Birte Arnesen Ropstad

Autorisasjon (2005)

Kvadraturen Tannlegesenter AS Telefonnummer38 02 36 4938 02 36 ...
Markens Gate 42 4612 Kristiansand S
Birte Arnesen Ropstad er tannlege i Kristiansand

Siste vurderinger av Birte Arnesen Ropstad

Dyktig og varm tannlege

Klinikk: Kvadraturen Tannlegesenter AS Skrevet

Å gå til tannlegen er vel ikke akkurat min favoritt, men tenk at jeg skulle få kjenne på, ikke glede, men greit nok likevel, er takket være min dyktige tannlege. Tålmodig, god til å forklare, humor og ikke minst hennes evne til å ta vekk enhver urolig følelse jeg måtte ha i forbindelse med en tannbehandling. Jeg har anbefalt henne i alle himmelretninger og vil fortsette med det. Hun har noe som få andre tannleger har. En helhet som gjør min opplevelse god.

Utrolig god tannlege!

Klinikk: Kvadraturen Tannlegesenter AS Skrevet

Dette må være den snilleste tannlegen ever! Ho er så utrolig dyktig og forklarer alt hva hun skal gjøre,veldig beroligende for en person med tannlegeskrekk. Jeg vil absolutt anbefale henne på det varmeste...jeg vil ikke vurdere å bytte tannlege.

En meget bra tannlege opplevelse

Klinikk: Kvadraturen Tannlegesenter AS Skrevet

Nye,flotte lokaler med moderne og bra utstyr var en god start. Her blir man møtt med et smil og man føler seg velkommen umiddelbart.
- Hun forklarer hele tiden og tar seg god tid. Man føler seg veldig godt ivaretatt fra start til slutt.

Verdens snilleste tannlege!!

Klinikk: Kvadraturen Tannlegesenter AS Skrevet

Jeg har gått til mange tannleger (mange veldig flinke og snille også),men ingen overgår Birte. For en person med ekstrem tannlegeskrekk har hun vært redningen. Birte er utrolig tålmodig,forsiktig og flink!! Hun forklarer alt hun gjør,stresser aldri med tiden selv om det kan drøye ut pga redsel og spørmål. Hun har et veldig behagelig og trygt vesen,og hun gjør alt hun kan for at man ikke skal ha smerter under behandlingen. Jeg anbefaler Birte av hele mitt hjerte,og jeg kommer aldri til å bytte til en annen tannlege!

Veldig flink og rolig tannlege

Klinikk: Kvadraturen Tannlegesenter AS Skrevet

Tar deg med tannlegeskrekk på alvor, veldig flink og vinnende vesen. Har nye fine lokaler, med topp utstyr.