Lovisenberg legesenter

Geitmyrsveien 45B 0455 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Lovisenberg legesenter

Utrolig flink!!

Lege: Søren Sandager Petersen Skrevet

Søren er veldig trygg og god, tar deg veldig seriøst og prøver alltid og finne best mulig løsning. Han er empatisk og virker oppriktig som han bryr seg. Enkelt å få time og hyggelige ansatte på legekontoret.

Kunnskapsløs

Lege: Kaveh Rashidi Skrevet

En lege som anbefaler å ta vaksine når du er syk??? Trodde den var til forebygging.
En slik lege kan man ikke ha tiltro til.

Tillitsvekkende, empatisk og grundig

Lege: Kaveh Rashidi Skrevet

Hver gang jeg kommer til Rashidi, opplever jeg å bli tatt på det dypeste alvor. Han lytter og stiller gode spørsmål. Han er kunnskapsrik, fagorientert og gir treffende behandling.

Tilstedeværende og trygg

Lege: Søren Sandager Petersen Skrevet

Tatt min fysiske og psykiske helse seriøst. Føler meg trygg og sett av han, både som pasient og som kvinne. Opplever han som en kunnskapsrik lege som vet hva han snakker om, og i de få situasjonene han ikke har gjort det har han bruket tid på å researche for å kunne hjelpe eller henvist videre til spesialist. Anbefaler han på det sterkeste

Veldig fornøyd

Lege: Kaveh Rashidi Skrevet

Jeg har vært kontroll en gang som faslege min ole Bendik har vært ferie. Jeg og sønnen min skulle reise I utlandet I juli 2022og ville sjekke tillegg jeg og sønnen min oppdatere hva jeg var allergisk .Jeg har fått veldig fort behandling av Rashidi. Han er en dyktig lege professionalt og faglig god. Jeg er veldig fornøyd kontroll.