Holbergs Plads Legesenter AS

Sven Bruns gate 3 0166 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Holbergs Plads Legesenter AS

overfladisk og uinteressert

Lege: Elisabeth Kjølholdt Skrevet

Har hatt henne som fastlege et par år nå. I den tiden har hun vært i permisjon flere ganger, og vanskelig å få tak i. Det har også til tider vært vanskelig å komme igjennom på telefon til resepsjonen.
Har opplevd å fortelle henne om div plager, og bedt om utredning/hjelp. Hun har jattet med og ikke foretatt seg noe. Måtte lage ny time, fordi det var en konsultasjon uten å hjelp. Fikk da vikarlege pga Elisabeth sin permisjon, og vikar tok tak i helseplagen min med engang! Ble sendt til spesialist og fikk behandling. Hvorfor gjorde ikke Elisabeth det? Hvorfor tok hun ikke meg på alvor? Dette skjedde i to anledninger, med to ulike vikarleger.

Som natt og dag

Lege: Elisabeth Kjølholdt Skrevet

Ok førsteinntrykk, men det gikk kraftig nedover derifra. Andre time ble avlyst ti minutter før timen. Jeg måtte da kontakte resepsjonisten for å legge igjen en beskjed til legen. Når jeg først fikk ny time følte jeg meg misforstått og ikke lyttet til, tross av at jeg prøvde å forklare meg flere ganger. Ikke en god følelse til en som sjelden er syk. Byttet fastlege.

Verdens beste lege, men aldri tilgjengelig

Lege: Elisabeth Kjølholdt Skrevet

Jeg byttet til Elisabeth for noen år siden, og gikk ut av første time hos henne med verdens beste følelse. Elisabeth er virkelig en utrolig lege og person som både lytter og tar seg tid - selv til en uformell prat om privatlivet. Et fantastisk menneske å komme til når du er syk. Hun tar både fysiske og psykiske plager veldig alvorlig. Dessverre har hun veldig sjelden tid, og jeg har opplevd flere ganger at timer plutselig avlyses eller at lege ikke tar kontakt som avtalt. Jeg har vært mer hos vikarer enn henne i løpet av tiden min som pasient her. Hovedvikaren er en dame som er den dårligste legene jeg har møtt. Hun er nedlatende, ikke lydhør, og har til og med ignorert råd fra min psykolog. Dette er derfor grunnen til at jeg nå kommer til å bytte fastlege - igjen. Dessverre.

Bra lege, men alt for dårlig system for håndtering av avtaler

Lege: Elisabeth Kjølholdt Skrevet

Jeg opplevde legen som veldig vennlig og hjelpsom. Jeg er også fornøyd med behandlingene når disse fant sted.
Dessverre skjedde det ved flere anledninger at avtalene ble avlyst uten varsel, slik at jeg ble stående uten den ønskelige konsultasjonen eller behandling. Det eneste alternativet ble å avtale en ny time ved neste ledige tidspunkt, som kan lett ta en uke eller to. Siden dette skjedde minst 4 ganger, ble jeg veldig oppgitt over en svært frustrerende, tids- og energikrevende prosess. Jeg følte meg alene med mine lidelser og bekymringer og ikke fikk den hjelpen jeg hadde behov for.

Jeg byttet fastlegen rett og slett fordi systemet for håndtering av timeavtaler er for dårlig. Trist at det skal være slikt!

Meget dyktig!

Lege: Elisabeth Kjølholdt Skrevet

Proff, kunnskapsrik, lytter, tar seg tid og er i tillegg et fantastisk menneske! Endelig har jeg funnet min lege. Hurraaa!