Holbergs Plads Legesenter AS

Sven Bruns gate 3 0166 Oslo

Siste vurderinger av Holbergs Plads Legesenter AS

Har null empati og har ikke evnen til å sette seg inn i psykiske plager

Lege: Kyrre Flatø Nessa Skrevet

Dette er en lege jeg absolutt ikke vil anbefale. Han har null interesse, tid eller evne til å sette seg inn i psykiske helse plager, som noen ganger kan oppstå med mye stress i arbeidslivet. Jeg går sjeldent til legen, men når jeg først drar dit forventer jeg i det minste å bli lyttet til og bli tatt på alvor.

Usympatisk, overfladisk, «besserwisser», null empati!

Lege: Kyrre Flatø Nessa Skrevet

Går vanligvis til Siw K Brackmann, men har dessverre måtte benytte Kyrre Nessa ved noen konsultasjoner da hun er i permisjon. Dette er en fyr som ikke bør brukes til fastlege. Han bør definitivt ikke være i dette yrke. Har ingen tiltro til sin pasient og man føler st man blir sett ned på. En lite sympatisk, med null empati, meget overfladisk og en særdeles «besserwisser» skal man lete lenge etter. Han anbefales IKKE!

Ikke fornøyd

Lege: Kyrre Flatø Nessa Skrevet

Kyrre er lite sensitiv og veldig bastant. Ikke tillitskapende, selv om jeg tror han prøver. Unngår å gå til legen, og savner legen han er vikar for. Ellers så følger han greit opp når man kommer med noe konkret, men det er kommunikasjon og tillit det skorter på.

Kommer til å bytte så fort det er mulig.

Fantastisk lege!

Lege: Kyrre Flatø Nessa Skrevet

Kyrre kan mye om mangt og tar seg tid til å lytte og prate, og får en til å føle seg trygg. Har spurt mange dumme spørsmål men aldri følt meg dum. Anbefales på det sterkeste!

Bra lege

Lege: Kyrre Flatø Nessa Skrevet

Er veldig fornøyd med å ha Kyrre som fastlege. Han er god til å lytte, tar seg tid og bryr seg om pasientene sine.