Jan Andreas Saxlund Pahle

Bolteløkka Legesenter
Sofies gate 60 0168 Oslo
Jan Andreas Saxlund Pahle er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jan Andreas Saxlund Pahle

Er interessert i deg og dine utfordringer

Pasientens opplevelse av egen situasjon er relevant informasjon for legen. Han er ikke utelukkende opptatt av prøvesvar og objektive funn, men bruker sin erfaringskunnskap til å utforske situasjonen

:-)

Beste fastlegen jeg har hatt noen gang. Han er mennskelig, blid, imøtekommende, løsnings orientert, morsom og rett og slett verdens beste. :-)

Min beste fastlege så langt!

Dr Pahle er engasjert, har god kompetanse, meget intressert i faget og oppdatert på siste nytt. Han ser hele mennesket, og prøver å finne og behandle årsaken til plagene, og ikke kun symptomen. Han er fleksibel og god på samarbeide og ivareta pasientens interesser og rettigheter, samtidig som han støtter all form for brukermedvirkning, etter pasientens evne og ønske. Dr Pahle er en travel man, men er tålmodig og gir pasienten den tid som trengs. Hyggelig og personlig legesenter, med personal som virker å trives. Det gjør sannsynlig nok pasientene også, da det sjelden er ledig kapasitet hos denne legen. Jeg er meget fornøyd - og heldig!

Kjempefin lege!

Veldig hyggelig og dyktig lege, imøtekommende og forståelsesfull, kunnskapsrik og medmenneskelig. Anbefales!

Uten tvil den beste legen jeg har hatt!

Tar seg god tid, lytter, like god på psykiske som fysiske problemer, blid og hyggelig, forståelsesfull. Grundig! Kan anbefales på det varmeste.