Klinikken Ved Havet AS

Telefonnummer77 50 52 2277 50 52 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Strandåkeren 21 9414 Harstad
Klinikken Ved Havet AS holder til i Harstad

Siste vurderinger av Klinikken Ved Havet AS

Superduper tannelge

Tannlege: Eliann Jensvoll Skrevet

Når man setter seg i stolen hos Eliann er man i virkelig gode hender. Hun er meget dyktig og nøyaktig og ikke minst har hun et usedvanlig godt humør. Litt sånn syngende tannlege... Utrolig herlig energi ! Må også nevne hennes meget dyktige og omsorgsfulle assistent, Linda Fjellvang. Klinikken ved Havet er på alle måter et godt sted å komme til, både faglig og ivaretakende.

Den beste tannlegen som finnes!

Tannlege: Eliann Jensvoll Skrevet

Anbefaler Eliann på det varmeste!!! Tannlegetimene går som en lek. Om du har tannlegeskrekk, er hun den rette å oppsøke! Terningkast 6!

Fantastisk!

Tannlege: Eliann Jensvoll Skrevet

Jeg er livredd tannleger og Eliann er kjempesnill og tar godt vare på meg når jeg er der. Alt går i mitt tempo, og blir jeg redd så stopper hun opp og stresser ikke med å bli ferdig. Anbefaler henne på det varmeste.

Den bæste tannlegen!

Tannlege: Eliann Jensvoll Skrevet

Ei super dame som e kjæmpeflink i jobben sin! Har sjøl flyttet sørover i landet men tannlege blir eg fortsatt å ha i Harstad !

fantastisk tannlege

Tannlege: Eliann Jensvoll Skrevet

fantastisk tannlege, faktisk den eneste tannlegen jeg stoler på å som får holde på i min munn.
mange år med tannlege skrekk er borte grunnet henne.