Bolteløkka Legesenter

Sofies gate 60 0168 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Bolteløkka Legesenter

meget bra

Lege: Anna Stavdal Skrevet

Anna Stavdal er ytterst kompetent og faglig flink, god kommunikasjon og ikke noe dilldall. Effektiv og rask, uten at man får noen samlebåndfølelse. Man føler seg tatt på alvor, og i gode og trygge hender! Er sjeleglad for at jeg klarte å smette meg inn når hun fikk en ledig plass på lista, den beste fastlegen jeg har hatt.

Stødig og flink

Lege: Anna Stavdal Skrevet

Anna Stavdal er flink, rolig og tillitvekkende. Det kan være en utfordring å få kontakt på annen måte enn å bestille en time, ikke e-posttilgang. Ikke så åpen for nye tanker og idéer, ganske tradisjonell.

Anna er topp!

Lege: Anna Stavdal Skrevet

Blid, rolig, konsentrert, lyttende og interressert

God lege

Lege: Hilde Katrin Skrede Skrevet

Har hatt henne i mange år, hyggelig og hjelpsom. Har ikke oppleveld noe negativt i det hele tatt. Helig som har hun

Slik en fastlege skal være!

Lege: Hilde Katrin Skrede Skrevet

Har hatt dr. Skrede som fastlege siden jeg fikk mitt første barn for 13 år siden. En lege som ikke bare lytter, men også anerkjenner det pasienten sier om sine plager. Dr. Skrede har fulgt meg gjennom svangerskap, samt en tøff sykdomsperiode som varte over flere år. Dr.Skrede viser en trygghet i sin medisinkunnskap som bidrar til å trygge pasienten. En lege som har dialog med pasienten, ikke monolog. En lege som aldri ser på klokken, men tar seg tid og følger pasientens tempo under legetimen. En lege som hører deg, tror deg, og som gjør sitt beste for å hjelpe deg i den situasjonen du er i. Deltar på NAV møter med pasienten. Kort ventetid, og stor tilgjengelighet!