Jan Andreas Saxlund Pahle

Sofies gate 60 0168 Oslo
Jan Andreas Saxlund Pahle er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jan Andreas Saxlund Pahle

:-)

Beste fastlegen jeg har hatt noen gang. Han er mennskelig, blid, imøtekommende, løsnings orientert, morsom og rett og slett verdens beste. :-)

Min beste fastlege så langt!

Dr Pahle er engasjert, har god kompetanse, meget intressert i faget og oppdatert på siste nytt. Han ser hele mennesket, og prøver å finne og behandle årsaken til plagene, og ikke kun symptomen. Han er fleksibel og god på samarbeide og ivareta pasientens interesser og rettigheter, samtidig som han støtter all form for brukermedvirkning, etter pasientens evne og ønske. Dr Pahle er en travel man, men er tålmodig og gir pasienten den tid som trengs. Hyggelig og personlig legesenter, med personal som virker å trives. Det gjør sannsynlig nok pasientene også, da det sjelden er ledig kapasitet hos denne legen. Jeg er meget fornøyd - og heldig!

Kjempefin lege!

Veldig hyggelig og dyktig lege, imøtekommende og forståelsesfull, kunnskapsrik og medmenneskelig. Anbefales!

Uten tvil den beste legen jeg har hatt!

Tar seg god tid, lytter, like god på psykiske som fysiske problemer, blid og hyggelig, forståelsesfull. Grundig! Kan anbefales på det varmeste.

Flink og hyggelig

Andreas Pahle er faglig flink og samtidig hyggelig. Han lytter og er aktivt engasjert i å finne ut av ting. I tillegg til dette er det et pluss at han og Anna Stavdal samspiller på godt vis, og at de også tar inn medisinerstudenter. Det virker som at de er opptatt av å holde seg faglig oppdatert, samtidig som at de bryr seg om pasientene. Bolteløkka legesenter kan anbefales på det varmeste.