Hege Schriwer

Autorisasjon (2008)

Hege Schriwer er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Hege Schriwer

Hege Schriwer er en tannlege det ikke finnes maken til

Klinikk: Manglerud Tannhelsesenter AS Skrevet

Alltid blid, imøtekommende og positiv. Man føler seg sett, hørt og ivaretatt. Tannlegeskrekk? Ikke noe problem hvis du går til Hege. Lett å få time og holder tidskjema godt. Anbefales!

Hyggelig tannlege

Klinikk: Manglerud Tannhelsesenter AS Skrevet

Har vært fast kunde i mange år men etter siste besøk da jeg følte meg ranet blir det nok desverre siste gang.
Har alltid tidligere vært fornøyd med prisnivået men å betale 2800kr for 25min blir for meg for dyrt. Burde ha opplyst om dette før behandling

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Hege Schriwer Skrevet

Prater masse og er alltid i godt humør! Faglig dyktig og veit hva hun gjør.

Er meget glad for at jeg har henne som tannlege.

The Best Dentist

Klinikk: Manglerud Tannhelsesenter AS Skrevet

Jeg har aldri vært hos tannlege siden jeg kom til Norge 2008. Jeg var så skeptisk og VAR redd. Og davar det på tide å få time hos tannlege. Og jeg valgte Hege Skriwer. Hun er meget behagelig, snill, omsorgsfull og er veldig flink.

Det var så komfortabelt å være der og ikke skummelt i det hele tatt. Jeg er veldig glad for at jeg valgte henne og kan sterk anbefaler.

Nå gleder meg hver gang jeg får time hos henne. :)

En dyktig kvitrefugl.

Klinikk: Manglerud Tannhelsesenter AS Skrevet

Hun har medfølelse og empati, hun hører etter hva pasienten sier. Jeg hadde tannlegeskrekk i ekstrem grad, når min samboer skaffet meg time hos Hege for 6-7 år siden. Jeg er godt over 50, men nå går jeg regelmessig til tannlegen for første gang i mitt voksne liv. Og da har vi vært gjennom det meste, rotfyllinger, visdomstenner osv.
Tidligere trengte jeg valium bare jeg skulle til undersøkelse, da hele kjeven låste seg etter behandling. Nå trengs det virkemiddelet kun når man skal gjøre inngrep som krever bedøvelse. Samt tannstensfjerning da !!
Takk Hege og Unni