Holbergs Plads Legesenter AS

Telefonnummer23 29 29 7023 29 29 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sven Bruns gate 3 0166 Oslo

Siste vurderinger av Holbergs Plads Legesenter AS

Usympatisk, overfladisk, «besserwisser», null empati!

Lege: Kyrre Flatø Nessa Skrevet

Går vanligvis til Siw K Brackmann, men har dessverre måtte benytte Kyrre Nessa ved noen konsultasjoner da hun er i permisjon. Dette er en fyr som ikke bør brukes til fastlege. Han bør definitivt ikke være i dette yrke. Har ingen tiltro til sin pasient og man føler st man blir sett ned på. En lite sympatisk, med null empati, meget overfladisk og en særdeles «besserwisser» skal man lete lenge etter. Han anbefales IKKE!

Ikke fornøyd

Lege: Kyrre Flatø Nessa Skrevet

Kyrre er lite sensitiv og veldig bastant. Ikke tillitskapende, selv om jeg tror han prøver. Unngår å gå til legen, og savner legen han er vikar for. Ellers så følger han greit opp når man kommer med noe konkret, men det er kommunikasjon og tillit det skorter på.

Kommer til å bytte så fort det er mulig.

Fantastisk lege!

Lege: Kyrre Flatø Nessa Skrevet

Kyrre kan mye om mangt og tar seg tid til å lytte og prate, og får en til å føle seg trygg. Har spurt mange dumme spørsmål men aldri følt meg dum. Anbefales på det sterkeste!

Bra lege

Lege: Kyrre Flatø Nessa Skrevet

Er veldig fornøyd med å ha Kyrre som fastlege. Han er god til å lytte, tar seg tid og bryr seg om pasientene sine.

Lite tilgjengelig og rotete administrasjon

Lege: Elisabeth Kjølholdt Skrevet

Har hatt fastlege Elisabeth på dette senteret i omlag fire år. Har sjelden fått møte selve legen. Når jeg først har fått time hos henne har hun vært veldig imøtekommende, fleng og lyttende. Men hun er stort sett i permisjon, eller utilgjengelig. Jeg har forsøkt å få en vanlig resept fra legekontoret i flere måneder uten å lykkes. De tar aldri telefonen, har stengt, og når jeg først får snakket med dem, så sier de at resepten skal gjøres klar, men dette skjer ikke. Har vært sikkert 10ganger på apoteket for å hente ut legemidler uten at resept er kommet inn. Men fakturer for resepten gjør de likevel. Har nå byttet fastlege og legekontor, mens på grunn av manglende tilgjengelighet og rot med enkle resepter.