Implantatklinikken AS

Telefonnummer77 66 10 2077 66 10 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Storgata 124 9008 Tromsø
Implantatklinikken AS holder til i Tromsø

Siste vurderinger av Implantatklinikken AS

Oppmerksom og dyktige folk

Tannlege: Bjarne Andreas Iversen Skrevet

Føler meg veldig godt ivaretatt her. Både tennerne og tannlegeskrekken blir tatt på alvor. Jeg føler at jeg får veldig profesjonell behandling.

Profesjonell og hyggelig service

Tannlege: Bjarne Andreas Iversen Skrevet

En fryd å gå til tannlege Bjarne Iversen - man føler seg trygg og avslappet. Har vært fast kunde i 15 år - innkalles til fast årlig kontroll og er meget fornøyd med det.

Meget dyktig tannlege

Tannlege: Bjarne Andreas Iversen Skrevet

Har benyttet Bjarne i mange år og er alltid fornøyd med behandlingen. Bjarne er dessverre i ferd med å trekke seg litt mer tilbake, men heldigvis er Åshild fortsatt på jobb og fortsetter å utføre et bra arbeide.

Super tannlege.

Tannlege: Bjarne Andreas Iversen Skrevet

Har en tannsykdom og har blitt tatt godt vare på av Bjarne. Er superfornøyd med service og hans behagelige vesen.

Den beste tannlege!

Tannlege: Bjarne Andreas Iversen Skrevet

Bjarne har reparert tennene mine mange ganger. Hver gang fornøyd når jeg forlater tannlegestolen. Fjernet amalgam, rotfyllinger, tanntrekk, fjernet betennelse e.l. i tannrot. God behandling som gjør hverdagen bedre! Fin behandling av tannpleier også! Overrasket over hvor flinke folk kan være!