Bolteløkka Legesenter

Telefonnummer22 93 23 0022 93 23 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sofies gate 60 0168 Oslo

Siste vurderinger av Bolteløkka Legesenter

Kunnskapsrik

Lege: Anna Stavdal Skrevet

Rett fram og trygg. Hun gir opplysninger som er lette å forstå. Følger opp behov for nye resepter og nye legetime.

Finnes ikke bedre

Lege: Jan Andreas Saxlund Pahle Skrevet

Andreas har vært fastlege til både meg og sønnen min i mange år.
Selv om vi har flyttet langt unna så bytter vi ikke fastlege!
Andreas er lydhør, engasjert, løsningsorientert og dyktig! Han bryr seg virkelig om oss, og sønnen min gleder seg alltid til å dra til han.

Beste legen jeg har hatt

Lege: Hilde Katrin Skrede Skrevet

Etter flere dårlige opplevelser med fastleger, fikk jeg tips om Hilde Skrede fra en i behandlingsteamet. Jeg har alltid følt meg møtt, sett og lyttet til. Hun er empatisk og kommuniserer godt. Hun tar dine problemer på alvor! Forstår seg godt på psykisk helse. Etter mange år måtte jeg dessverre flytte og bytte lege, det var kjipt. Eneste minus er lang vente tid på og få time.

Kompetent, trygg og faglig sterk

Lege: Anna Stavdal Skrevet

Opplever alltid å bli tatt på alvor og bli hørt.
Er rolig og lyttende.
Tar ikke unødvendige prøver, eller skriver ut resepter i fleng.

Nedlatende og uinteressert

Lege: Anna Stavdal Skrevet

Anna Stavdal har vært min fastlege i flere år og hun oppleves som en lege som ikke lytter til hva pasienten har å fortelle. Hun viser tydelig at hun ønsker å runde av samtalen FØR de 20 min. er over og er rett og slett veldig opptatt med sitt - ikke pasienten. Hver eneste gang jeg har vært der, holder hun på å runde av forrige pasient med journalskriving eller signering av noe. Det naturlige vil være at hun lar pasienten slippe å sitte inne på kontoret hennes og vente på at hun skal bli ferdig med journalskriving eller andre ting som overhodet ikke har noe med neste pasient å gjøre. Trist å se en allmennpraktiker som er så lite opptatt av å være lege.

Helsepersonellet ellers er helt fantastisk!