Ole Bendik Kjellstad

Lovisenberg Legesenter
Geitmyrsveien 45 B 0455 Oslo
Ole Bendik Kjellstad er en av 531 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ole Bendik Kjellstad

Veldig hyggelig og flink lege

Jeg er veldig fornøyd med Ole Bendik. Han er lyttende, ønkser å hjelpe, henviser videre om nødvendig og er veldig hyggelig å prate med. Anbefales.

Helt grei, men litt unøyaktig

Har alltid fått time på kort varsel, men må ofte vente over 30 minutter etter oppsatt time.
Det hadde vært fint om han kunne henvist til eksperter når han ikke har nok kunnskap på enkelte områder. Da slipper man å teste ut mange resepter og/eller behandlingsformer før man finner den riktige behandlingen.
Sosialt er han flink, men blir innimellom nødt til å gå til private spesialister for å få den riktige behandlingen.

God lege

Legen er veldig flink, men det er veldig komplisert å få timer her, særlig hvis man er i full jobb.Telefontidene er redusert til 2 timer daglig, og legen tar kun imot pasienter mellom kl. 9 og 14.

Ingen service på legekontoret.

Ole Bendik Kjellstad er som andre leger, prøver å forstå, og prøver å finne de beste løsninger. Telefon tiden på legekontoret er to timer hver uke dag, noe som passer dårlig i en travel hverdag, ikke lett å rekke telfontidene. Du henvises sterkt til å bestille time på sms, og får utdelt en time. Du må svare om du kan eller ikke på den, og sånn kan du holde på noen ganger frem og tilbake. Jeg bytter nå fastlege for det er nærmest umulig å få tak i noen på kontoret. Den siste sms utvekslingen resulterte i at jeg ikke fikk den siste timen, og endte opp med å måtte betale for den.. De ville ikke vedkjenne seg feilen, i tillegg fikk jeg ikke tak i de og legen selv ringte heller ikke tilbake for å oppklare saken. Jeg endte med å ikke få til å få en time, og jeg måtte betale for en time jeg visstnok hadde fått på sms, som ikke jeg kan se. Helt grei lege, men ingen tilgjengelighet eller service rundt ham.

Dyktig, grundig og hyggelig

Har hatt Ole Bendik som fastlege i mange år og har alltid vært svært fornøyd!
Det er ofte litt kø på kontoret så beregn litt ekstra tid, men det er det så absolutt verdt fordi han gir deg den tiden du trenger når du kommer inn.
Jeg har aldri følelsen av å være en av mange når jeg er hos Ole Bendik fordi han virker så oppriktig interessert i de løse problemene jeg kommer med.
Anbefales på det aller varmeste!