Ole Bendik Kjellstad

Geitmyrsveien 45 B 0455 Oslo
Tlf: 22 80 90 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ole Bendik Kjellstad er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Ole Bendik Kjellstad

Veldig hyggelig og flink lege

Jeg er veldig fornøyd med Ole Bendik. Han er lyttende, ønkser å hjelpe, henviser videre om nødvendig og er veldig hyggelig å prate med. Anbefales.

Helt grei, men litt unøyaktig

Har alltid fått time på kort varsel, men må ofte vente over 30 minutter etter oppsatt time.
Det hadde vært fint om han kunne henvist til eksperter når han ikke har nok kunnskap på enkelte områder. Da slipper man å teste ut mange resepter og/eller behandlingsformer før man finner den riktige behandlingen.
Sosialt er han flink, men blir innimellom nødt til å gå til private spesialister for å få den riktige behandlingen.

God lege

Legen er veldig flink, men det er veldig komplisert å få timer her, særlig hvis man er i full jobb.Telefontidene er redusert til 2 timer daglig, og legen tar kun imot pasienter mellom kl. 9 og 14.

Ingen service på legekontoret.

Ole Bendik Kjellstad er som andre leger, prøver å forstå, og prøver å finne de beste løsninger. Telefon tiden på legekontoret er to timer hver uke dag, noe som passer dårlig i en travel hverdag, ikke lett å rekke telfontidene. Du henvises sterkt til å bestille time på sms, og får utdelt en time. Du må svare om du kan eller ikke på den, og sånn kan du holde på noen ganger frem og tilbake. Jeg bytter nå fastlege for det er nærmest umulig å få tak i noen på kontoret. Den siste sms utvekslingen resulterte i at jeg ikke fikk den siste timen, og endte opp med å måtte betale for den.. De ville ikke vedkjenne seg feilen, i tillegg fikk jeg ikke tak i de og legen selv ringte heller ikke tilbake for å oppklare saken. Jeg endte med å ikke få til å få en time, og jeg måtte betale for en time jeg visstnok hadde fått på sms, som ikke jeg kan se. Helt grei lege, men ingen tilgjengelighet eller service rundt ham.

Dyktig, grundig og hyggelig

Har hatt Ole Bendik som fastlege i mange år og har alltid vært svært fornøyd!
Det er ofte litt kø på kontoret så beregn litt ekstra tid, men det er det så absolutt verdt fordi han gir deg den tiden du trenger når du kommer inn.
Jeg har aldri følelsen av å være en av mange når jeg er hos Ole Bendik fordi han virker så oppriktig interessert i de løse problemene jeg kommer med.
Anbefales på det aller varmeste!

Meget dyktig

Ole Bendik er meget dyktig og tar alle bekymringer jeg måtte ha seriøst. Han er veldig flink med mennesker og god til å kommunisere.

Flink lege

Ole har vært legen min i fem år, må nå bytte grunnet flytt. Han er flink og sympatisk, føler at han lytter og hjelper deg. Dokk er han alltid forsinket og har dårligt med tid. Er irriterende å måtte vente 15-30min hver gang, trots avtalt tid..

Meget bra og lett tilgjengelig fastlege

Kjellstad er en sympatisk, ung og kompetent lege med empati. Han er tilgjengelig og løsningsorientert.

Vil ikke bytte han med noen annen lege!

Jeg føler virkelig han ønsker å hjelpe meg med mine helse-problemer, og det klarer han også! Han lytter, han ser deg og han gjør noe. Og gjett om det er godt å ha en lege , som en har tiltro til, som kronisk syk pasient. Takk til Dr. Kjelstad! Det kan bli litt ventetid, selvom en har time,men det er verdt å vente. Det er fordi han tar alle pasienetene på alvor..

Fantastisk fastlege

Hadde Kjellstad som fastlege dengang han holdt til nede i Møllergata. Jeg hadde han i ett år og var trist da jeg flyttet. Han er empatisk, dyktig og tar deg på alvor. Han er av de sjeldne.

En dyktig og kompetent lege.

Har haft han som fastlege i mange år og har alltid vært fornøyd! Han tok godt være på meg i graviditeten og hade ikke noen problemer med å ta ekstre prøver av diverse ting når jeg var bekymret for noe. Veldig forståelses full og empatisk, men ærlig når en trenger det. Han ofte er forsinket, men det er et tegn på at han tar seg god tid til deg som patient og ikke stresser deg ut av døren! Kan anbefale han på det varmeste.

Flink lege!

Kjellstad er en dyktig lege, han tar seg tid til deg og ser deg som pasient. Er ikke alt som blir undersøkt, jeg har gått med smerter i magen i noen år, og det viste seg å være en intoleranse som jeg fant ut av etter å ha vært hos bedriftslegen. MÅ selv foreslå behandlinger i blant. Veldig MINUS er den elektroniske timebestillingen, det koster 6 kr for hver mottatte sms ved timebestilling, og det kan til tider bli opp til 3 sms'er.

Dyktig og hyggelig lege, alltid godt mottatt

Ole Bendik Kjellstad er svært hyggelig, jeg opplever ham som lyttende og dyktig. Han har en svært positiv måte å motta pasienten på, virker alltid i godt humør og er avslappet, pluss at han tar deg på alvor. Føler meg trygg hos Kjellstad, han tar seg god tid, bare positivt å si om ham.

Timebestilling er blitt så og si helt elektronisk.

Profesjonell og dyktig

Kjellstad har vist seg som en særdeles profesjonell og dyktig lege, som makter å undersøke mer helhetlig enn hva man evt. har oppsøkt han for. Kan anbefale han til alle som trenger en drivende dyktig fastlege (selv om jeg forstår at dette kan føre til dårligere tilgjengelighet :-) )

Meget dyktig og hyggelig lege

Tar seg god tid og gir pasienten en følelse av å være i de beste hender. Empatisk og hyggelig

En åpen og ærlig lege

Lytter og spør, hører hva du tenker og forteller. Er interessert i pasienten og gir seg ikke før han hr fått utredet alle muligheter. Har lav terskel for å sende til videre utredning hos spesialister.

De varmeste anbefalninger

Jeg har nå hatt Dr. Kjellstad som fastlege i ti år. Jeg var så heldig å havne hos ham på grunn av lokasjon da jeg fikk fastlege i Oslo for første gang, og jeg har siden aldri vært snau med å anbefale ham. Jeg tror snart et tosifra antall av venner og bekjente har byttet til ham opp gjennom årene, og så godt som alle er like fornøyde.
Han er trygg, interessert, empatisk og generelt dyktig, og i motsetning til mange fastleger jeg har hørt skrekkhistorier om, så kjenner han sine egne begrensninger og er snar med å henvise videre til spesialister dersom problemet er utenfor hans felt. Han undervurderer sjelden pasientens innsikt i eget helsebilde!
Som en tilleggskvalitet er han både en morsom fyr, og personlig engasjert i pasienter han har hatt en stund, og har en forbausende hukommelse, ned til de trivielle detaljene. Da føler man seg sett, og det er vel kanskje noe av det viktigste når man er i en sårbar situasjon!

Som flere her nevner, så kan tida på venteværelset drøye en del, men jeg synes det er underordnet nettopp fordi det betyr at han tar seg god tid med hver enkelt. Å bli behandlet som samlebåndsmateriale er aldri en god ting, så da får det heller være at det tar litt ekstra tid. På den annen side får man alltid time fort! Jeg tror sjelden jeg har ventet mer enn en uke på å komme inn, det er et kjempepluss - og av hva jeg skjønner, på ingen måte en selvfølge hos andre leger.

Det eneste minuset er at man ofte må vente litt lenge i telefonkø, og at det hender telefonsvareren ikke blir slått av i tide etter lunsjpause sånn at man ikke kommer gjennom i det hele tatt.

En kjempedyktig lege som lytter til pasienten

Dr. Kjellstad har i de årene jeg har hatt ham som lege vært en svært hyggelig, imøtekommende og tilstedeværende lege. Han har alltid tatt meg på alvor og henvist meg videre undersøkelser og behandlinger når dette har vært nødvendig. Han har alltid tatt seg tid nok når jeg har vært til konsultasjon.

Anbefales!

Dette er en lege som har en litt uformell stil som gjør det enklere å prate.
Han tar gjerne en ekstra undersøkelse eller prøve i tillegg bare for å sjekke alle muligheter. Det setter jeg pris på. Han er alltid rolig selv om han alltid har det travelt, opplever at han har mye pasienter. Gjerne 2 i mellom mens jeg venter på svar på en prøve feks. Til tross for at han alltid har mange pasienter, har han også tatt i mot meg når det har vært "akutt" og løst det innimellom. Eneste som trekker ned totalt er at det mange ganger blir mye venting. En trygg og god lege å ha.

Faglig dyktig

Faglig dyktig, profesjonell og lett å prate med. Er flink til å henvise deg videre til spesialist ved behov.