Hege Schriwer

Manglerud Tannhelsesenter AS Prisliste

Siste vurderinger av Hege Schriwer

The Best Dentist

Klinikk: Manglerud Tannhelsesenter AS Skrevet

Jeg har aldri vært hos tannlege siden jeg kom til Norge 2008. Jeg var så skeptisk og VAR redd. Og davar det på tide å få time hos tannlege. Og jeg valgte Hege Skriwer. Hun er meget behagelig, snill, omsorgsfull og er veldig flink.

Det var så komfortabelt å være der og ikke skummelt i det hele tatt. Jeg er veldig glad for at jeg valgte henne og kan sterk anbefaler.

Nå gleder meg hver gang jeg får time hos henne. :)

En dyktig kvitrefugl.

Klinikk: Manglerud Tannhelsesenter AS Skrevet

Hun har medfølelse og empati, hun hører etter hva pasienten sier. Jeg hadde tannlegeskrekk i ekstrem grad, når min samboer skaffet meg time hos Hege for 6-7 år siden. Jeg er godt over 50, men nå går jeg regelmessig til tannlegen for første gang i mitt voksne liv. Og da har vi vært gjennom det meste, rotfyllinger, visdomstenner osv.
Tidligere trengte jeg valium bare jeg skulle til undersøkelse, da hele kjeven låste seg etter behandling. Nå trengs det virkemiddelet kun når man skal gjøre inngrep som krever bedøvelse. Samt tannstensfjerning da !!
Takk Hege og Unni

BESTE TANNLEGEN

Klinikk: Hege Schriwer Skrevet

Super fornøyd med Hege som tannlege. Tar veldig hensyn til min tannlegeskrekk. Forsiktig. Flink. Rolig. Trygg. Kunne ikke valgt meg en bedre tannlege.

God tannlege

Klinikk: Manglerud Tannhelsesenter AS Skrevet

Min første private tannlege etter jeg har vært hos offentlig.
Meget fornøyd med at jeg valgte henne.

Flink til å gi råd, forteller hva hun skal gjøre og passer på.

omsorgsfull tannlege

Klinikk: Hege Schriwer Skrevet

Hege er blid og viser hensyn. Godt å gå til henne når jeg har en rest av tannlegeskrekken hengende igjen etter erfaringene fra skoletannlegetiden. I tillegg har de ny teknologi på tannlegekontoret, og er ikke redde for å spørre spesialister hvis det er noe som er komplisert.