Holbergs Plads Legesenter AS

Telefonnummer23 29 29 7023 29 29 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sven Bruns gate 3 0166 Oslo

Siste vurderinger av Holbergs Plads Legesenter AS

Vanskelig å nå

Lege: Siv Kjerstin Brackmann Skrevet

Holdberg plads legesenter er svært vanskelig å nå. Korte åpningstider, ingen e-post og lange ventetider på telefon uten mulighet for å legge igjen beskjeder eller bli oppringt. Over 39 minutters venting gjentatte ganger når det opplyses fra første minutt at jeg er først i køen er altfor dårlig og nok til at jeg byttet fastlege og kontor.

FORFERDELIG opplevelse

Lege: Elisabeth Kjølholdt Skrevet

Jeg har aldri vært heldig nok til å møte selve legen, kun turnusleger og vikar. Hadde en undersøkelse på sykehus og skulle få resept, men det har tatt kjempelang tid. To uker etter at det var sendt til legen min, sa legekontoret at de fortsatt ikke hadde fått det. Så jeg måtte booke en senere time. Men da hadde hun sykt barn. Jeg spurte mange ganger, men ble aldri ringt tilbake. Når jeg maste skikkelig så fikk jeg endelig resept, men da jeg skulle hente den, så var resepten feil.

Administrasjon/kontor feiler

Lege: Elisabeth Kjølholdt Skrevet

Jeg kom aldri så langt som til å møte selve legen, da personen som besvarer telefonhenvendelser tre ganger glemte å legge inn resept på en vaksine jeg selv måtte ha med til timen.Om forglemmelsen lå hos legen eller i administrasjonen, er forsåvidt det samme - det er uansett legekontorets ansvar. Etter at jeg måtte ringe og minne dem på det tre ganger, og det fortsatt ikke blir gjort, synes jeg en unnskyldning er på sin plass. Ble istedet møtt med uvennlig holdning og null service. Endte tilslutt opp med å bestille time et annet sted.

Fantastisk fastlege

Lege: Elisabeth Kjølholdt Skrevet

Har vært mange ganger hos Elisabeth pga. behov for tett oppfølging i forbindelse med sykdom og operasjoner. Har fått god oppfølging fra henne. Hun er empatisk og alltid i godt humør. Helt klart den beste fastlegen jeg har hatt.

Det har dessverre til tider vært vanskelig å komme gjennom på telefonen, og håper derfor at det for fremtiden kan bli bedre.

Holdbergs plads legesenter

Lege: Elisabeth Kjølholdt Skrevet

Elisabeth som lege var helt grei, men hva enn du gjør, ikke få deg en lege på dette senteret. Legen opplevde jeg som ok, men kontoret er håpløst. Det er enormt vanskelig å få bestilt time. De har knapt tatt telefonen på det året jeg har hatt en av legene der som fastlege. Og jeg går til lege maks 1-2 ganger i året.
Konkret opplevelse: Assistenten ba meg knyte armen før hun skulle ta blodprøve, men stakk inn nålen før hun hadde bedt meg om å slappe av igjen. Det gjorde utrolig vondt. Etterpå kommenterte hun klærne mine, noe som får meg til å stille spørsmål til hvor hun har fokus, eller mangel på fokus. Virker generelt distre, irritabel, ufokusert. Ikke en hyggelig plass. Når man legger til at det er enormt vanskelig å bare få bestilt seg en enkelt legetime går Holbergs plads absolutt i minus. Anbefaler å finne et annet legesenter.