Anna Stavdal

Bolteløkka Legesenter
Kvinne, 61 år

Spesialisering

Allmennmedisin

Godkjenning

Autorisasjon (1989)

Ledige plasser

0 av 1400
Motta varsel når denne legen får ledig plass

Venteliste

11 personer

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Anna Stavdal er en av 546 fastleger i Oslo

Brukernes vurderinger

Samlet vurdering
(46)
46 vurderinger
Tilgjengelighet
(35)
35 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(39)
39 vurderinger
Service
(34)
34 vurderinger

Siste vurderinger av Anna Stavdal

Trygg og kunnskapsrik

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Godt skjønn. Rask når det gjelder. Snill, men hun lar seg ikke pille på nesen. Hun er en god støtte.

Anbefales!

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Har vært pasient hos Anna i mange år nå.
Hun er for meg en lege som ser mennesket meg og er meget faglig kompetent. Tar seg god tid selv om hun har mye å gjøre. Anna er et empatisk menneske. Hun er sikkert en lege som kan si i fra om det skulle være noe, men det trenger vi pasienter innimellom.

Må minne de som er missfornøyde på at man kan bytte fastlege 2 ganger i året.
Anna må nok slite med meg så lenge hun jobber som fastlege 😉

Dyktig og kunnskapsrik

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Stavdal har vært min fastlege i ca 20 år. Hun er slik en fastlege bør være, hun henviser til spesialist om det er utenfor fastlegens område, er opptatt av å ikke sykeliggjøre folk og vet å skille mellom det som må tas tak i og det som går over av seg selv. Hun er erfaren og trygg.

Kunnskapsrik

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Rett fram og trygg. Hun gir opplysninger som er lette å forstå. Følger opp behov for nye resepter og nye legetime.

Kompetent, trygg og faglig sterk

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Opplever alltid å bli tatt på alvor og bli hørt.
Er rolig og lyttende.
Tar ikke unødvendige prøver, eller skriver ut resepter i fleng.