Bolteløkka Legesenter

Sofies gate 60 0168 Oslo

Siste vurderinger av Bolteløkka Legesenter

Anbefales

Lege: Åsne Flatland Skrevet

Jeg anbefaler Åsne. Hun tar seg tid til å lytte og veilede (selv om jeg vet hun er forsinka med timer), undersøker nøye og tar prøver hvis det er nødvendig. Jeg opplever også å bli godt fulgt opp. Jeg kvier meg i utgangspunktet for å oppsøke legen, men føler meg tatt på alvor av henne. I tillegg er de hyggelige i resepsjonen.

Uerfaren

+ Får kjapt time. Lite ventetid

Bestiller time pga søvnproblematikk. Går ut av timen noen hundrelapper fattigere og råd som: "det er normalt å sove dårlig når man jobber turnus", etter jeg har forklart at jeg sover 1 time om natten. Legen fremstår uerfaren og lite empatisk.

Utrolig trygg og kompetent lege

Lege: Åsne Flatland Skrevet

Jeg har tidligere brukt denne legen da hun var vikar for min fastlege på samme kontor. Min fastlege var ofte borte, så jeg valgte å bytte til Flatland. Det har jeg ikke angret på. Hun er veldig trygg og flink, gir seg tid selv når jeg vet at hun er travel. Hun er veldig flink til å forklare og følge opp. Jeg ser at en annen pasient her på Legelisten har vært misfornøyd med å ikke få tatt blodprøver hos denne legen. Det er vel ikke vits i å få tatt blodprøver hvis legen ikke mener det er riktig. Takke meg til en lege som tør å ta ansvar.

Lite grundig og ikke enpatisk

Lege: Åsne Flatland Skrevet

Har hatt feber og nedsatt allmenntilstand i to uker. Ville at hun skulle ta blodprøver, men fikk beskjed om at man ikke kan "bruke hele statsbudsjettet på å teste meg". Var en utrolig dårlig opplevelse jeg ikke ønsker andre skal ha

Nesten for bra.

Lege: Jan Andreas Saxlund Pahle Skrevet

Helt utrolig fastlege. Lyttende-tilstedeværende-ønsker det beste for pasienten.
Evig takknemlig for det han har gjort for meg i en vanskelig periode.