Jan Andreas Saxlund Pahle

Bolteløkka Legesenter

2012

Bolteløkka Legesenter Telefonnummer22 93 23 0022 93 23 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sofies gate 60 0168 Oslo
Jan Andreas Saxlund Pahle er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jan Andreas Saxlund Pahle

Den beste i mine øyne.

Den beste fastlegen jeg noen gang har hatt. Du føler han virkelig bryr seg om pasienten. Dyktig, trygg, kunnskapsrik og meget behagelig lege. 😀 Alle på Bolteløkka Legesenter skal ha ☆☆☆☆☆

Svært dyktig!

Andreas er en svært dyktig lege. Han er tålmodig, lydhør, løsningsorientert og positiv - hvor jeg som pasient føler meg verdsatt og hørt. Han er også dyktig innen psykiatrien, hvor han har hjulpet meg opp til flere ganger med gode råd for å komme meg ut av kriser.

En fantastisk lege

Var så heldig å komme til Andreas da jeg havna på legevakta. Skikkelig imøtekommende, vennlig og grei, og jeg følte meg trygg med én gang jeg kom inn i rommet. Jeg var bekymra for en føflekk som hadde forandra farge, og selv om det viste seg å ikke være noe farlig, tok han meg på alvor. Dette var midt i påska, og selv om legekontoret han vanligvis jobber på var stengt, tilbød han seg likevel å fjerne den et par dager seinere utenom åpningstidene da de ikke hadde tilgjengenlig utstyr på legevakta, bare så jeg skulle slippe å gå rundt og være stressa på grunn av det. Hadde det ikke vært for at jeg allerede har en annen fastlege som jeg trives godt med, ville jeg sannsynligvis bytta til Andreas.

Er interessert i deg og dine utfordringer

Pasientens opplevelse av egen situasjon er relevant informasjon for legen. Han er ikke utelukkende opptatt av prøvesvar og objektive funn, men bruker sin erfaringskunnskap til å utforske situasjonen

Min beste fastlege så langt!

Dr Pahle er engasjert, har god kompetanse, meget intressert i faget og oppdatert på siste nytt. Han ser hele mennesket, og prøver å finne og behandle årsaken til plagene, og ikke kun symptomen. Han er fleksibel og god på samarbeide og ivareta pasientens interesser og rettigheter, samtidig som han støtter all form for brukermedvirkning, etter pasientens evne og ønske. Dr Pahle er en travel man, men er tålmodig og gir pasienten den tid som trengs. Hyggelig og personlig legesenter, med personal som virker å trives. Det gjør sannsynlig nok pasientene også, da det sjelden er ledig kapasitet hos denne legen. Jeg er meget fornøyd - og heldig!