Anna Stavdal

Sofies gate 60 0168 Oslo
Anna Stavdal er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anna Stavdal

Skuffet og veldig misfornøyd

Denne legen tar deg ikke alvorlig, bruker så lite tid for deg som mulig og bagataliserer problemene dine. Det er nesten altid lang ventetid (hvis du ikke ønsker å se vikaren istedet) og du får aldri informasjonen du trenger hvis du ikke insisterer. Av og til gjorde hun narr av meg for å stille altfor mange sporsmål, selv om det var god grunn til å være bekymret.

Anbefaler ikke.

Kan dessverre ikke anbefale

1. Denne legen er nesten utilgjengelig, selv for de som har henne som fastlege. Du må regne med å få ulike nyutdannede leger når du bestiller time. Gjerne en ny lege hver gang.

2. Når du først får time hos legen selv, så virker hun lite engasjert og vegrer seg for å gå dypere inn i forholdet og er svært lite villig til å henvise til spesialist. Hun har en tendens til å bagatellisere og viser i liten grad engasjement og vilje til å komme til bunns i problemene. Det virker som om hun ikke ønsker noe bryderi.

Jeg må nesten konkludere med at hun sikkert er en grei lege om du er en av de som oppsøker lege for småplager, men jeg kan dessverre ikke anbefale henne den dagen du har et mer alvorlig problem som behøver grundigere utredning og et større engasjement fra legen.

En trygg og god lege

Anbefales absolutt! Jeg har vært til kontroll hos henne gjennom et litt vanskelig svangerskap. Må sjeldent vente, og de få gangene det har skjedd har det aldri vært lenge. Føler hun har den tiden som trengs, stiller med den informasjonen jeg trenger og har generelt følt meg godt tatt vare på. Såpass mye at jeg droppet jordmorbesøkene (der det var helt håpløst å få time).

Svært dyktig, veldig fornøyd!

Anna Stavdal har vært fastlegen min i over 10 år, og jeg har vært hos henne med både smått og stort. Hun er en svært dyktig fastlege som blir raskt ferdig med de enkle konsultasjonene, men som evner å være tilstede når det er mer alvor med kroppen eller livet. Varmt anbefalt.

Trygg og fagsterk

Anna har vært min lege i fem år nå, alltid tilstede og hun har tatt alle mine problemer på alvor, små og store. Hun er rolig og dyktig. Anbefaler Stavdal på det varmeste.