Holbergs Plads Legesenter AS

Telefonnummer23 29 29 7023 29 29 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sven Bruns gate 3 0166 Oslo

Siste vurderinger av Holbergs Plads Legesenter AS

Trivelig dame

Lege: Elisabeth Kjølholdt Skrevet

Jeg er utrolig førnøyd med Elisabeth, selv om jeg ikke har vært der så mange ganger. Har flyttet en del og hatt forskjellige fastleger, men dette er absolutt min favoritt :) Hun er engasjert og imøtekommende.

Empatisk og dyktig

Lege: Elisabeth Kjølholdt Skrevet

Elisabeth er engasjert og empatisk og jeg føler meg utrolig godt møtt. Hun er dyktig og kunnskapsrik, men også ydmyk på ting hun ikke er kjent med. Jeg har aldri hatt en liknende lege og jeg føler meg veldig som har en så flott lege :)

Føler meg ikke sett

Lege: Siv Kjerstin Brackmann Skrevet

Har hatt Brackmann som fastlege og vikaren hennes Nessa og føler at man ikke blir sett av noen av de. Man føler seg i veien og de vil ha deg ut døra fortest mulig. Opplevde i tillegg med Brackmann at hun henviste til fjerning av deler av en tånegl uten å ha sett på den en gang. Jeg sa jeg trodde det var en inngrodd negl, men det viste seg bare å være liktorn. Heldigvis gikk det over før jeg dro opp og fjernet deler av en frisk negl! Har byttet fastlege!!!

Vanskelig å nå

Lege: Siv Kjerstin Brackmann Skrevet

Holdberg plads legesenter er svært vanskelig å nå. Korte åpningstider, ingen e-post og lange ventetider på telefon uten mulighet for å legge igjen beskjeder eller bli oppringt. Over 39 minutters venting gjentatte ganger når det opplyses fra første minutt at jeg er først i køen er altfor dårlig og nok til at jeg byttet fastlege og kontor.

FORFERDELIG opplevelse

Lege: Elisabeth Kjølholdt Skrevet

Jeg har aldri vært heldig nok til å møte selve legen, kun turnusleger og vikar. Hadde en undersøkelse på sykehus og skulle få resept, men det har tatt kjempelang tid. To uker etter at det var sendt til legen min, sa legekontoret at de fortsatt ikke hadde fått det. Så jeg måtte booke en senere time. Men da hadde hun sykt barn. Jeg spurte mange ganger, men ble aldri ringt tilbake. Når jeg maste skikkelig så fikk jeg endelig resept, men da jeg skulle hente den, så var resepten feil.