Anna Stavdal

Autorisasjon (1989)

Anna Stavdal er en av 604 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anna Stavdal

Utrolig dyktig lege

Jeg har hatt Anna Stavdal som min fastlege i mer enn 10 år. Hun er kunnskapsrik, varm og lyttende. Utrolig dyktig lege. Alle på fastlegekontoret er hyggelige og behjelpelige. En utrolig dyktig vikar for Anna også.
Må dessverre bytte på grunn av flytting.

Arrogant, mangel på empati, ufin

Fikk en hastetime pr tlf i julen da min fastlege ikke var tilgjengelig. Ble møtt med en kvass tone, lite opptatt av å høre på hva jeg hadde å si. Slitt med magesmerter i over 2 mnd. Henvist til gastroskopi av sykehuset, og fikk beskjed om å ta kontakt med fastlege dersom tilstanden forverret seg. Har hatt magesmerter hele julen, uggen, kvalme og nedsatt matlyst. Hun var ikke interessert i å skrive en sykemelding til meg for hun «kjente» meg ikke, tross for at leger kan lese seg opp i journal?? Hva er vitsen med time hos en annen lege dersom de ikke er interessert eller kan bistå med noe som helst?

Svært nedlatende og arrogant i samtale, mangel på empati og belærer meg om regelverket. Aldri i livet om jeg drar til henne igjen.

Profesjonell, konstruktiv og empatisk fastlege

Jeg har hatt Anna Stavdal som fastlege i nærmere 25 år, som student, mor og nå snart er på vei inn i overgangsalderen. Oppfatter Stavdal som en fagperson som er opptatt av å se hele pasienten i kontekst, og har alltid blitt møtt profesjonelt, konstruktivt og empatisk. Kan varmt anbefale Stavdal, som med kunnskap og ro formidler faget sitt på en trygg og inkluderende måte.

Dyktig fastlege

Jeg har hatt Anna Stavdal som min fastlege i mer enn 20 år. Alltid god oppfølging! Kan anbefales på det varmeste!

Nedlatende og utrivelig

Dessverre er, slik jeg ser det, Stavdal et bevis på at man kan være blottet for empati og menneskekjennskap og jobbe som lege i haugevis av år. Jeg har vært hos henne to ganger (fordelt på flere år) og begge gangene har hun vært nedlatende og blottet for empati og medmenneskelighet. Første gangen var jeg langt nede på grunn av at jeg sliter med autoimmun sykdom. Jeg måtte bruke lang tid for å bearbeide legetimen, hvor hun gjorde alt hun kunne for at jeg skulle føle meg verre. Andre gangen (for en mnd siden) ga jeg henne en ny sjanse da jeg måtte ha en hastetime og min fastlege ikke var tilstede. Samme leksa om igjen. Denne gangen var ikke jeg like psykisk svak, noe hun tydelig merket, for hun forsøkte å ro seg inn igjen etter å ha fornærmet meg ganske grovt. Kommer aldri til å akseptere å gå til henne igjen. Bruk ikke Stavdal om psyken er ute av balanse. Man skal være ganske sterk for å tåle de meldingene som kommer fra henne.