Sazan Bajalan

Klinikk

Ibsen Tannklinikk

Pilestredet 17 0164 Oslo

Siste vurderinger av Sazan Bajalan

Håper jeg aldri må bytte tannlege!

Klinikk: Ibsen Tannklinikk Skrevet

Sazan Bajalan er min drømmetannlege. Hun virker faglig dyktig og er empatisk og oppriktig interessert i å finne den beste løsningen for pasienten. Hun tar seg god tid til å forklare samtidig som hun er effektiv. Dessuten har hun en varm og beroligende væremåte. Jeg har selv ikke tannlegeskrekk, men ser for meg at hun må være et godt valg for en som sliter med slikt.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Ibsen Tannklinikk Skrevet

Gå til Sazan om du har tannlegeskrekk. Hun forklarer deg alt hun gjør, forteller hva som gjør vondt og ikke, er fornuftig med bedøvelse om du trenger det, og ekstremt hyggelig og dyktig. Jeg håper jeg aldri trenger å bytte tannlege!

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Ibsen Tannklinikk Skrevet

Sazan Bajalan har vært min tannlege i noen år nå. Jeg har i hele oppveksten vært plaget av tannlegeskrekk. Den er nå borte, takket være Sazan! Hun er så effektiv, hyggelig, omsorgsfull og gjør et fantastisk arbeide. Hun ser også meg og tilrettelegger arbeidet hun skal utføre etter meg (pasienten). Sazan ser løsninger ingen andre tannleger har kommet fram til, hun er oppmuntrende og jeg håper de med tannlegeskrekk som gruer seg mye tørr å prøve en time hos Sazan. :)

Grundig og hyggelig tannlege

Klinikk: Ibsen Tannklinikk Skrevet

Tannlegen er grundig i det hun gjør. Bra oppfølging med inkalling og påminnelse på sms. Hyggelige lokaler som får deg til å slappe av . Anbefales.

Dyktig tannlege

Klinikk: Ibsen Tannklinikk Skrevet

Faglig dyktig og utrolig hyggelig person. Presis og imøtekommende. Jeg får alltid god informasjon under behandlingen. I tillegg har hun ei trivelig, blid og smilende assistent med på laget.