Ravinder Singh Bains

Norabakken Lege og kiropraktorklin.

Plastikkirurgi

2006

Norabakken Lege og kiropraktorklin.
Pilestredet 75D 0354 Oslo
Ravinder Singh Bains er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ravinder Singh Bains

Fantastisk fastlege

Ravi lytter og besvarer spørsmål på en klok og betryggende måte. Han bryr seg om deg som pasient og har mye mer enn det obligatoriske av varme og humor.

usedvanlig empatisk

Legen scorer høyt for kompetanse og profesjonalitet, har anbefalt Ravi Bains til flere av min bekjentkrets som en lege mann kan ha stor tillit til

Lite sympatisk overfor kroniske plager

Jeg har hatt Ravi som fastlege over en lengre stund, og opplever han absolutt som kunnskapsrik. Jeg fikk god hjelp hos han med det meste i starten, men etter jeg fikk kroniske plager som det er vanskelig å finne årsak til, har jeg rett og slett gruet meg til å dra dit. Det har vært svært vanskelig å få tilstrekkelig hjelp i form av å påskynde undersøkelser eller å få flere henvisninger på en gang. Jeg har fått beskjed om å avvente og se, selv om sykdommen har eskalert og jeg har vært tydelig på at jeg vil unngå å bli sykmeldt over lengre tid. Jeg føler ikke at Ravi hører eller forstår hvordan disse plagene ødelegger meg fysisk og psykisk, fordi han har konkludert med at det sannsynligvis ikke er alvorlig. Det jeg har lært av å ha denne legen, er at det kan være svært tungt å være plaget i det offentlige helsevesenet.

Grundig og tillitsvekkende

Etter to mildt sagt traumatiske opplevelser med andre fastleger fant jeg endelig dr. Bains. Han lytter, han undersøker og han tar seg tid når det er nødvendig. Ikke nødvendigvis den mest tilgjengelige fastlegen, men tillitsvekkende.

Engasjert lege

Fastlegen min jeg hadde tidligere var syk så jeg fikk time hos Ravi. Etter den timen byttet jeg fastlege med en gang. Han fikk meg fremst i køen på flere undersøkelser b.l koloskopi. Og jeg fant raskt ut at jeg hadde en kronisk sykdom. Han kunne nødvendigvis ikke så mye om sykdommen men de siste 2 årene jeg har gått hos han har vi lært mye sammen. Han leser seg opp nøye på hva din sykdom er og er han i tvil så ringer han spesialister for å få råd. Han er utrolig flink og god person å snakke med. Det jeg liker aller best med Ravi er at han ikke ser på meg som "syk". Han er alltid spent på å høre hvordan studier, jobb og samboerskapet går.

Han er en god støttestpiller som vil hjelpe.