Anna Stavdal

Bolteløkka Legesenter

1989

Bolteløkka Legesenter Telefonnummer22 93 23 0022 93 23 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sofies gate 60 0168 Oslo
Anna Stavdal er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anna Stavdal

Kunnskapsrik

Rett fram og trygg. Hun gir opplysninger som er lette å forstå. Følger opp behov for nye resepter og nye legetime.

Kompetent, trygg og faglig sterk

Opplever alltid å bli tatt på alvor og bli hørt.
Er rolig og lyttende.
Tar ikke unødvendige prøver, eller skriver ut resepter i fleng.

Nedlatende og uinteressert

Anna Stavdal har vært min fastlege i flere år og hun oppleves som en lege som ikke lytter til hva pasienten har å fortelle. Hun viser tydelig at hun ønsker å runde av samtalen FØR de 20 min. er over og er rett og slett veldig opptatt med sitt - ikke pasienten. Hver eneste gang jeg har vært der, holder hun på å runde av forrige pasient med journalskriving eller signering av noe. Det naturlige vil være at hun lar pasienten slippe å sitte inne på kontoret hennes og vente på at hun skal bli ferdig med journalskriving eller andre ting som overhodet ikke har noe med neste pasient å gjøre. Trist å se en allmennpraktiker som er så lite opptatt av å være lege.

Helsepersonellet ellers er helt fantastisk!

Hard og lite empatisk lege

Jeg vil beskrive Anna som en lite empatisk lege. Mange pasienter vil kanskje trives med dette og hun fungerer nok fint i forhold til ordinære plager. Anbefales ikke i forhold til psyke og utmattelse og liknende der empati er en fordel. Oppleves som autoritær, lite nysgjerrig på plagene, liten vilje til henvisning, ikke interessert i å høre ferdig, og jeg sitter igjen med følelse av å være dum, oversensitiv og i veien. Hun fortalte meg hvor mange pasienter hun skulle besøke den dagen og hvor lite tid hun hadde. Kanskje snakker hun mindre nedlatende til jevnaldrende. For meg var dette et mareritt.

Kan legge til at personalet på Bolteløkka for øvrig er veldig hyggelige og effektive.

Den beste!

Anna er meget faglig sterk , og i tillegg er hun et medmenneske.

Jeg føler meg sett, og er trygg i hennes hender.
Har aldri møtt makan ☺️
Takk Anna!

Noget lang ventetid på telefonen til tider, men da kan man bare tørke litt støv så lenge Imøtekommende og hjelpsomt personale.