Anna Stavdal

Autorisasjon (1989)

Anna Stavdal er en av 546 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anna Stavdal

Anbefales!

Har vært pasient hos Anna i mange år nå.
Hun er for meg en lege som ser mennesket meg og er meget faglig kompetent. Tar seg god tid selv om hun har mye å gjøre. Anna er et empatisk menneske. Hun er sikkert en lege som kan si i fra om det skulle være noe, men det trenger vi pasienter innimellom.

Må minne de som er missfornøyde på at man kan bytte fastlege 2 ganger i året.
Anna må nok slite med meg så lenge hun jobber som fastlege 😉

Dyktig og kunnskapsrik

Stavdal har vært min fastlege i ca 20 år. Hun er slik en fastlege bør være, hun henviser til spesialist om det er utenfor fastlegens område, er opptatt av å ikke sykeliggjøre folk og vet å skille mellom det som må tas tak i og det som går over av seg selv. Hun er erfaren og trygg.

Kunnskapsrik

Rett fram og trygg. Hun gir opplysninger som er lette å forstå. Følger opp behov for nye resepter og nye legetime.

Kompetent, trygg og faglig sterk

Opplever alltid å bli tatt på alvor og bli hørt.
Er rolig og lyttende.
Tar ikke unødvendige prøver, eller skriver ut resepter i fleng.

Nedlatende og uinteressert

Anna Stavdal har vært min fastlege i flere år og hun oppleves som en lege som ikke lytter til hva pasienten har å fortelle. Hun viser tydelig at hun ønsker å runde av samtalen FØR de 20 min. er over og er rett og slett veldig opptatt med sitt - ikke pasienten. Hver eneste gang jeg har vært der, holder hun på å runde av forrige pasient med journalskriving eller signering av noe. Det naturlige vil være at hun lar pasienten slippe å sitte inne på kontoret hennes og vente på at hun skal bli ferdig med journalskriving eller andre ting som overhodet ikke har noe med neste pasient å gjøre. Trist å se en allmennpraktiker som er så lite opptatt av å være lege.

Helsepersonellet ellers er helt fantastisk!