Bolteløkka Legesenter

Sofies gate 60 0168 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bolteløkka Legesenter

Får du Pahle er du heldig

Lege: Jan Andreas Saxlund Pahle Skrevet

Pahle var min fastlege i ett år mens jeg bodde i byen. Han er interessert, nysgjerrig, åpen og imøtekommende. Han interesserer seg for mange fagfelt og har en holistisk tilnærming til faget. Har du sammensatte plager går han grundig tilverks for å finne årsaker og sammenhenger, heller enn å bare behandle hver plage individuelt. I stedet for å bare skrive ut en medisin, så prøvde han å komme bakenfor problemet. Han publiserer en del i fagtidsskrift ser jeg, og kjemper for fastlegeordningen og pasienters rettigheter. Det er jo ikke verst. Og barna liker ham. Tommel opp!

Anbefaler på det sterkeste

Lege: Åsne Flatland Skrevet

Jeg har vært hos fastlege Åsne Flatland gjennom svangerskap og blitt møtt med stor forståelse og interesse. Jeg har følt meg svært trygg og ivaretatt. Hun er dyktig, trygg, kunnskapsrik og det er lav terskel for spørsmål.

Jeg synes også alle som jobber på klinikken er veldig hyggelige og det er god atmosfære.

Jeg har gjennom årene hatt ulike fastleger og Åsne er den beste jeg har hatt. Jeg vil anbefale henne på det aller sterkeste.

God lege. Ærlig og ryddig.

Lege: Åsne Flatland Skrevet

Jeg har mange problemer som jeg ofte har gruet meg for å gå til lege med fordi de høres ut som bagateller. Men hvis man har "styggen på ryggen" hele tiden så kan det ødelegge et menneske. Endelig har jeg fått en fastlege som virker interessert i å forstå meg, ikke bare jatte med eller henvise videre. Jeg byttet fastlege fordi den forrige jeg hadde aldri hadde ledige timer og jeg havnet hos forskjellige vikarer. Nå føler jeg at jeg har truffet blink. Åsne Flatland er en ærlig og ryddig lege, til å stole på.

Lite imøtekommende

Lege: Anna Stavdal Skrevet

Dessverre opplevde jeg Dr. Stavdal som lite imøtekommende den korte perioden jeg hadde henne som fastlege.

Hun virket uinteressert i det jeg hadde å si, avfeide raskt mine bekymringer, og var tilbakeholden med prøvetaking. Jeg dro derfra uten verken å ha blitt betrygget eller å ha fått ta en eneste prøve.

«Redningen» for meg ble å oppsøke det private helsevesenet for oppfølging frem til jeg fikk byttet fastlege.

Jeg leser av andre vurderinger at flere opplever henne som dyktig, så dette kan ha å gjøre med dårlig kjemi, men jeg pleier å komme overens med de fleste, jobber selv innen helse/omsorg og har ikke opplevd lignende med andre fastleger.

Jeg anbefaler ikke Dr. Stavdal hvis man ønsker en lyttende fastlege som tar en på alvor og følger opp bekymringer og behov for undersøkelser/prøvetaking.

Streng

Lege: Åsne Flatland Skrevet

Kunnskapsrik, men streng. Bestilte time spesifikt for en test, fikk beskjed om at dette var unødvendig selv om jeg ønsket å ta den. I mine tilfeller har hun vært veldig rask, Lite interessert i å høre. holdningen er litt «ovenfra og ned».