Odd Evensen Tannlege

Odd Evensen Tannlege holder til i Oslo

Siste vurderinger av Odd Evensen Tannlege

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Odd Evensen Skrevet

Har gått fast til tannlege Evensen i 22 år, og har alltid vært strålende fornøyd. Behagelig opptreden, profesjonell, informativ og veldig flink til å opplyse om alt han gjør og hvorfor.
Han gjør skikkelig kvalitetsarbeid, hjelper og råder til den beste forebyggende behandlingen, og man føler virkelig at han har pasientens beste i tankene hele tiden.
Kommer ikke til å bytte frivillig, og anbefaler ham på det varmeste!

Inngir tillit og trygghet.

Tannlege: Odd Evensen Skrevet

Overbehandler ikke. Er grundig. Gir råd. En svært behagelig og hyggelig person. Og ikke minst en svært dyktig og faglig oppdatert tannlege. Kommer ikke til å bytte før han gir seg som tannlege, noe jeg håper er lenge til.

Anbefales på det sterkeste!!!

Tannlege: Odd Evensen Skrevet

Jeg har hatt samme tannlege i ca. 20 år, og er svært fornøyd. Han er faglig dyktig, rolig, behagelig, og forteller grundig alt han gjør. Jeg føler at han er genuint interessert i kundens beste, og veldig informerende om hvilke valg man står ovenfor. Tommel opp!

En av de beste i Oslo

Tannlege: Odd Evensen Skrevet

Har vært hos mange tannleger men Odd er rett og slett den beste. Super fornøyd med jobben han gjør og har vært hans pasient snart 5 år. Vil aldri gå til en annen tannlege enn Odd. Anbefales!!!

Min tannlege!

Tannlege: Odd Evensen Skrevet

Har hatt han i ca 30 år. Når jeg kom til ham byttet han gamle plomber. Han fortalte at disse ville vare i 20 år, ikke en er skiftet 30 år senere. Jeg har dessuten ved en anledning sovnet i tannlegestolen, men han var vennlig nok til å vekke meg på en behagelig måte. Det er heller aldri ventetid. Jeg anbefaler min tannlege til alle jeg kjenner.