Lovisenberg legesenter

Geitmyrsveien 45B 0455 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Lovisenberg legesenter

Vanskelig situation

Lege: Ole Bendik Kjellstad Skrevet

Jeg har hatt kjellstad som fastlegen I ca 12år. Han er uenig med meg og tar ikke problemene mine på alvorlig,alltid stress og vanskelig å forstå han Når man er det time hos han er lange vente tid. Jeg er ikke fornøyd med ole bendik som har vært min fastlege.

Hyggelig og imøtekommende

Lege: Søren Sandager Petersen Skrevet

Telefonkonsultasjon. Vikar for min lege. Var svært imøtekommende og hyggelig. På slutten av samtalen satt jeg igjen med en følelse av at jeg var blitt hørt, at han hadde tatt seg god tid, og han ga gode råd.

Fastlege uten mulighet for kontakt

Lege: Søren Sandager Petersen Skrevet

Lovisenberg legesenter informerer at de kan kontaktes på helsenorge.no. Ingen svarer på henvendelser på helsenorge.no!
Ingen svarer på telefon, kun beskjed om ventetid.

På legekontorets hjemmeside henvises det til besoklegen.no. Det er ikke mulig siden siden kommer opp med sikkerhetsadvarsel! Linken til hjelp, kommer med sikkerhetsadvarsel!

Hvordan kan dette senteret være med på Oslo kommunens fastlegeliste?

Lyttende og dyktig

Lege: Kaveh Rashidi Skrevet

Rashidi er en lege jeg fikk tillit til umiddelbart. Han er lyttende, grundig og svært god til å kommunisere. Det er tydelig at han er faglig sterk og en lege som tar pasientene på alvor.

Han henviste raskt til spesialist da videre utredning viste seg å være nødvendig.

Anbefaler ikke

Lege: Ole Bendik Kjellstad Skrevet

Han hører ikke på meg som pasient. Alltid stresset og må masse før og få noe sjekket op, uengasjert i meg.