Sazan Bajalan

Ibsen Tannklinikk

2003

Ibsen Tannklinikk Priser mangler

Ibsen Tannklinikk Telefonnummer22 20 06 6222 20 06 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Pilestredet 17 0164 Oslo
Sazan Bajalan er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Sazan Bajalan

Omtenksom og dyktig tannlege

Klinikk: Ibsen Tannklinikk Skrevet

Behagelig og faglig dyktig. Servicevennlig og omtenksom tannlege som setter pasienten i fokus. Resten av staben ved klinikken er også utrolig hyggelige og hjelpsomme.

Fantastisk dame.

Klinikk: Ibsen Tannklinikk Skrevet

Jeg HATER tannleger. Men...
Takk herre for at jeg går hos Sazan. Superdyktig, serviceminded, kompetent og har også hyggelig personale. Anbefales sterkt.

Flink tannlege med rikt kunsskap

Klinikk: Ibsen Tannklinikk Skrevet

Veldig flink, og trygg tannlege. Har gode erfaring og kunnskap. Bruker den gjerne som min fast tannlege. Flink til å råde og behandle.
Det gjelder også assistansen hennes.

Dyktig og hyggelig tannlege

Klinikk: Ibsen Tannklinikk Skrevet

Jeg ringte klinikken pga. intens tannverk . Sekretæren ga meg en time i tannlegens ellers fullbooket dag. Tannlegen var behagelig, brukte god tid og gjorde en veldig bra jobb. Klinikken er moderne og man får god personlig kontakt med de ansatte. Anbefales på det sterkeste.

Håper jeg aldri må bytte tannlege!

Klinikk: Ibsen Tannklinikk Skrevet

Sazan Bajalan er min drømmetannlege. Hun virker faglig dyktig og er empatisk og oppriktig interessert i å finne den beste løsningen for pasienten. Hun tar seg god tid til å forklare samtidig som hun er effektiv. Dessuten har hun en varm og beroligende væremåte. Jeg har selv ikke tannlegeskrekk, men ser for meg at hun må være et godt valg for en som sliter med slikt.