Jan Andreas Saxlund Pahle

Tlf: 22 93 23 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jan Andreas Saxlund Pahle er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jan Andreas Saxlund Pahle

Svært dyktig!

Andreas er en svært dyktig lege. Han er tålmodig, lydhør, løsningsorientert og positiv - hvor jeg som pasient føler meg verdsatt og hørt. Han er også dyktig innen psykiatrien, hvor han har hjulpet meg opp til flere ganger med gode råd for å komme meg ut av kriser.

En fantastisk lege

Var så heldig å komme til Andreas da jeg havna på legevakta. Skikkelig imøtekommende, vennlig og grei, og jeg følte meg trygg med én gang jeg kom inn i rommet. Jeg var bekymra for en føflekk som hadde forandra farge, og selv om det viste seg å ikke være noe farlig, tok han meg på alvor. Dette var midt i påska, og selv om legekontoret han vanligvis jobber på var stengt, tilbød han seg likevel å fjerne den et par dager seinere utenom åpningstidene da de ikke hadde tilgjengenlig utstyr på legevakta, bare så jeg skulle slippe å gå rundt og være stressa på grunn av det. Hadde det ikke vært for at jeg allerede har en annen fastlege som jeg trives godt med, ville jeg sannsynligvis bytta til Andreas.

Er interessert i deg og dine utfordringer

Pasientens opplevelse av egen situasjon er relevant informasjon for legen. Han er ikke utelukkende opptatt av prøvesvar og objektive funn, men bruker sin erfaringskunnskap til å utforske situasjonen

:-)

Beste fastlegen jeg har hatt noen gang. Han er mennskelig, blid, imøtekommende, løsnings orientert, morsom og rett og slett verdens beste. :-)

Min beste fastlege så langt!

Dr Pahle er engasjert, har god kompetanse, meget intressert i faget og oppdatert på siste nytt. Han ser hele mennesket, og prøver å finne og behandle årsaken til plagene, og ikke kun symptomen. Han er fleksibel og god på samarbeide og ivareta pasientens interesser og rettigheter, samtidig som han støtter all form for brukermedvirkning, etter pasientens evne og ønske. Dr Pahle er en travel man, men er tålmodig og gir pasienten den tid som trengs. Hyggelig og personlig legesenter, med personal som virker å trives. Det gjør sannsynlig nok pasientene også, da det sjelden er ledig kapasitet hos denne legen. Jeg er meget fornøyd - og heldig!

Kjempefin lege!

Veldig hyggelig og dyktig lege, imøtekommende og forståelsesfull, kunnskapsrik og medmenneskelig. Anbefales!

Uten tvil den beste legen jeg har hatt!

Tar seg god tid, lytter, like god på psykiske som fysiske problemer, blid og hyggelig, forståelsesfull. Grundig! Kan anbefales på det varmeste.

Flink og hyggelig

Andreas Pahle er faglig flink og samtidig hyggelig. Han lytter og er aktivt engasjert i å finne ut av ting. I tillegg til dette er det et pluss at han og Anna Stavdal samspiller på godt vis, og at de også tar inn medisinerstudenter. Det virker som at de er opptatt av å holde seg faglig oppdatert, samtidig som at de bryr seg om pasientene. Bolteløkka legesenter kan anbefales på det varmeste.

Dyktig lege!

Måtte dessverre bytte lege pga flytting. Men Andreas er den beste legen jeg har hatt. Tar ting seriøst, følger opp godt. alltid blid og hyggelig!

Dyktig, imøtekommende, real og vennlig.

Flink på både fysiske og psykiske problemer, flott å snakke med, vennlig ansikt og veldig profesjonell. Jeg kommer aldri til å gi opp plassen min hos han!

Dette er en kjempe flink lege

Dr Andreas Pahle er en kjempe flink lege som lytter og kommer med gode råd. Man blir godt ivaretatt av han. Du føler deg bådde sett og hørt. Han følger opp sine kroniske syke pasienter som jeg ikke har sett maken til. Jeg måtte flytte og derfor slutte hos han. Noe som er veldig trist.

absolutt den beste legen jeg har hatt!

Andreas er den engste legen som har tatt meg på alvor. Følte meg som hypokonder fram til jeg fikk han. Men han gikk veldig grundig tilverks uten å avfeie meg og tok seg tid til å lytte det endte med at jeg fikk til slutt god hjelp til en del reele problemer. Selv da ble utbrent som følge av mye av dette fikk jeg utrolig bra oppfølging samt hjelp til å komme igang med omskolering å nye studier! Selv over smstjenesten har jeg fått god bedring meldinger, + poeng for det! Har flytta til andre siden av byen men kommer definetivt ikke til å bytte lege. Lett å få time er det også.

Utrolig flink

Andreas tar pasienten sin på alvor og tar seg tid til å virkelig lytte. Etter en opplevelse med utbrenthet ifh jobb/studier fikk jeg utrolig god oppfølging med påfølgende samtaler med jevne mellomrom. Her delte han egne erfaringer fra sin studietid og kom med tips- både som lege og som medmenneske-slik at jeg skulle bli bedre.

Anbefales veldig!

Utrolig hyggelig og flink lege

Andreas er en meget hyggelig og flink lege. Han tar godt vare på deg og har alltid tid og rom for å prate litt. Han er faglig flink og forståelsesfull for dine innspill.
Anbefales.

God lege

Tok bare en lege i nærheten av praktiske grunner, men der hadde jeg flaks.
Nå som jeg flytter til en annen bydel kommer jeg ikke til å bytte lege.
Han lytter til deg, tar deg seriøst og det er lett å få time. Han følger godt opp.