Mark Brian Earl

Mark Brian Earl holder til i Oslo

Siste vurderinger av Mark Brian Earl

Kan ikke bli bedre

Tannlege: Mark Brian Earl Skrevet

Jeg har gått hos Mark siden de holdt til på Grønlands torg. Ble med på "flyttelasset" når de jobbet seg opp mot SLottet og rett bak. Han fikk meg til å innse at det å gå til tannlegen skal bare være en hyggelig og all-right opplevelse. Tar alltid en liten bedøvelse ved borring og det som værre er, og følerer aldri ubehag. Kan absolutt anbefales. Ikke akkurat negativt at han har topp moderne utstyr til enhver tid.

Nesten så det er en fornøyelse å gå til tannlegen!!!

Tannlege: Mark Brian Earl Skrevet

Blir tatt godt vare på fra du ankommer venterommet-under behandlingen blir man hele tiden orientert om hva og hvordan behandlingen går.

En fantastisk tannlege!

Tannlege: Mark Brian Earl Skrevet

Mark er en veldig dyktig tannlege. Han har trukket to av mine visdomstenner med svært bra resultat. Tidligere har jeg opplevd at ansiktet føles totalt mørbanket etter slike inngrep, mens jeg har tilbake på jobb etter kort tid når han har gjort det. Han har alltid vært blid når jeg har vært der, og nå er han tannlegen til samtlige i vår husholdning.

Kontoret er flinke til å kalle inn til årlig kontroll, men setter vanligvis opp time med en assistent. Jeg pleier å be om å få time med Mark, selv om det da er litt mer ventetid. Han er veldig grundig og jeg setter pris på oppfølging fra samme person.

Fantastisk!

Tannlege: Mark Brian Earl Skrevet

Veldig flink. Engelsk-tallende er en pluss. Han vet hva han gjør.

Best på pasienter med tannlegeskrekk!

Tannlege: Mark Brian Earl Skrevet

Har aldri vært så rolig som jeg var hos han!
Hadde betennelse i en tann i overkjeven og fikk nokk bedøvelse før han gjorde noe og da var det en befrielse å være hos han!