Bolteløkka Legesenter

Tlf: 22 93 23 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Bolteløkka Legesenter

Nedlatende og uinteressert

Lege: Anna Stavdal Skrevet

Anna Stavdal har vært min fastlege i flere år og hun oppleves som en lege som ikke lytter til hva pasienten har å fortelle. Hun viser tydelig at hun ønsker å runde av samtalen FØR de 20 min. er over og er rett og slett veldig opptatt med sitt - ikke pasienten. Hver eneste gang jeg har vært der, holder hun på å runde av forrige pasient med journalskriving eller signering av noe. Det naturlige vil være at hun lar pasienten slippe å sitte inne på kontoret hennes og vente på at hun skal bli ferdig med journalskriving eller andre ting som overhodet ikke har noe med neste pasient å gjøre. Trist å se en allmennpraktiker som er så lite opptatt av å være lege.

Helsepersonellet ellers er helt fantastisk!

Hard og lite empatisk lege

Lege: Anna Stavdal Skrevet

Jeg vil beskrive Anna som en lite empatisk lege. Mange pasienter vil kanskje trives med dette og hun fungerer nok fint i forhold til ordinære plager. Anbefales ikke i forhold til psyke og utmattelse og liknende der empati er en fordel. Oppleves som autoritær, lite nysgjerrig på plagene, liten vilje til henvisning, ikke interessert i å høre ferdig, og jeg sitter igjen med følelse av å være dum, oversensitiv og i veien. Hun fortalte meg hvor mange pasienter hun skulle besøke den dagen og hvor lite tid hun hadde. Kanskje snakker hun mindre nedlatende til jevnaldrende. For meg var dette et mareritt.

Kan legge til at personalet på Bolteløkka for øvrig er veldig hyggelige og effektive.

Den beste!

Lege: Anna Stavdal Skrevet

Anna er meget faglig sterk , og i tillegg er hun et medmenneske.

Jeg føler meg sett, og er trygg i hennes hender.
Har aldri møtt makan ☺️
Takk Anna!

Noget lang ventetid på telefonen til tider, men da kan man bare tørke litt støv så lenge Imøtekommende og hjelpsomt personale.

Dyktig og fin å snakke med

Lege: Anna Stavdal Skrevet

Anna Stavdal var min fastlege i 16 år. Jeg måtte dessverre bytte lege grunnet flytting.
Jeg har opplevd å alltid bli tatt på alvor, og har fått god hjelp fra henne, enten det har vært råd, resepter eller henvisninger videre der det har vært behov for det. Jeg har følt meg veldig godt ivaretatt som hennes pasient.

Trygg og god

Lege: Anna Stavdal Skrevet

Har alltid fått den hjelpen jeg trenger hos Anna Stavdal. Hun har vært min fastlege siden 2002 ca og er en erfaren lege. Hun er rolig og lytter interessert.
Må også nevne de fantastiske sekretærene på dette legesenteret, de er alltid hyggelige og hjelpsomme og det er aldri lenge å vente i telefonen. Får time på dagen når det en sjelden gang er behov for det. Når det er sagt har jeg de siste gangene fått vikarlege/turnuslege hvis jeg ikke har kunnet vente, har vært helt ok. Så ventetid har hun.