gått til Sazan i femten år nå, og skal aldri bytte. Hun er omtenksom, snill, lyttende og veldig dyktig. Forklarer alltid hva hun skal gjøre, tar masse hensyn, og stopper så snart jeg har behov for det. Hun driver heller ikke med salg. Det vil si at hun ikke gjør unødvendige ting for å tjene penger, men ser ofte an situasjonen. Setter stor pris på å ha Sazan som tannlegen min.
Og tannpleier Anja er også helt fantastisk!
Dette fra en som hater å gå til tannlegen, men Sazan har gjort det mye bedre for meg.
Jeg besøkte nylig "IbsenTannklinikk" og ble svært imponert. Servicen var utmerket, med vennlige og oppmerksomme ansatte som fikk meg til å føle meg komfortabel hele tiden. Tannlegene er svært erfarne og gir ekspertbehandling med grundige forklaringer. Jeg satte spesielt pris på deres integritet, da det ikke var noe press for unødvendige behandlinger. Anbefales på det sterkeste!
Hadde min hittil beste tannlege opplevelse med henne. Så varm og omtenksom. Er veldig beroligende vesen og meget hyggelig person og dyktig tannlege. Behagelige lokaler.Takk for god tannbehandling.
Har gått til Sazan i mange år og hun er både flink og hyggelig. En av fordelene er at hun bryr seg, noe som dessverre er en mangelvare hos folk i disse dager.
Jeg gikk her som kunde i over ett år. Det var en rekke ting som kunne vært mye bedre, så da valgte jeg å bytte tannlege. Det er jeg veldig fornøyd med.
Det som er bra er sentral beliggenhet hvor det er greit å komme til med buss, om det er viktig.
Vis flere...