Implantatklinikken AS

Implantatklinikken AS holder til i Tromsø

Siste vurderinger av Implantatklinikken AS

Profesjonell og hyggelig service

Tannlege: Bjarne Andreas Iversen Skrevet

En fryd å gå til tannlege Bjarne Iversen - man føler seg trygg og avslappet. Har vært fast kunde i 15 år - innkalles til fast årlig kontroll og er meget fornøyd med det.

Meget dyktig tannlege

Tannlege: Bjarne Andreas Iversen Skrevet

Har benyttet Bjarne i mange år og er alltid fornøyd med behandlingen. Bjarne er dessverre i ferd med å trekke seg litt mer tilbake, men heldigvis er Åshild fortsatt på jobb og fortsetter å utføre et bra arbeide.

Super tannlege.

Tannlege: Bjarne Andreas Iversen Skrevet

Har en tannsykdom og har blitt tatt godt vare på av Bjarne. Er superfornøyd med service og hans behagelige vesen.

Den beste tannlege!

Tannlege: Bjarne Andreas Iversen Skrevet

Bjarne har reparert tennene mine mange ganger. Hver gang fornøyd når jeg forlater tannlegestolen. Fjernet amalgam, rotfyllinger, tanntrekk, fjernet betennelse e.l. i tannrot. God behandling som gjør hverdagen bedre! Fin behandling av tannpleier også! Overrasket over hvor flinke folk kan være!

Har gått til Bjarne Iversen i 15 år og han er en dyktig tannlege. En erfaren tannlege som vet hva han holder på med.

Tannlege: Bjarne Andreas Iversen Skrevet

Har fått bygd opp tennene og satt på skallfasetter samt reparert flere hull. Arbeidet har vært svært tilfredstillende. Andre tannleger har skrytt av arbeidet som har blitt gjort av Bjarne.
Må også fremheve Åshild som er også er en meget dyktig tannpleier. Hun gjør en svært god jobb. Og alltid like smilende og blid :)

Svært godt arbeid. Rask og teknisk god.

Tannlege: Bjarne Andreas Iversen Skrevet

Gjennom mer enn 20 år har jeg hatt Bjarne Iversen som min tannlege. Gjennom denne tiden har jeg fått utført et omfattende arbeid som rotfyllinger, broer og kroner. Jeg er svært fornøyd med det som er utført. Det har vært holdbart. I tillegg vil jeg rose klinikkens tannpleier Åshild som har blitt meget dyktig i sitt arbeid.

En fantastisk tannlege

Tannlege: Bjarne Andreas Iversen Skrevet

Bjarne Iversen er en fantastisk dyktig tannlege som jag har hatt i snart 25 år. Ingen over, ingen ved siden av.

Hele klinikken anbefales på det sterkeste.

Sammen er de suveren.