Holbergs Plads Legesenter AS

Telefonnummer23 29 29 7023 29 29 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sven Bruns gate 3 0166 Oslo

Siste vurderinger av Holbergs Plads Legesenter AS

Flink, men svært lite tilgjengelig

Jeg har hatt Elisabeth som
Fastlege i omlag to år. Hun er veldig imøtekommende og hyggelig og fremstår som faglig dyktig. Hun er dessverre svært lite tilgjengelig. Jeg har nå måttet gå til privat lege både på en helt vanlig fredag og torsdag fordi legekontoret var stengt, og jeg trengte en hastetime. Dette blir dyrt i lengden. Dessuten er det lang ventetid på normale konsultasjoner. Utover dette Elisabeth stort sett vært i permisjon, så jeg har hovedsakelig gått til andre leger på sentret. Jeg kommer til å se meg om etter en ny fastlege da det er håpløst med så begrenset tlf.-tid og så begrenset tilgjengelighet.

Useriøst legesenter

Lege: Elisabeth Kjølholdt Skrevet

Selve Elisabeth er god som fastlege, man føler man blir lyttet til, hun er dyktig og effektiv. Problemet er å få en time i det hele tatt. Jeg har nå byttet fastlege fordi senteret ikke har respekt for oppsatte timer. Forrige gang jeg skulle til legen ble timen avlyst og flyttet på ikke mindre enn fire ganger før jeg fikk komme inn til Elisabeth. Noe skyldtes sykdom og det er forståelig, andre ganger var det kurs og andre ganger var det ingen forklaring. Etter lang ventetid i utgangspunktet tok det da enda én måned før jeg fikk komme inn til legen. Jeg ble også satt til Kyrre istedet som jobber på samme legekontor, men det er en lege som "ikke gadd sette seg inn i sykehistorien min" for å kunne gi meg en henvisning jeg i utgangspunktet kom for.

I går fikk jeg en mail om at legetimen min var avlyst fordi Elisabeth skulle ut i permisjon ut året, uten noe form for ny oppsatt time. Jeg gikk innom og ble møtt med en kvass tone om at jeg kunne få sette opp hos en vikar og ble spurt når jeg ville ha. Jeg sa det hadde vært fint å få samme tidspunkt som før og det fikk jeg. Idet jeg hadde gått ut døren ble jeg oppringt om at det ikke var mulig likevel for vikaren var på kurs, men Kyrre kunne jeg få komme til. Jeg har nå byttet lege, idet selve senteret praktiserer en helt uholdbar praksis for pasienter som kommer med sykdom av ulik karakter. Synd, for Elisabeth er en av de bedre legene jeg har benyttet meg av.

Dyktig og omsorgsfull lege

Lege: Siv Kjerstin Brackmann Skrevet

Har hatt Siv som fastlege over flere år og vært veldig fornøyd. Med mange plager har jeg vært der mye men ikke følt meg til bry. Hun tar meg på alvor, er faglig dyktig, har erfaring med tverrfaglig behandling, har nettverk og kan være en god samtalepartner. Kan anbefale henne på det varmeste!

Trivelig dame

Lege: Elisabeth Kjølholdt Skrevet

Jeg er utrolig førnøyd med Elisabeth, selv om jeg ikke har vært der så mange ganger. Har flyttet en del og hatt forskjellige fastleger, men dette er absolutt min favoritt :) Hun er engasjert og imøtekommende.

Empatisk og dyktig

Lege: Elisabeth Kjølholdt Skrevet

Elisabeth er engasjert og empatisk og jeg føler meg utrolig godt møtt. Hun er dyktig og kunnskapsrik, men også ydmyk på ting hun ikke er kjent med. Jeg har aldri hatt en liknende lege og jeg føler meg veldig som har en så flott lege :)