Bolteløkka Legesenter

Sofies gate 60 0168 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bolteløkka Legesenter

Effektiv, kunnskapsrik og forståelsesfull

Lege: Åsne Flatland Skrevet

Flatland går rett på sak når du kommer til legekontoret, og er veldig effektiv samtidig som hun er imøtekommende. Hun lytter til det som blir sagt og har gode, velbegrunnede svar på alt. Forklarer alt som må gjøres, kan skje eller ikke kommer til å skje på en enkel og grei måte som gjør det lett for pasienten å forstå. Med andre ord forstår jeg alle 'beslutninger' og behandlinger som blir gjort. Som pasient føler jeg at jeg er i veldig trygge hender når jeg er hos Flatland.

Super, empatisk og flink

Lege: Hilde Katrin Skrede Skrevet

Hilde er super! tar seg tid, setter seg inn i saker og har også en veldig flink og hyggelig vikar når hun er borte eller eller har full kalender. Hun er trygg og faglig oppdatert, men henviser også videre ved behov.

Hyggelig

Lege: Åsne Flatland Skrevet

Hun er en veldig hyggelig dame som har absolutt gode intensjoner!

Det er bare at hun aldri har tid til å høre på meg og timene er som oftest forhastet, greit nok det, men hun er ofte forsinket så det henger kanskje sammen; Noe jeg har full forståelse for!

Jeg har ofte benyttet meg av private klinikker i steden, da de eneste timene som er tilgjengelig hos hun er flere uker fremover i tid. Det virker lite produktivt for meg å vente lenge på en time som jeg nesten ikke får noe ut av.

Ofte går jeg ut fra timen med flere spørsmål og helt annerledes resultat enn planlagt og jeg har gjort det til en vane å dra til andre, private kliniker for å få en annen vurdering. Dette blir dyrt og unødvendig i lengden.

Alt i alt har jeg fått ok hjelp de gangene jeg har stått på mitt.

Derfor av disse årsaker, var det beste å bytte fastlege.

Trygg, dyktig og tillitsfull

Lege: Hilde Katrin Skrede Skrevet

Hilde har vært min fastlege i mange år nå, er den beste jeg har hatt. Opplever å bli tatt på alvor, hun lytter og tar seg den tiden det tar. Kunnskapsrik og dyktig- tiltakene hun anbefaler har løst det meste. God erfaring med vikaren også, like rolig og tar en på alvor.

Eneste minus- periodevis lang tid å få time.

Arrogant, mangel på empati, ufin

Lege: Anna Stavdal Skrevet

Fikk en hastetime pr tlf i julen da min fastlege ikke var tilgjengelig. Ble møtt med en kvass tone, lite opptatt av å høre på hva jeg hadde å si. Slitt med magesmerter i over 2 mnd. Henvist til gastroskopi av sykehuset, og fikk beskjed om å ta kontakt med fastlege dersom tilstanden forverret seg. Har hatt magesmerter hele julen, uggen, kvalme og nedsatt matlyst. Hun var ikke interessert i å skrive en sykemelding til meg for hun «kjente» meg ikke, tross for at leger kan lese seg opp i journal?? Hva er vitsen med time hos en annen lege dersom de ikke er interessert eller kan bistå med noe som helst?

Svært nedlatende og arrogant i samtale, mangel på empati og belærer meg om regelverket. Aldri i livet om jeg drar til henne igjen.