Manglerud Tannhelsesenter AS

Plogveien 6 0679 Oslo
Manglerud Tannhelsesenter AS holder til i Oslo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Manglerud Tannhelsesenter AS

Kjempeflink tannlege

Tannlege: van Anh Thi Dinh Skrevet

Beste tannlegen jeg har hatt 😃 Hun er veldig forsiktig og forklarer alltid hva hun gjør og hvorfor. Føler meg alltid godt ivaretatt av tannlegen, og resepsjonisten er veldig hyggelig.

Hyggelig tannlege

Tannlege: Hege Schriwer Skrevet

Har vært fast kunde i mange år men etter siste besøk da jeg følte meg ranet blir det nok desverre siste gang.
Har alltid tidligere vært fornøyd med prisnivået men å betale 2800kr for 25min blir for meg for dyrt. Burde ha opplyst om dette før behandling

Superfornøyd!

Tannlege: van Anh Thi Dinh Skrevet

Hun er dyktig, blid og behagelig 😁
Den beste tannlege jeg har hatt. Hun anbefales på det sterkeste⚘

The Best Dentist

Tannlege: Hege Schriwer Skrevet

Jeg har aldri vært hos tannlege siden jeg kom til Norge 2008. Jeg var så skeptisk og VAR redd. Og davar det på tide å få time hos tannlege. Og jeg valgte Hege Skriwer. Hun er meget behagelig, snill, omsorgsfull og er veldig flink.

Det var så komfortabelt å være der og ikke skummelt i det hele tatt. Jeg er veldig glad for at jeg valgte henne og kan sterk anbefaler.

Nå gleder meg hver gang jeg får time hos henne. :)

Anbefales!

Tannlege: van Anh Thi Dinh Skrevet

Svært vennlig personal og dyktig tannlege, man føler seg opplyst hele veien under behandlingen og de er alle svært profesjonelle. Pleien er god og gode råd følger med, beste tannlege jeg har vært borti.