Ravinder Singh Bains

Norabakken Lege og kiropraktorklin.

Plastikkirurgi

2006

Norabakken Lege og kiropraktorklin.
Pilestredet 75D 0354 Oslo
Ravinder Singh Bains er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ravinder Singh Bains

Engasjert lege

Fastlegen min jeg hadde tidligere var syk så jeg fikk time hos Ravi. Etter den timen byttet jeg fastlege med en gang. Han fikk meg fremst i køen på flere undersøkelser b.l koloskopi. Og jeg fant raskt ut at jeg hadde en kronisk sykdom. Han kunne nødvendigvis ikke så mye om sykdommen men de siste 2 årene jeg har gått hos han har vi lært mye sammen. Han leser seg opp nøye på hva din sykdom er og er han i tvil så ringer han spesialister for å få råd. Han er utrolig flink og god person å snakke med. Det jeg liker aller best med Ravi er at han ikke ser på meg som "syk". Han er alltid spent på å høre hvordan studier, jobb og samboerskapet går.

Han er en god støttestpiller som vil hjelpe.

Dyktig lege

Smart og våken fyr som trur på det du sier. Virker genuint intressert. Har også humor, jeg er fornøyd.

Fastelege

- Hadde en svært tung tid med dette legesenteret både med fast lege og helsepersonalet i kontoret og faktisk over telefonen ved timebestilling.
- Fikk somregels ikke tatt opp mer en ting om gangen, siden han er svert glad i og ta seg tid med og prate opp din tid.
- Var overdrevent har hent ved operasjon, muligens på grunn av dårlig kjemi, men en doktor skal kunne oppføre seg profesjonelt og ikke bruke posisjonen sin med maktbruk ved sprøyteinjeksjon.
- Uhøflig ved avskjed, og av og til kroppslig uhøflighet ved entre slik at det er godt synlig for andre i venteværelsene.

- Foreslå og ta med en huskelapp for og prøve og få gjennom flere saker.
- Vær bestemt på din sykdom/lidelse
- Nå har jeg fått nokk, så nå bytter jeg lege

Særdeles dyktig

Dr. Bains er min fastlege. I løpet av tiden som min fastlege har han utvist særdeles god medisinsk kompetanse både mht. diagnostikk og behandling vedrørende en rekke forskjellige sykdomsarter. Han er flink til å lytte, og er en fornuftig og kunnskapsrik samtalepartner med humor og et positivt vesen.

Jeg opplever Dr. Bains som meget kunnskapsrik, tilgjengelig og serviceinnstilt, og er veldig tilfreds med å ha ham som fastlege.

Anbefales virkelig!

Anbefales

Vi har ikke han som fastlege, men han tok i mot oss en fredag ettermiddag da vår sønn var syk - slik at vi skulle slippe å tilbringe kvelden på legevakten! Fantastisk service og omtanke - anbefales 😊

Utilstrekkelig

Han var i utgangspunktet både imøtekommende og hyggelig, men med mine symptomer/plager visste han ikke hva han kunne gjøre-og henviste meg heller ikke videre til noen som kunne gjøre noe med dette. Hans "løsning" var "du får lære deg å leve med smertene". Dette var/er totalt uaktuelt for meg, så jeg byttet fastlege i håp om å finne en noe mer ydmyk fastlege som-om vedkommende ikke innehar respektive kompetanse ihvertfall henviser meg videre til noen som kan hjelpe.

Anbefales!

Imøtekommende, empatisk, tar seg tid og har humor. Søker annen faglig kompetanse om han er i tvil, henviser videre ved behov. Kan bli bedre på å oppsummere det som har blitt avtalt ved timens slutt. Anbefaler absolutt Bains som fastlege, han er en fagperson du får tillit til.

Uoppmerksom, ikke grundig

Dette er basert på et enkeltbesøk, men bør likevel med i vurderingen: Jeg fikk undersøkt en sterkt betent finger, og fikk beskjed om at "det vil gå over av seg selv". Noen dager senere var jeg på legevakten med sterk pussdannelse, fikk åpnet den infiserte betennelsen og ble satt rett på antibiotikakur. Anbefaler å være meget bestemt og tydelig i kommunikasjon med denne legen - jeg opplevde ikke å bli tatt på alvor.

En god opplevelse!

Hyggelig, empatisk mann med masse humor og glimt i øyet. Virker veldig kompetent og interessert, både i pasient og fag. Anbefales!

Svært dyktig

Dr. Bains er en meget kompetent lege. Han er veldig forståelsesfull og hyggelig. Når jeg fikk behandling av Bains var han tilgjengelig hele døgnet! Bryr seg virkelig om pasientene hans. Er i tillegg veldig effektiv.

Vennlig, omtenksom, dyktig

Alltid interressert og har god tid. Hyggelig og imøtekommende, og den som får en plastikk kirurg til fastlege er heldig! veldig dyktig, iallefall med mine problemer.

I de tryggeste hender

Ravinder Singh Bains er en utrolig dyktig fastlege. Han er grundig, tar seg god tid til pasient, følger opp pasienten nøye, og er veldig flink til å lytte. Anbefales på det sterkeste.

Den beste legen jeg har hatt.

En imøtekommende og behagelig vesen. En lege det er lett å få tillit til, blant annet fordi han tar seg tid til å sette seg inn i sykdomsbildet, og får deg til å tenke over ting du kanskje har oversett. Man får virkelig følelsen av å bli sett og hørt. Ikke minst kan han faget sitt. Jeg får inntrykk av at han tar jobben sin mer alvorlig enn de fleste andre leger jeg har vært i kontakt med.

Jeg kan trygt anbefale Ravinder Singh Bains.

Ikke fornøyd.

Da jeg var hos Ravinder Singh Bains under en tidligere psykisk reaksjonsperiode jeg hadde tidligere i sommer, så føler jeg at jeg absolutt ikke ble tatt på alvor i det heletatt.

Jeg ble satt opp til en time hvor jeg pratet om hva som hadde skjedd og hvordan jeg følte meg. Han gav meg en sykemelding på én uke da det skjedde og fikk en oppfølgingstime.

Det endte opp med at jeg måtte bestille en time til på egenhånd en liten stund etterpå hvor jeg ikke hadde klart å jobbe i det heletatt fordi hele hodet mitt var et stort kaos. Dette viste han svært lite forståelse for og jeg måtte nærmest be han om å henvise meg videre til noen som faktisk visste hva som foregikk. Jeg fikk ikke noen sykemelding på det grunnlaget av at han sa at jeg ikke hadde noen spesifik sykdom som han kunne skrive meg på.

Etter lang ventetid kom jeg endelig i kontakt med DPS-klinikken og det viste seg at jeg led av depresjon som følge av hendelsene og andre ting.

Svært lite forståelsesfull og upersonlig lege som ikke virker å veie opp psykiske tilstander mot 'fysiske' ting som en forkjølelse.

Jeg har vært syk i ettertid også, men har aktivt lidd meg gjennom kun for å slippe å måtte dra tilbake dit.