Bolteløkka Legesenter

Sofies gate 60 0168 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bolteløkka Legesenter

Dyktig lege som bryr seg om pasienten

Lege: Jan Andreas Saxlund Pahle Skrevet

Andreas er først og fremst en dyktig lege. Han bryr seg om pasienten sin og tar det man sier på alvor.

Veldig fornøyd!

Lege: Åsne Flatland Skrevet

Utrolig flink og tar seg tid til meg som pasient. Absolutt beste fastlegen jeg har hatt.
Blir like imponert over hvor tilstedeværende hun er.

Dyktig fastlege

Lege: Anna Stavdal Skrevet

Jeg har hatt Anna Stavdal som min fastlege i mer enn 20 år. Alltid god oppfølging! Kan anbefales på det varmeste!

Nedlatende og utrivelig

Lege: Anna Stavdal Skrevet

Dessverre er, slik jeg ser det, Stavdal et bevis på at man kan være blottet for empati og menneskekjennskap og jobbe som lege i haugevis av år. Jeg har vært hos henne to ganger (fordelt på flere år) og begge gangene har hun vært nedlatende og blottet for empati og medmenneskelighet. Første gangen var jeg langt nede på grunn av at jeg sliter med autoimmun sykdom. Jeg måtte bruke lang tid for å bearbeide legetimen, hvor hun gjorde alt hun kunne for at jeg skulle føle meg verre. Andre gangen (for en mnd siden) ga jeg henne en ny sjanse da jeg måtte ha en hastetime og min fastlege ikke var tilstede. Samme leksa om igjen. Denne gangen var ikke jeg like psykisk svak, noe hun tydelig merket, for hun forsøkte å ro seg inn igjen etter å ha fornærmet meg ganske grovt. Kommer aldri til å akseptere å gå til henne igjen. Bruk ikke Stavdal om psyken er ute av balanse. Man skal være ganske sterk for å tåle de meldingene som kommer fra henne.

Varm og omtenksom

Lege: Jan Andreas Saxlund Pahle Skrevet

Har hatt Jan Andreas Saxlund Pahle som lege i flere år. Er veldig fornøyd
Problemet er at det er vanskelig å få time. Virker som de har for mange på listen av pasienter.