Ravinder Singh Bains

Norabakken Lege og kiropraktorklin.

Plastikkirurgi

2006

Norabakken Lege og kiropraktorklin.
Pilestredet 75D 0354 Oslo
Ravinder Singh Bains er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ravinder Singh Bains

Kunnskapsrik, effektiv, personlig

Har kun positive opplevelser. Dr. Bains bryr seg og ikke minst vet hva han snakker om. Soleklar anbefaling.

Overraskende uhøflig og overseende.

Jeg skiver like mange gode vurderinger som mindre bra så jeg vil påpeke at dette er reelt og bør tas til følge av folk.

Jeg ble utrolig overrasket da jeg var hos Ravi Bains. Mannen var uhøflig ved å ikke lytte til meg som pasient for og så da si at dette ikke var noe.

Det var mangel på spørsmål om min situasjon og det virket kun som om han ønsket at jeg skulle dra så fort som mulig, noe som gjorde så jeg følte meg utrolig uvelkommen og oversett som pasient.

Fornøyd

Alltid fått time ganske kjapt. Har ikke hatt noen store plager men han har kjapt tatt tak i de tingene jeg har kommet med enten henvisning videre eller rask ny time for behandling.
Han har god kunnskap innen feks føflekker og føflekkreft.

Eneste minuset er ett tilfelle hvor han sa han skulle ta kontakt men aldri gjorde det. Men var ikke noe alvorlig så bryr meg ikke så mye.

Han har humor og er laidback, så man føler man har god tid når man kommer inn. Det gjør at du selv kanskje må vente noen minutter over tiden, men heller det enn at han sender ut folk før de er ferdige.

en lege jeg ikke vil anbefale

Har hatt Ravi Bains som fastlege over lengre tid og mener derfor jeg har god grunn til å konkludere. Mannen var høflig & tilsynelatende oppriktig i starten, lovte å lese seg opp i journal, ta kontakt med spesialister m.m. da jeg har en kronisk, uhelbredelig lidelse. Men han fulgte ikke dette opp på noen måte ! Jeg finner at han er kunnskapsløs, uengasjert og har liten interesse utover de helt enkle problemstillinger. Når jeg ved et par anledninger har "sagt fra " om misnøye har jeg faktisk blitt skjelt ut. Nei, styr unna Ravi Bains, i alle fall om du er syk på riktig; for det takler ikke denne mannen !!

Fantastisk fastlege

Ravi lytter og besvarer spørsmål på en klok og betryggende måte. Han bryr seg om deg som pasient og har mye mer enn det obligatoriske av varme og humor.