Holbergs Plads Legesenter AS

Sven Bruns gate 3 0166 Oslo
Tlf: 23 29 29 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Holbergs Plads Legesenter AS

Beste legen jeg har hatt!!

Lege: Elisabeth Kjølholdt Skrevet

Hun brydde seg veldig om meg og mine problemer, hun er flink og omsorgsfull og lyttende. Henviser videre om det er noe.

Blid, men altfor travel

Lege: Elisabeth Kjølholdt Skrevet

Jeg opplevde Elisabeth som hyggelig og blid, men dessverre veldig travel. Jeg opplevde på flere av timene at oppmerksomheten var rettet mot pcen, og at jeg ikke fikk snakke ferdig. Det var ikke noen god følelse. I tillegg opplevde jeg at en henvisning ikke ble sendt som den skulle, og at en henvisning som ble sendt, ble avslått fordi fastlegen ikke hadde tatt seg tid til å undersøke hva den skulle inneholde. Alt dette var belastende for meg i en sårbar situasjon. Jeg følte meg ikke trygg eller ivaretatt som pasient. Jeg forstår at hverdagen som fastlege kan være veldig travel, men jeg tror ikke en slik måte å jobbe på er tidsbesparende i det lange løp. Etter flere slike opplevelser valgte jeg å bytte fastlege.

Blandede følelser hos Brackmann

Lege: Siv Kjerstin Brackmann Skrevet

Jeg har ikke så god erfaring med Siv som fastlege. Sliter med å bli trodd, og føler jeg kontinuerlig må forsvare det jeg sier. Er skillsmissebarn (forøvrig helt uproblematisk), og alt jeg kommer med, enten det er hoste, eksem eller mageproblemer mener hun grunner i det. Forstår at det ofte er sammenheng mellom psykisk og fysisk helse, men noen ganger hadde det vært fint å få litt konkret hjelp, og ikke bare tips om å "prøve yoga". Føler det har blitt vanskeligere å tørre å oppsøke, og da eventuelt få hjelp av fastlegen når kommunikasjonen går dårlig og tiltakene lar vente på seg. På det positive siden: Det er enkelt å bestille time og legekontoret er sentralt. Sliter du med migrene kan du også få god hjelp hos Brackmann, det er hun utrolig dyktig på.

Styr unna..

Lege: Siv Kjerstin Brackmann Skrevet

Telefontiden deres er håpløs og det er veldig vanskelig å skulle få legetime. Jeg trengte en akutttime og svaret jeg fikk var "Hvis det er så akutt, får du reise på legevakta. Vi har ikke noe ledig". Dette er grunne til at jeg nå etter 4 år ikke gidder å ha dette legekontoret mer. Kan ikke anbefale dette legekontoret videre.

Beste fastlegen, men ekstremt dårlig tilgjengelighet

Lege: Elisabeth Kjølholdt Skrevet

Jeg er utrolig glad for for at jeg har fått den fastlegen jeg har fått, hun er helt fantastisk! MEN, så kommer det alltid et men. Selve kontoret er dessverre elendig. Nettløsninger og bestilling av time og resept på nett som ikke fungerer. Ikke mulig å få kontakt med kontoret på e-post- Telefon tidene er elendige og det må omtrent planlegges når du skal ringe inn. Å ha telefon tid 08.15 til 10.00 og så ikke noe før 13.00-14.00 er dårlig.

tar seg ikke tid til pasienten

Lege: Siv Kjerstin Brackmann Skrevet

Det vriker som hun altid har dårlig tid og nærmest kaster seg ut av døren. Hun bryr seg virkelig ikke!!

God lege, håpløst legekontor

Lege: Elisabeth Kjølholdt Skrevet

Jeg har hatt Elisabeth som fastlege et års tid nå, og vært utrolig fornøyd med henne! En varm og lyttende person som bryr seg om pasientene sine.
-Men- jeg ser meg nå nødt til å bytte fastlege da det er helt umulig å komme igjennom på telefonen til legekontoret. De har veldig kort telefontid, og selv om man ringer i telefontiden kommer man ikke igjennom.
I dag ringte jeg 20(!) ganger uten svar.

Professionell Lege

Lege: Siv Kjerstin Brackmann Skrevet

Siv har mye kunnskap, lytter og tar deg seriost!
Hadde gjerne blitt kvar hos henne men siden det er så vanskelig og komme seg igjennom på telefon til kontoret så må jeg dessverre bytte.
Har blitt sittendes mellom 15-30 min ventetid hver gang i telefon, mange ganger blir de brutt og jeg må da ringe på nytt.
Ringt flere ganger i uken iblandt da jeg vart på jobb og ikke kunnet sitte å vente i telefon, umulig å komme fram!
Veldig trist da jeg er fornoyd med Legen men ikke kontoret.

Super lege, men umulig å nå

Lege: Elisabeth Kjølholdt Skrevet

Elisabeth er en veldig bra lege, men det er helt umulig å nå resepsjonen. Jeg har ringt i flere dager, og nettløsningen som skal kunne brukes for å fornye resept og bestille time fungerer ikke! Vil veldig gjerne anbefale Elisabeth som lege, men legekontoret må ha en fungerende resepsjon for at dette skal være mulig...!!!

Bra lege, dårlig legekontor!

Lege: Elisabeth Kjølholdt Skrevet

Elisabeth er en veldig blid og flink lege. Men helt enig med de andre som skriver her, legekontoret er helt på trynet! Jeg kommer aldri frem på tlf...Ender nesten alltid opp å måtte gå på legekontoret. Det er så frustrerende og for dårlig!! Vurde å bytte lege. Trist siden legen er bra, men legekontoret er forferdelig dårlig

Fantastisk men helt utilgjengelig fastlege

Lege: Siv Kjerstin Brackmann Skrevet

Siv er en fantastisk fastlege og jeg anbefaler henne på det varmeste. Problemet er hennes kontor. Det er helt umulig å få kontakt med dem. Det har nå vært flere anledninger der jeg ikke har fått resept på legemidler jeg trenger fast fordi jeg ikke får tak i legekontoret i åpningstidene. Fryktelig frustrerende og fryktelig trist.

Hyggelig

Lege: Elisabeth Kjølholdt Skrevet

Helt umulig å ta kontakt med legekontoret!

Dr Kjølholdt er en hyggelig og strukturert lege. Som lege har jeg ingenting til å si MEN(!) legekontoret er helt UBRUKELIG når den IKKE kan nås! Jeg har ringt i fire dager uten å lykkes!

Lege: Elisabeth Kjølholdt Skrevet

Byttet til Elisabeth fra min tidligere fastlege og jeg er så glad at jeg gjorde det! Hun bryr seg om en, og lytter til problemene man har uten å stresse. Hun har også humor, noe som gjør meg trygg! Hun tar også de problemene man har på alvor, og jeg går alltid derfra med en god følelse.

Resepsjonen på legesenteret hvor hun jobber er derimot umulig. Telefontiden starter 8:30 men likevel er det aldri noen som svarer før tidligst 8:45.

Uempatisk og uinteressert i pasienten

Lege: Siv Kjerstin Brackmann Skrevet

Siv Brackmann startet som en av de bedre legene jeg har hatt, men utviklet seg raskt til å bli en av de værste. For det første så har jeg opplevd å bli hastet ut av legekontoret utallige ganger, der hun strengt har sagt vi ikke har tid til å gå igjennom de bekymringene jeg har hatt. Hun har rett og slett fått meg til å føle meg som at jeg er i veien for timeplanen hennes. For det andre så hun utrolig uempatisk når det kommer til bekymringene du rekker å legge frem, der hun til tider kan få deg til å virke som en hypokonder (der andre leger faktisk har funnet problemet som hun selv ikke engang gidder å undersøke). Og for det tredje så har hun kommet med usunne kostholdsråd (kosthold er noe hun bryr seg veldig lite om), der hun har sagt at jeg burde spise sukker, selv om jeg lider av candida. Styr unna dersom du ønsker å bli tatt seriøst og sett på som et menneske.

Utrolig dyktig lege

Lege: Elisabeth Kjølholdt Skrevet

Elisabeth er utrolig hyggelig, profesjonell og empatisk. Hun er flink til å lytte, og jeg føler meg alltid godt ivaretatt.

Useriøs

Lege: Siv Kjerstin Brackmann Skrevet

Opplevde dødsfall i nær familie, og var i deprimert tilstand når jeg dro på time. Jeg ønsket en sykmelding for 3 dager, ettersom
som min jobb krevde at jeg var super sosial og blid, og jeg ikke var i stand til det i sorg og depresjon. Fastlegen nektet å ta min tilstand seriøst, ettersom det "bare" var en tante. Jeg fikk ikke sykmelding, og ble bedt om å ta dette på egen kappe. Aldri følt meg så dårlig behandlet av en lege. Her følte jeg meg virkelige ikke hørt eller sett, eller tatt seriøst som pasient. Skiftet fastlege på dagen!

Lege: Elisabeth Kjølholdt Skrevet

Jeg byttet til Elisabeth etter å ha slitt med hjelp, kommunikasjon og kjemi hos min forrige fastlege og er så fornøyd.
Det er så deilig å bli møtt med godt humør og varme uavhengig hva man er der for. Hun er enkel å kommunisere med og det virker som hun vil pasientens beste. Imøtekommende, ærlig og dyktig.
Har endelig funnet en fastlege jeg føler meg 100% trygg hos.

En av helsesekretærene er derimot litt vanskelig å forholde seg til da hun ofte sier hun skal gjøre noe, men ikke gjør det. Vet ikke om hun jobber der lenger. Dajeg var der sist var det ei annen. Hun "nye" var kjempeflink og blid. Håper hun fortsetter å jobbe der.

Fantastisk fastlege!

Lege: Elisabeth Kjølholdt Skrevet

Elisabeth tar seg god tid til å lytte og ser pasientens behov, man føler alltid at man blir tatt på alvor. Hun er flink til å følge opp og er rask med tilbakemeldinger på prøver som er tatt.
Hun er også åpen for å tenke ut av boksen og finne andre løsninger enn det "normalen" sier.
I tillegg til å være en meget dyktig lege, er hun også utrolig hyggelig og full av humor.
Elisabeth kan anbefales på det sterkeste! Beste fastlegen vår familie har hatt!

Beste legen jeg har vært hos

Lege: Elisabeth Kjølholdt Skrevet

Varm, empatisk og profesjonell. Tar deg på alvor. Er ikke like fan av helsesekretæren, som jeg føler ikke innehar noen av disse egenskapene.

Fornøyd

Lege: Elisabeth Kjølholdt Skrevet

Jeg var mange ganger hos Elisabeth da hun var vikar for Dr. Stang. Var veldig fornøyd med henne. Hun er veldig empatisk, hyggelig og imøtekommende. Dessverre ble legekontoret stengt og alle pasienter ble overført til en annen lege og Elisabeth "forsvant" bare. For meg, som trengte tett kontat med legen, var det helt grusomt. Fant ut etter hvert at hun jobber et annet sted, men da var det bare for langt unna, så jeg matte bytte fastlegen dessverre.