Ole Bendik Kjellstad

Tlf: 22 80 90 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ole Bendik Kjellstad er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ole Bendik Kjellstad

Flink lege - ubrukelig legekontor

Dr. Kjellstad er en flink og vennlig lege.

Grunnen til at du ikke skal velge han er på grunn av legekontoret han holder til på. Lovisenberg Legesenter er ubrukelig som legekontor ettersom man sjeldent får tak i dem på telefonen innenfor telefontiden, det er lang ventetid på å få time, sykepleierne som tar telefonen er usympatiske, uhyggelige og ikke flinke til å ta prøver. Når man tar prøver hos sykepleierne er de hardhendte, de vasker ikke hendene og desinfiserer ikke huden før f.eks et stikk. Hvis de ikke har ledig time er de ikke hjelpsomme - heller raske på å henvise deg til Oslo Legevakt eller gir deg time hos fastlegen 1-2 uker senere.

Jeg har dessverre byttet fra Dr. Kjellstad på grunn dette.

Veldig hyggelig og flink lege

Jeg er veldig fornøyd med Ole Bendik. Han er lyttende, ønkser å hjelpe, henviser videre om nødvendig og er veldig hyggelig å prate med. Anbefales.

Helt grei, men litt unøyaktig

Har alltid fått time på kort varsel, men må ofte vente over 30 minutter etter oppsatt time.
Det hadde vært fint om han kunne henvist til eksperter når han ikke har nok kunnskap på enkelte områder. Da slipper man å teste ut mange resepter og/eller behandlingsformer før man finner den riktige behandlingen.
Sosialt er han flink, men blir innimellom nødt til å gå til private spesialister for å få den riktige behandlingen.

God lege

Legen er veldig flink, men det er veldig komplisert å få timer her, særlig hvis man er i full jobb.Telefontidene er redusert til 2 timer daglig, og legen tar kun imot pasienter mellom kl. 9 og 14.

Ingen service på legekontoret.

Ole Bendik Kjellstad er som andre leger, prøver å forstå, og prøver å finne de beste løsninger. Telefon tiden på legekontoret er to timer hver uke dag, noe som passer dårlig i en travel hverdag, ikke lett å rekke telfontidene. Du henvises sterkt til å bestille time på sms, og får utdelt en time. Du må svare om du kan eller ikke på den, og sånn kan du holde på noen ganger frem og tilbake. Jeg bytter nå fastlege for det er nærmest umulig å få tak i noen på kontoret. Den siste sms utvekslingen resulterte i at jeg ikke fikk den siste timen, og endte opp med å måtte betale for den.. De ville ikke vedkjenne seg feilen, i tillegg fikk jeg ikke tak i de og legen selv ringte heller ikke tilbake for å oppklare saken. Jeg endte med å ikke få til å få en time, og jeg måtte betale for en time jeg visstnok hadde fått på sms, som ikke jeg kan se. Helt grei lege, men ingen tilgjengelighet eller service rundt ham.