Oralcare AS

Erich Mogensøns Vei 38 0594 Oslo
Oralcare AS holder til i Oslo

Siste vurderinger av Oralcare AS

Tannlegekontor som fyller et helt kinderegg.

Tannlege: Marius Fischer Skrevet

Er du opptatt av pris og forutsigbart over kostnadene, oversikt over hva du kan få refusjon på fra NAV, dyktige tannleger som er spesialister, kvalitetsarbeid, gode garantier,fantastisk service og fleksibilitet, gode råd og hyggelige personale?

Lider du av tannlegeskrekk og har dårlig tannhelse? Eller trenger du bare å få satt inn den plomben du mistet under julebordet i fjor?

Da er Oralcare det rette stedet for deg!

Er du en av dem som tror at det er bare norske tannleger som kan jobben sin, beklager å måtte skuffe deg. Hos Oralcare får du kvalitetsarbeid som du helt sikkert går over din forventning. Og skulle du være uheldig, så har du garanti. Du slipper å reise helt til Budapest for på klinikken i Oslo tar det gjerne.

Etter mange år med "tannlegeregningskrekk" bestilte jeg en time og det har jeg ikke angret på. Jeg har valgt å ta hele behandlingen i Norge, selv om jeg gjerne skulle ha sett Budapest. Prisforskjellen ble ikke så stor.
Nå er jeg halvveis i behandlingen hos Marius Fischer. Han er rolig, har stor tålmodighet og arbeidet hans er av høy kvalitet.Fikk en fast pris i forkant, så her dukket det ikke opp noen overraskelser underveis. Selv om jeg klarte å bomme på tiden til avtalen min i dag, løste de det glatt. Fikk komme allikevel...
Jeg sitter igjen med å ha besøkt en tannklinik,k som fyller opp et kinderegg med alle mine forventninger.

Hva venter du på?

Supertannlegen

Tannlege: Marius Fischer Skrevet

Rolig og behagelig tannlege. Fin for de med tannlegeskrekk. Den blir borte hos OralCare. Resten av personalet er også veldig behagelige. Kjempefornøyd med implantater, bro og kroner. Super bra og absolutt og anbefale :-)

Kjempefornøyd!

Tannlege: Marius Fischer Skrevet

Jeg havnet på chat med tannlege Inge hos Oralcare etter at jeg hadde sett på websiden deres og syntes det hørtes såpass bra ut at jeg bestilte time der. Det har jeg aldri angret på og der kommer jeg til å fortsette. Det er veldig behagelig å komme dit. En kjenner bare fred og de har alltid humor og en latter på lager. Veldig fint arbeide med tennene mine så jeg vil absolutt anbefale deg å dra dit en tur. Det vil du aldri angre på!

Endelig en god opplevelse hos tannlegen!

Tannlege: Marius Fischer Skrevet

Etter mange år med tanken på at jeg burde gå til tannlegen og fikse det ene og det andre, tok jeg fatt i det tidlig i vår og dro til Oralcare for en sjekk. Da viste det seg at jeg hadde mange feil i tennene etter dårlige behandlinger hos offentlige skoletannleger og forskjellige tannleger i voksen alder.
Jeg fikk en fin behandlingsplan hos Inge Meisal og alle på tannlegesenteret har vært veldig opptatt av mitt ve og vel under hele prosessen.
Marius Fischer og Natasa Barackov har begge utført behanlinger på tennene mine og jeg er veldig fornøyd med informasjon under behandlingene, utførelse og ikke minst resultatet!
I tillegg har to søte assistenter holdt meg i hånden og fått meg til å føle meg bra under alle behandlingene.
Jeg anbefaller Oralcare på det sterkeste!

Ubeskrivelig!

Tannlege: Marius Fischer Skrevet

Etter å ha hatt både ekstrem tannlegeskrekk, og en tannhelse som har skrantet veldig, kan jeg endelig nå smile igjen!
Tannlegen Marius har oppfylt mitt største ønske, nemlig det å kunne smile uten hendene foran munnen!
Han har en egen evne til å roe deg ned, og se frem til resultatet i stedet for å se på selve behandlingen og frykten.
Jeg kan ikke si annet enn at jeg er evig takknemlig til ham, og ikke minst assistenten hans som også er ei helt fantastisk dame! De har gjort alt de kunne for at min opplevelse hos tannlegen skulle bli bra i motsetning til "vanlige" kommunale tannleger!
Inge (den fantastiske mannen som han er) fortalte meg at jeg ville kunne få trygde refusjon på behandlingen min, noe INGEN tannleger før har fortalt meg! Han har vært en utrolig hjelp i løpet av behandlingstiden min! En støtte, og en genuin mann som virkelig gjør sitt ytterste for å hjelpe og berolige pasientene.
Jeg har bare lovord å komme med til Oralcare! Jeg reiser glatt fra Rogaland til klinikken deres på Linderud for resten av livet mitt for tannbehandlinger, enten det er store eller små behandlinger det er snakk om, for denne gjengen går virkelig inn for å gjøre en hver behandling til deres beste!
Jeg kan ikkeforklare med ord hvor mye disse menneskene har endret livet mitt, og kan bare si TUSEN TAKK!