Holbergs Plads Legesenter AS

Sven Bruns gate 3 0166 Oslo

Siste vurderinger av Holbergs Plads Legesenter AS

Dyktig og lyttende

Lege: Elisabeth Kjølholdt Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Elisabeth som fastlege. Hun er lyttende og lydhør, kunnskapsrik og omsorgsfull. Hun tar meg alltid på alvor og jeg blir alltid tatt godt imot. Resepsjonisten er derimot lite vennlig. Tidvis blir timen avlyst samme dag.
Men Elisabeth får full pott som fastlege.

Fantastisk fastlege!

Lege: Elisabeth Kjølholdt Skrevet

Elisabeth er god som gull. Hun tar seg tid, lytter, er empatisk og faglig sterk. Føler meg alltid trygg hos henne, og hun er alltid blid og positiv! Anbefaler henne på det høyeste.

Tar deg på alvor

Lege: Kyrre Flatø Nessa Skrevet

Legen hører på deg og tar deg på alvor. Jeg hadde hovne øyne og fikk god behandling av legen. Er veldig dyktig og er ofte tilgjengelig for time.

Empatisk, varm og lyttende

Lege: Elisabeth Kjølholdt Skrevet

Jeg kjenner verken legekontoret eller Elisabeth igjen i enkelte av de beskrivelsene man finner under her. Hver gang jeg skal ha time, så er det lett å komme gjennom på telefon (ofte etter bare et par minutter er det noen som svarer, og de som svarer, er alltid hyggelige i den andre enden). Der jeg hadde fastlege tidligere opplevde jeg en gang å vente i nesten en halvtime før noen svarte i den andre enden. Når det gjelder Elisabeth, er hun den beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Hun både ser og forstår deg, og kan raskt sette seg inn i problemstillingen du kommer med, og kommer med gode forslag til hva man kan forsøke for å finne ut av problemet/eller løse det. Jeg anbefaler Elisabeth på det aller varmeste.

Beste Legen jeg har hatt

Lege: Kyrre Flatø Nessa Skrevet

Kan være litt vanskelig og få tak i,om det skulle være noe og klage på.ellers er Kyrre veldig forståelsesfull og empatisk,bli kjent med ham,anbefales