Ole Bendik Kjellstad

Autorisasjon (1999)

Ole Bendik Kjellstad er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ole Bendik Kjellstad

En veldig bra fastlege

Har hatt Ole Bendik som min fastleger siden ordningen ble opprettet, og er meget fornøyd.

Blir tatt seriøst, han har gode løsninger og sender meg videre dersom det er behov for dette.

Viser medmenneskelighet, og har masse humor som gjør legebesøket både hyggelig og morsomt

Har ved to anledninger bosatt i Oslo hatt Ole Bendik Kjellstad som fastlege

Jeg skriver sjelden anmeldelser eller kommenterer på nett, men hvis de omtalene jeg har lest om deg nå Dr. Ole Bendik Kjellstad er sanne, så må du faktisk gjøre noe med pasientlisten din, eller bare finne tonene med alle som du gjorde med meg. Jeg hadde hatt blødende eggstokkbetennelse da jeg var 15 år. Problemer med underlive i alle år, til og med gjennom et svangerskap, men så kommer jeg til det i 2007, og du bare forandret livet mitt !!! VIPPS så var det tatt MR røntgen, og VIPPS og vipps to kikkehullsoperasjoner, men de fant feilen, og jeg ble frisk. Jeg hadde vært hos gud vet hvor mange leger og undersøkelser på div sykehus, og så kommer jeg til deg og du undersøkte meg en gang, og så bestilte du røntgen. Vanligvis viser ingen leger hensyn til et problem som har pågått i mange år for de kan ikke se en løsning siden jeg allerede var gitt opp. Tusen takk for at du var der for meg. Nå er det en annen som trenger din hjelp, og jeg bryr meg ikke om kommentarene som er lagt ut her, men du bør lese de og gjøre noe med det hvis det er tilfelle. Jeg håper i det minste 1 av de som har sagt at du ikke har tid og ikke er opptatt av de har tatt det opp med deg face to face. Jeg ringer på mandag og ber om en time for venninnen min som bare er 50 år, og etter mye hard medfart og andre problemer har hun nå ikke mulighet til å henge opp klesvasken sin engang. Den tiden du var min fastlege bodde hun sammen meg min sønn og meg, så det kan jo kanskje du husker henne, men du ville ikke kjent henne igjen... Håper du kan hjelpe henne, og at folk sier rett til deg hva som er problemet slik at du får en mulighet til å forsvare deg. Mvh [Navn fjernet av moderator]

Faglig dyktig, men lite individsentert og dårlig tid

Faglig dyktig og erfaren lege, men dessverre har jeg ikke hatt noen god opplevelse av tiden med ham som min fastlege. Han er ofte sent ute, og under konsultasjon virker han stresset og mer opptatt av klokken enn av meg som pasient og hva jeg har på hjertet. Savner opplevelse av å bli lyttet til og tatt på alvor.

Vanskelig situation

Jeg har hatt kjellstad som fastlegen I ca 12år. Han er uenig med meg og tar ikke problemene mine på alvorlig,alltid stress og vanskelig å forstå han Når man er det time hos han er lange vente tid. Jeg er ikke fornøyd med ole bendik som har vært min fastlege.

Anbefaler ikke

Han hører ikke på meg som pasient. Alltid stresset og må masse før og få noe sjekket op, uengasjert i meg.