Manglerud Tannhelsesenter AS

Plogveien 6 0679 Oslo
Manglerud Tannhelsesenter AS holder til i Oslo

Siste vurderinger av Manglerud Tannhelsesenter AS

Vil ikke anbefale denne tannlegen.

Tannlege: van Anh Thi Dinh Skrevet

Vil ikke anbefale henne til noen. Stressende tannlege som kun ønsker å tjene penger. Kom med mange tilbud. Pratet masse, uten å høre eller tok seg tid til å høre på hva jeg hadde å si. Begynte behandlingen uten å lese hva hun hadde gjort tidligere. Hun glemte hva som ble gjort forrige gang, mistet ting fordi hun ville bli fortest mulig ferdig for å få neste kunde inn. Følte at jeg fikk kjempe dårlig tannbehandling og dårlig service.

Hege Schriwer er en tannlege det ikke finnes maken til

Tannlege: Hege Schriwer Skrevet

Alltid blid, imøtekommende og positiv. Man føler seg sett, hørt og ivaretatt. Tannlegeskrekk? Ikke noe problem hvis du går til Hege. Lett å få time og holder tidskjema godt. Anbefales!

Veldig koselig tannlege

Tannlege: van Anh Thi Dinh Skrevet

Denne tannlegen tar hensyn til nervøse pasienter og forhaster seg ikke. Hun er kjempehyggelig og småprater masse, i tillegg til at hun er dyktig.

Kjempeflink tannlege

Tannlege: van Anh Thi Dinh Skrevet

Beste tannlegen jeg har hatt 😃 Hun er veldig forsiktig og forklarer alltid hva hun gjør og hvorfor. Føler meg alltid godt ivaretatt av tannlegen, og resepsjonisten er veldig hyggelig.

Hyggelig tannlege

Tannlege: Hege Schriwer Skrevet

Har vært fast kunde i mange år men etter siste besøk da jeg følte meg ranet blir det nok desverre siste gang.
Har alltid tidligere vært fornøyd med prisnivået men å betale 2800kr for 25min blir for meg for dyrt. Burde ha opplyst om dette før behandling