Anna Stavdal

Sofies gate 60 0168 Oslo
Anna Stavdal er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anna Stavdal

Kan dessverre ikke anbefale

1. Denne legen er nesten utilgjengelig, selv for de som har henne som fastlege. Du må regne med å få ulike nyutdannede leger når du bestiller time. Gjerne en ny lege hver gang.

2. Når du først får time hos legen selv, så virker hun lite engasjert og vegrer seg for å gå dypere inn i forholdet og er svært lite villig til å henvise til spesialist. Hun har en tendens til å bagatellisere og viser i liten grad engasjement og vilje til å komme til bunns i problemene. Det virker som om hun ikke ønsker noe bryderi.

Jeg må nesten konkludere med at hun sikkert er en grei lege om du er en av de som oppsøker lege for småplager, men jeg kan dessverre ikke anbefale henne den dagen du har et mer alvorlig problem som behøver grundigere utredning og et større engasjement fra legen.

En trygg og god lege

Anbefales absolutt! Jeg har vært til kontroll hos henne gjennom et litt vanskelig svangerskap. Må sjeldent vente, og de få gangene det har skjedd har det aldri vært lenge. Føler hun har den tiden som trengs, stiller med den informasjonen jeg trenger og har generelt følt meg godt tatt vare på. Såpass mye at jeg droppet jordmorbesøkene (der det var helt håpløst å få time).

Svært dyktig, veldig fornøyd!

Anna Stavdal har vært fastlegen min i over 10 år, og jeg har vært hos henne med både smått og stort. Hun er en svært dyktig fastlege som blir raskt ferdig med de enkle konsultasjonene, men som evner å være tilstede når det er mer alvor med kroppen eller livet. Varmt anbefalt.

Trygg og fagsterk

Anna har vært min lege i fem år nå, alltid tilstede og hun har tatt alle mine problemer på alvor, små og store. Hun er rolig og dyktig. Anbefaler Stavdal på det varmeste.

Skuffet på tross av anbefaling

Nå har jeg hatt Stavdal som fastlege i snart 8 år, og sto på venteliste etter anbefaling av en kollega i over et år for å få henne. I begynnelsen var jeg veldig fornøyd, men når jeg etter hvert fikk behov for å snakke om ting som jeg syns var vanskelig, ble jeg vært svært skuffet. Hun viser liten interesse for det psykiske, og jeg følte meg avfeid før jeg følte jeg fikk forklart noe som helst. Det er også nesten umulig å få time hos henne, og ofte har jeg fått turnuslege. Turnuslegene har vist mer forståelse og omsorg enn fastlegen selv, men noen ganger ønsker man ikke å prate med en ung mannlig turnuslege man aldri har møtt før. Hun blir beskrevet som faglig dyktig, og det stemmer sikkert, men jeg har ikke mye erfaring siden jeg heldigvis sjeldent er syk. Jeg bestiller kun legetime hvis det er influensa eller noe annet fysisk hun faktisk kan hjelpe meg med. Tror hun passer bedre som foredragsholder for andre leger enn som fastlege.
Jeg har ikke orket å bytte fastlege før nå, for tidligere var det ingen tilbakemeldinger på legene, og nesten umulig å velge. Jeg ble svært glad da jeg oppdaget at man kunne lese kundevurderinger, og derfor føles det viktig å fortelle om mine egne erfaringer til andre som syns det er vanskelig å velge.