Mark Brian Earl

Grønnegate 1 0350 Oslo
Mark Brian Earl holder til i Oslo

Siste vurderinger av Mark Brian Earl

Beste tannlegen jeg har vært hos

Tannlege: Mark Brian Earl Skrevet

Svært dyktig og behagelig tannlege. Flink til å vise og forklare alt han gjør. Han får deg til å slappe av og føle deg i trygge hender og godt tatt vare på hele tiden. Pluss han har alltid noen morsomme gullkorn på lur, som gjør at man går derfra med et godt humør :)

Genialt bra tannlege!

Tannlege: Mark Brian Earl Skrevet

Mark er svært dyktig og det føles helt trygt å å være der, da han er ærlig og god til å ta hensyn når man er engstelig. Rotfyllinger og annet er som en lek sammenlignet med andre jeg har gått til. Han jobber svært nøyaktig og smertelindrer nok til at man kan slappe av. Min skrekk for tannlegestolen er borte! En ekstra kvalitet er utrolig bra humor! De andre som arbeider der er også fine folk!

Dyktig effektiv og svært behgagelig og hyggelig

Tannlege: Mark Brian Earl Skrevet

Mark er meget dyktig og prefesjonell, langt over de andre tannlegene jeg har vært hos tidligere.
Han er effektiv og ærlig, og gjør alt på en måte som får deg til å slappe av. Personale forøvrig er også veldig hyggelige og de bryr seg genuint. Kommer til å gå til han hver gang!

Fantastisk tannlege

Tannlege: Mark Brian Earl Skrevet

Jeg byttet tannlege da jeg var meget misfornøyd med min forrige. Har hatt mye vondt og flere smertefulle rotfyllinger, og med det fått litt skrekken. Min venninne anbefalte meg Mark, og det er det beste jeg har gjort.
Han er en fantastisk tannlege, og flott menneske. Han kjenner sine begrensninger og henviser videre hvis nødvendig. Ikke lenger angst for å ga til tannlegen

Tannpleieren er også utrolig hyggelig. Man føler seg ivaretatt der.

Tipp topp tommel opp :)

Beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Mark Brian Earl Skrevet

Grundig, informativ, hyggelig. Øvrig personale er også flinke og hyggelige. Kan ikke komme på noe som kan bli bedre på det tannlegekontoret.