Ravinder Singh Bains

Norabakken Lege og kiropraktorklin.

Plastikkirurgi

2006

Norabakken Lege og kiropraktorklin.
Pilestredet 75D 0354 Oslo
Ravinder Singh Bains er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ravinder Singh Bains

Fastelege

- Hadde en svært tung tid med dette legesenteret både med fast lege og helsepersonalet i kontoret og faktisk over telefonen ved timebestilling.
- Fikk somregels ikke tatt opp mer en ting om gangen, siden han er svert glad i og ta seg tid med og prate opp din tid.
- Var overdrevent har hent ved operasjon, muligens på grunn av dårlig kjemi, men en doktor skal kunne oppføre seg profesjonelt og ikke bruke posisjonen sin med maktbruk ved sprøyteinjeksjon.
- Uhøflig ved avskjed, og av og til kroppslig uhøflighet ved entre slik at det er godt synlig for andre i venteværelsene.

- Foreslå og ta med en huskelapp for og prøve og få gjennom flere saker.
- Vær bestemt på din sykdom/lidelse
- Nå har jeg fått nokk, så nå bytter jeg lege

Særdeles dyktig

Dr. Bains er min fastlege. I løpet av tiden som min fastlege har han utvist særdeles god medisinsk kompetanse både mht. diagnostikk og behandling vedrørende en rekke forskjellige sykdomsarter. Han er flink til å lytte, og er en fornuftig og kunnskapsrik samtalepartner med humor og et positivt vesen.

Jeg opplever Dr. Bains som meget kunnskapsrik, tilgjengelig og serviceinnstilt, og er veldig tilfreds med å ha ham som fastlege.

Anbefales virkelig!

Anbefales

Vi har ikke han som fastlege, men han tok i mot oss en fredag ettermiddag da vår sønn var syk - slik at vi skulle slippe å tilbringe kvelden på legevakten! Fantastisk service og omtanke - anbefales 😊

Utilstrekkelig

Han var i utgangspunktet både imøtekommende og hyggelig, men med mine symptomer/plager visste han ikke hva han kunne gjøre-og henviste meg heller ikke videre til noen som kunne gjøre noe med dette. Hans "løsning" var "du får lære deg å leve med smertene". Dette var/er totalt uaktuelt for meg, så jeg byttet fastlege i håp om å finne en noe mer ydmyk fastlege som-om vedkommende ikke innehar respektive kompetanse ihvertfall henviser meg videre til noen som kan hjelpe.

Anbefales!

Imøtekommende, empatisk, tar seg tid og har humor. Søker annen faglig kompetanse om han er i tvil, henviser videre ved behov. Kan bli bedre på å oppsummere det som har blitt avtalt ved timens slutt. Anbefaler absolutt Bains som fastlege, han er en fagperson du får tillit til.