Ravinder Singh Bains

Norabakken Lege og kiropraktorklin. Mann, 39 år

Autorisert2006
SpesialiseringPlastikkirurgi
Ledige plasser 138 av 1600
Vil du bytte til denne fastlegen?

Norabakken Lege og kiropraktorklin.

Pilestredet 75D 0354 Oslo
Ravinder Singh Bains er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ravinder Singh Bains

Anbefales

Vi har ikke han som fastlege, men han tok i mot oss en fredag ettermiddag da vår sønn var syk - slik at vi skulle slippe å tilbringe kvelden på legevakten! Fantastisk service og omtanke - anbefales 😊

Utilstrekkelig

Han var i utgangspunktet både imøtekommende og hyggelig, men med mine symptomer/plager visste han ikke hva han kunne gjøre-og henviste meg heller ikke videre til noen som kunne gjøre noe med dette. Hans "løsning" var "du får lære deg å leve med smertene". Dette var/er totalt uaktuelt for meg, så jeg byttet fastlege i håp om å finne en noe mer ydmyk fastlege som-om vedkommende ikke innehar respektive kompetanse ihvertfall henviser meg videre til noen som kan hjelpe.

Anbefales!

Imøtekommende, empatisk, tar seg tid og har humor. Søker annen faglig kompetanse om han er i tvil, henviser videre ved behov. Kan bli bedre på å oppsummere det som har blitt avtalt ved timens slutt. Anbefaler absolutt Bains som fastlege, han er en fagperson du får tillit til.

Uoppmerksom, ikke grundig

Dette er basert på et enkeltbesøk, men bør likevel med i vurderingen: Jeg fikk undersøkt en sterkt betent finger, og fikk beskjed om at "det vil gå over av seg selv". Noen dager senere var jeg på legevakten med sterk pussdannelse, fikk åpnet den infiserte betennelsen og ble satt rett på antibiotikakur. Anbefaler å være meget bestemt og tydelig i kommunikasjon med denne legen - jeg opplevde ikke å bli tatt på alvor.

En god opplevelse!

Hyggelig, empatisk mann med masse humor og glimt i øyet. Virker veldig kompetent og interessert, både i pasient og fag. Anbefales!