Ravinder Singh Bains

Norabakken Lege og kiropraktorklin.

Plastikkirurgi

2006

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Norabakken Lege og kiropraktorklin.
Pilestredet 75D 0354 Oslo
Ravinder Singh Bains er en av 534 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ravinder Singh Bains

rett og slett uhøflig!

Jeg var hos han for litt over et år siden da min fastlege ved samme kontor var borte. Han så på diagnosen min og ville med det samme ta blodtrykket mitt (for å se etter sprøytestikk!!) og så begynte han å fortelle homo vitser!! Det var den verste ydmykende opplevelsen jeg har opplevd på lenge!! Jeg anbefaler IKKE denne legen!!

Kunnskapsrik, ærlig og rask

Overskriften sier egentlig alt, og disse kvalitetene er han ekstremt god på. Han snakker deg ikke etter munnen, og du får ikke unødvendige resepter - så hvis det er dette du trenger, så bør du finne en annen. Og som (tilnærmet) alle andre fastleger "går han seg fast" ved kroniske tilstander. Likevel - totalt sett, veldig bra!!

Ikke en god opplevelse

Fikk et godt førsteinntrykk, men opplevde ham etter andre besøket som kjøligere og mindre behjelpelig enn første gang. Jeg gikk til ham et par ganger før jeg byttet. Han snakket mye av timen min bort, lyttet lite og hadde en veldig pessimistisk holdning i forhold til å hjelpe meg. Jeg er kronisk syk og er derfor avhengig av en litt mer støttende og behjelpelig lege. Det å gå til ham føltes ut som en ekstra påkjenning.

Uegnet i hjelperollen som lege

Unngå denne legen om du har behov for mer enn en resept. I utgangspunktet virket han imøtekommende, i møte med min datter som lider av sjelden genfeil, men det stakk ikke dypt, da han over hodet ikke var dedikert ! følger ikke opp det han sier han vil gjøre, denne mannen har dessverre et stort behov for selv å bli sett noe som gjør han uegnet i en hjelperolle. Han tar ikke 5 øre for å skjelle deg ut, om du ikke oppfører deg «pent» nok. Hvilket vi opplevde.

Kunnskapsrik, effektiv, personlig

Har kun positive opplevelser. Dr. Bains bryr seg og ikke minst vet hva han snakker om. Soleklar anbefaling.