Åsne Flatland

Autorisasjon (2014)

Åsne Flatland er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Åsne Flatland

Effektiv, kunnskapsrik og forståelsesfull

Flatland går rett på sak når du kommer til legekontoret, og er veldig effektiv samtidig som hun er imøtekommende. Hun lytter til det som blir sagt og har gode, velbegrunnede svar på alt. Forklarer alt som må gjøres, kan skje eller ikke kommer til å skje på en enkel og grei måte som gjør det lett for pasienten å forstå. Med andre ord forstår jeg alle 'beslutninger' og behandlinger som blir gjort. Som pasient føler jeg at jeg er i veldig trygge hender når jeg er hos Flatland.

Hyggelig

Hun er en veldig hyggelig dame som har absolutt gode intensjoner!

Det er bare at hun aldri har tid til å høre på meg og timene er som oftest forhastet, greit nok det, men hun er ofte forsinket så det henger kanskje sammen; Noe jeg har full forståelse for!

Jeg har ofte benyttet meg av private klinikker i steden, da de eneste timene som er tilgjengelig hos hun er flere uker fremover i tid. Det virker lite produktivt for meg å vente lenge på en time som jeg nesten ikke får noe ut av.

Ofte går jeg ut fra timen med flere spørsmål og helt annerledes resultat enn planlagt og jeg har gjort det til en vane å dra til andre, private kliniker for å få en annen vurdering. Dette blir dyrt og unødvendig i lengden.

Alt i alt har jeg fått ok hjelp de gangene jeg har stått på mitt.

Derfor av disse årsaker, var det beste å bytte fastlege.

Veldig fornøyd!

Utrolig flink og tar seg tid til meg som pasient. Absolutt beste fastlegen jeg har hatt.
Blir like imponert over hvor tilstedeværende hun er.

Trygg og kunnskapsrik

Åsne er en svært kompetent, behaglig og blid fastlege. Hun er grundig og tålmodig, men også effektiv. Topp skår fra meg!

(Tilgjengeligheten er også god, men det gir ikke mening å svare på enkeltspørsmålene i skjemaet.)

Dyktig og empatisk

Oppriktig interessert i pasientene sine. Lett å få tak i og fleksibel. Tar seg god tid uten at det går ut over andre sin tid.